شنبه 4 بهمن 1393 - 15:12

شیرین کاری برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای نمایندگان

این مدیران جوری برخورد میکنند که انگار نماینده محترم رئیس جمهور است، اصلا مثل اینکه خودشان میدانند که هیچی بارشان نیست و میخواهند با شکر پاشیدن حمایت نماینده محترم را بدست بیاورند.

گروه طنز بویرنیوز / آبتین تیدره چی – این روزها برخی از ادارات دولتی ما شده اند شرینی سرا  یا قنادی فروشی!! دیگر برخی از مدیران کاری به رضای خدا وخلق خدا ندارند، فقط میخواهند خودشان را نشان دهند، کلا شیرین شده اند وخودشرینی میکنند. ما از این خودشرینی ها ناراحت نمیشویم، فقط از این میترسیم مدیرانی که این همه دارند شکر مصرف میکنند باعث کمبود شکر و بالطبع گرانی قند شوند. حالا اگر این خودشرینی کنترل شده بود که باز حرفی برای گفتن گله ای هم نبود، اما برخی شان دیگر پا را از خودشرینی فراتر گذاشته و شروع به انبار شکر در ادارات کرده اند! اگر اوضاع به همین منوال پیش برود ممکن است در اولین باران “آب شکر” بشوند.

اگر کسی ایشان را نمیشناخت با خودش فکر میکرد که حتما عروس می اورند. حالا اگر این راهم بگذاریم کنار برخی از مدیران دارند حسابی خودشان را برای آقای نماینده لوس میکنند، احتمالا فکر میکنند حالا که این صندلی در اختیار آنها قرار گرفته، اگر هوای آقای نماینده را نداشته باشند ممکن است وقت نشستن بر روی صندلی، نماینده بیاید صندلی را زیر پایشان بکشد و با مخ بروند زیر میز! از این هم که بگذریم یک عده دیگر مدیران حتی برای گذاشتن آبدارچی هم از خودشان اراده نشان نمی دهند نه اینکه نمیتوانند بلکه میخواهند خودشان را یک جوری عزیز دُردانه نماینده بکنند.
ما کلا همه چیزمان به همه چیزمان می آید، آقایان بجای آنکه نوکر مردم باشند، شده اند نوکر نماینده، از همین تریبون اعلام میکنیم در صورتی که مدیران به این بازی خاله بازی ادامه دهند ما دیگر به گفتن <> بسنده نمی کنیم و دیگر مستقما شرینی بازیش را اعلام میکنیم.
این مدیران جوری برخورد میکنند که انگار نماینده محترم رئیس جمهور است، اصلا مثل اینکه خودشان میدانند که هیچی بارشان نیست و میخواهند با شکر پاشیدن حمایت نماینده محترم را بدست بیاورند.

ما به این مدیرانی که کلا علاقه فراوانی به شکر دارند چند توصیه بهداشتی میکنیم.
۱) در اسرع وقت بروند یک تست قندخون بدهند چون ممکن است به بینایی و کلیه هایشان آسیب رسیده باشد.
۲) هرچه سریعتر دست از خودشرینی بردارید که ممکن است معتاد شوید، بعد حتما باید بروید به کمپ ترک اعتیاد خودتان را معرفی کنید.
۳) مراجع زیر ربط هرچه سریعتر از برخی از مدیران مشکوک به اعتیاد، تست اعتیاد بگیرند.
۴) متاسفانه امسال علی رغم پیش بینی سازمان هواشانسی، زیاد شاهد نذورات جوی نبودیم، اما همیشه گوش به زنگ اخبار باشید و اگر دیدید هواشانسی(هواشناسی) گفت فردا آفتابی است سریعا یک چتر تهیه کنید تا خیس نشوید، آخر یکی ازخصوصیات قند وشکر حل شدن آن است.
۵) سعی کنید سطح ادارات و منازلتان را سم حشره کش وسوسک کش بزنید، زیرا اکثر حشرات موذی به شرینی علاقه وافری دارند، ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و با دوچشمانتان ببینید که مورچه ها یک دست را گذاشته اند روی کول شان و دارند از دیوار بالا میروند.
۶) یک دستگاه تست قندخون همیشه همراه خودتان داشته باشید.
۷) همیشه مراقب باشید که ممکن است یه هویی قندتان بیفتد وکسی نباشد دست بکند وقند را بردارد.
۸) سلامتی خود را مدیون بویرنیوز بدانید. شاید از خودتان بپرسید چرا؟ خب ماهم میگوییم زیرا گاهی این بویرنیوز می آمد با یک خبر، قندخونتان را که بالا بود، می آورد پایین، حالا درست است که فشارخونتان را میبرد بالا، اما تنوع در هرچیزی لازم است حتی بیماری!!! شاید همین فردا هم ما آمدیم چربی خونتان را هم بالا بردیم.
خلاصه مطلب مدیران محترم از خودشرینی برای آقای نماینده پرهیز کنند که عواقب خطرناکی دارد، و در صورت بالا رفتن قند خونشان ما کلا قندشان را پایین میاوریم.
اغمایتانیم….

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137335
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    فدایی داری داداش

    • ناشناس گفت:

      اگه این شیرین بازی های نبود چطور با وجود این همه کارمند در جمعیت هلال احمر؛ برای خودشیرینی ، یه نفر از نیروهی نمایندگان که معلوم نیست کارمند دولت بوده یا نه یا بر فرض این که بوده باشه؛ را بر کرسی رئیسی هلال احمر بهمئی نشاندند. پس کارمند خود هلال احمر بهمئی چی؟ حتما باید خدا را ول کنی و به خلق خدا بچسبی و معامله کنی برای پست و صندلی؟ این چه معامله هایی است که در حال انجام است؟

      • بهمئی گفت:

        برادر فکرالان مینویسی چرا از فرزندان بهمئی در استان استفاده نمیشه هی میگی چرا یکی از فرزندان بهمئی شد رئیس هلال احمر بهمئی متاسفم ما مردم بهمئی فقط دنبال تخریب همدیگریم

  2. میلاد گفت:

    تاجگردون قبول شدنش سخت تر از دفعه قبله . نصف به علاوه یک نمیذاره تاج بره مجلس و تاج راه سختی در پیش داره

  3. سلام گفت:

    تاجگردون برای هیچ  کسی کاری نمیکنه و مدیران الکی دارن چاپلوسیش میکنن. تاجگردون فقط به فکر پیشرفت و اهداف خودشه. 

  4. همشهری گفت:

    تاجگردون آدمی نیست فریب خودشیرینی این مدیران بشه. وقتش که برسه جوری ناامیدشون میکنه که …..

  5. باوی گفت:

    برخی از مدیران برا حاج غلام نوشابه باز میکنن واقعا جای تأسف داره. شماها خدمت گذار مردم و دولتید نه خادم نماینده. خوشم از زارعی میاد پرستیژ خودشو حفظ میکنه و به جای نوشابه مدیران رو میبره مناطق محروم

  6. 123 گفت:

    نزولات جوی

  7. علی پور گفت:

    خداییش  بهتر از تاجگردون بین تمام نمایندهای ادوار گذشته ندیدم

  8. مانی گفت:

    ای وای بر مردم استان.خیابانهای شهر اب و راه مردم بیکاری . اعتیاد از نتایج این مدیریت و فرهنگ چاپلوسی و چاپلوس پروری و ریا کاری در استان میباشد وهمچنان هم ادامه دارد.

  9. ناشناس گفت:

    به نام خدا
    اینگونه مسائل طبیعی است وقتی هنر مدیر فقط فامیلی با یکی از دو نماینده استان باشد واز علم مدیریت اطلاعی نداشته باشد برای بقا ودوام مدیریت خویش نتواند به عملکردش افتخار نماید تملق چاپلوسی ظلم بر پرسنل زیردست ، تسلیم محض در مقابل مافوقان عقب ماندگی استان می گردد به اعتقاد بنده این ضعف بیشتر بر می گردد به عملکرد نمایندگان

  10. بویر جون گفت:

    شنیدی میگن گربه واسه رضای خدا موش نمیگیره!!!؟؟؟؟
    در ضمن تا یادم نرفته نزولات جوی نه نذورات جوی !!!! یه کم لبخند بزن ….

دیدگاه شما