شنبه 4 بهمن 1393 - 15:07

اخراج یکی از کارکنان شهرداری سی سخت به دلیل مصاحبه با سایت خبری

یکی از کارکنان شهرداری سی سخت که در پی اعتراض به وضعیت حقوقی خود با سایت ها، خبرگزاری های محلی و کشوری مصاحبه هایی انجام داده بود از این نهاد اخراج شد.

به گزارش  بویرنیوز به نقل از  سفیر دنا  این کارگر با سابقه که در پی بیان مشکلات شهرداری و عدم پرداخت حقوق کارگران اقدام به مصاحبه با خبرگزاریهای کشوری و محلی کرده بود در اقدامی عجیب از شهرداری سی سخت اخراج شده است.

 

وی که در مصاحبه خود مواردی چون پرداخت نکردن معوقات ،عیدی و پرداختهای علی الحساب حقوق کارکنان در سالیان گذشته را عنوان کرده بود در یک اقدام عجیب از این نهاد اخراج شد.

 

در این زمینه محمد خانی شهردار سی سخت در گفت وگو با خبرنگار سفیر دنا ضمن تایید این خبر دروغگویی این کارگر در مصاحبه های صورت گرفته را عامل اخراج وی از شهرداری عنوان کرد و گفت: تا کنون حقوق تمام کارکنان و حتی اضافه کار این افراد نیز به صورت کامل پرداخت شده است .

 

شهردار سی سخت در پاسخ به این سوال که سایر کارکنان شهرداری سی سخت نیز ادعایی مانند کارگر اخراج شده داشته اند و از وضع موجود شهرداری نارضایتی هایی دارند از ادامه  گفت و گو خودداری کرد و از خبرنگار سفیر دنا خواست مصاحبه مجدد با کارگران را انجام دهد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137333
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند بهزیستی گفت:

    توسازمان ماهم هرمعلولی بخواد ازحقش دفاع کنه بهش خدمات نمیدن

  2. مطلع گفت:

    مسئولین محترم سایتها.از خدا بترسید.شما فقط راست و دروغ رو با هم قاطی میکنید و به خورد خلق الله میدین.حق این شهردار زحمت کش که کمر به تخریبش بستین به گردن همه شماهاست.جدیدترین کارگری که شهردار قبلی بدون هیچ مجوزی استخدام کرده بلند شده هرچی از دهنش دراومده گفته شما هم اون دروغها رو نشر دادین .

  3. شهروند گفت:

    وقتی شورای شهرسیسخت که عده ای جوان بی تجربه (نه کم تجربه )هستند وبعضی ازانها بازورقران که ازطرف خانواده هایشان جلوی جایگاه های رای گیری مردم را به دام مینداختند انتخاب شده اند .چطورانتظار داریم ماحصل فکر ونتیجه بحث وبررسی انها شهردارلایق باشد انها متاسفانه نمیدانند شهر توریستی سیسخت احتیاج به شهردارفنی ودارای تفکر روشن درزمینه شهروشهرسازی دارد .کسی که خوب میداند شهرداری بالای 5 میلیا ردتومان بدهی دارد وحقوق هیچ کارگری پرداخت نشده چرا قیافه حق به جانب به خودگرفته وادای ادمای بی جنبه رادرمیاورد . خدا به داد شهرسیسخت ومردم ساده لوح ان شهر برسد

  4. یلدا گفت:

    دیواری کوتاه ترازاین بدبخت نبود حالااخراج شد همه چی درست شد

  5. 124 گفت:

    منظورت از قرآن به دستان و قسم دهندگان کیه؟
    مهدی نظری و خانواده اش؟

  6. ناشناس گفت:

    بیچاره کارگره

دیدگاه شما