شنبه 4 بهمن 1393 - 14:28

برف و باران در محورهای 7 استان

جانشین فرمانده پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور اظهار کرد:‌ در حال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در محور اردبیل – آستارا در استان اردبیل، محور تربت جام و سرخس در استان خراسان رضوی، محور شهمیرزاد – فولاد محله در استان سمنان ، محور توسکستان و خوش ییلاق در استان گلستان و محورهای قوچان، تایباد و رباط سنگ در استان خراسان رضوی و محور چمن بید در استان خراسان شمالی بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در محورهای هراز و فیروزکوه واقع در شرق استان تهران نیز بارش برف گزارش شده افزود: تمامی محورهای استان مازندران و محور چابکسر در استان گیلان نیز بارانی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای کشور مشکل جوی خاصی وجود ندارد خاطر نشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های برف گیر می‌بایست زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. در غیر این صورت پلیس راه از ادامه ترددشان جلوگیری خواهد کرد. همچنین برای تردد در محورهای بارانی لازم است رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی مناسب قوانین و مقررات رانندگی در این شرایط جوی را رعایت کنند.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور درباره وضعیت ترافیکی در سایر جاده‌ها نیز گفت: هم اکنون وضعیت ترافیکی عادی در جاده‌های کشور گزارش شده و تنها شاهد ترافیک صبحگاهی در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین در استان البرز هستیم که این موضوع نیز تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.

اسفندیاری با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137323
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما