شنبه 4 بهمن 1393 - 9:21

پیچ تنگ‌کناره یک نفر را به کام مرگ برد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف در محور یاسوج به بابامیدان (پیچ تنگ‌کناره) یک کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری فارس: پیچ تنگ‌کناره یک نفر را به کام مرگ برد

منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: در کیلومتر دوم محور یاسوج به بابامیدان پیچ تنگ کناره یک دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو به شدت برخورد داشتند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده سواری پژو بود و سرنشین سواری پژو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی به پیچ تنگ‌کناره اشاره کرد و از مسئولان خواست که نسبت به نقاط حادثه‌خیز استان و رفع آن‌ها اقدام کنند تا دیگر شاهد این حوادث ناگوار نباشیم.

گفتنی است؛ در ماه گذشته در این نقطه یعنی پیچ تنگ‌کناره در یک تصادف چهار نفر جان خود را از دست دادند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تبریک باید گفت به مدیران برای اینکه چند سال است میخواهند این قتلگاه را درست کنند

  2. امید گفت:

    سالهاست که قتلگاه دشتروم میکشد و مسولان فقط شعار می دهند…
    امیدوارم نفر بعدی از نزدیکان همین مسیولین باشند تا بچشند طمع تلخ از دست دادن یه عزیز را…فقط کت وشلوار میپوشند و برای خوش خدمتی به نماینده های استان تلاش میکنند.

  3. 1234.... گفت:

    به نظر من مسئولیت تمام این تصادفات منجر به فوت بر گردن مسئولینی است که در وظایف خود سهل انگاری می کنند چرا مسئولین مربوطه با وجود اینکه می دانند پیچ تنگ کناره قتل گاه است و هر ساله تعدادی از هموطنان در این پیچ به علت تصادف کشته می شوند و جان خود را از دست میدهند اینقدر خونسرد عمل می کنند و چرا اولویت اول را در تقسیم بودجه استان به اصلاح چنین جاهایی اختصاص نمی دهند در این مملکت دیگر جان انسانها مهم نیست با وجود اینکه هر سال مالیات ها را افزایش می دهند برای مردم کاری انجام نمیدهن بودجه کشور صرف جنگهای کشورهای دیگر می شود در حالی که ما خود در فقر غوطه ور یم

دیدگاه شما