پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 3:17

فرصتی استثنایی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد + شرایط

بنابراین پیشنهاد ما برای کسانی که می خواهند در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل ادامه دهند سیستم فراگیر پیام نور است.

  گروه دانشگاه – ادامه تحصیل یک هدف عمده برای تمام انسان ها است.

به گزارش بویرنیوز، مزیت های تحصیل بر کسی پوشیده نیست و به جرات می توان گفت یادگیری علم رابطه مستقیمی با کیفیت زندگی انسان دارد.

اما نکته مهم این است که کدام سیستم آموزشی می تواند با بهترین شرایط زمینه ادامه تحصیل را فراهم بیاورد.

تحصیل با هزینه نازل و بدون صرف وقت زیاد برای شرکت در کلاس ها و از همه مهم تر داشتن خروجی مطمئن از نظر داشته های علمی دغدغه هر فرد برای انتخاب یک سیستم آموزشی مناسب است.

بهترین پیشنهاد برای کسانی که هم وقت و هم کیفیت و هم هزینه برایشان اهمیت دارد، سیستم فراگیر است.

فراگیر

اما خصوصیات سیستم فراگیر پیام نور چیست؟

1 – آزمون :  قبولی در این سیستم کار دشواری نیست و متناسب با رشته ای که انتخاب می کنید، دروس خاصی را باید مطالعه کرد و آزمون هم نمره منفی ندارد و به جرات می توان گفت با یک برنامه درست و در مدت زمان کم می توان به قبولی در این آزمون امیدوار بود.

2 – هزینه تحصیل: تحصیل در سیستم فراگیر پیام نور از تمام دانشگاهها پولی کشور ارزان تر است و از این حیث یک برتری خاصی نسبت به تمام دانشگاههای کشور دارد.

3 – عدم نیاز به ضور در کلاس: خوبی این روش این است که برای ادامه تحصیل نیازی به نگرانی برای از دست دادن شغل خود نمی باشید و بدون آن که نگران مشغله های دیگر خود باشید قادر به تصیل در این سیستم هستید.

برای سیستم فراگیر کلاس هایی به شکل رفع اشکال پیش بینی شده، اما چنانچه شخصی امکان حضور در کلاس را نداشته باشد، می تواند بصورت خودخوان کتاب ها را مطالعه نماید.

4 – یک نکته مهم: نکته جالب و قابل توجه این که طبق آمار رسمی سازمان سنجش، دانشجویان پیام نور رتبه اول در قبولی موسسات و دانشکاههای دولتی در مقاطع بالاتر را کسب کرده اند.

5 – اعتبار:  نکته بعد اعتبار مدرک این سیستم است، باید گفت این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم است و مدرک آن کاملا مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و وفناوری است.

75947

این مهم نشان دهنده کیفیت بالای تحصیل است چرا که در این سیستم وقتی کتابی منبع درسی قرار می گیرد، لازم است تا همه کتاب بصورت سراسری در کل کشور مطالعه و تدریس شود و از همه کتاب هم آزمون گرفته می شود.

با توجه به شیوه خاص برگزاری آزمون در دانشگاه پیام نور، قطعا فرد نمره خود را با مطالعه و تلاش و نه چیز دیگری دریافت می کند.

بنابراین پیشنهاد ما برای کسانی که می خواهند در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل ادامه دهند سیستم فراگیر پیام نور است.

در زیر شیوه و دستورالعمل ثبت نام آمده است:

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت سازمان سنجش ، پیرو اطلاعيه¬هاي مورخ 20 و 28/10/93 به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) مي‌رساند باتوجه به درخواست دانشگاه پيام نور، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (01/11/93) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده كه در روزهاي پنجشنبه مورخ 02/11/93 لغايت چهارشنبه مورخ 08/11/93 بتوانند نسبت به ثبت نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است) و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) اقدام نمايند. ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام خود را در اين آزمون انجام داده‌اند در صورت نياز مي‌توانند در بازه زماني اعلام شده نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود از طريق اين سايت اقدام نمايند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137099
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی سابق پیام نور گفت:

    با سلام . من خودم فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج بودم و با بهترین رتبه در دانشگاه دولتی شیراز در رشته حقوق در مقطع ارشدپذیرفته شده و هم اکنون دانشجوی دکترا می باشم .
    باید به عرض دوستان برسانم که کیفیت علم و بار بالایی علمی در این دانشگاه بسیار عالی است و دانشجو موظف هست که تمام کتاب را برای پایان ترم مطالعه نماید و همین موظف بودن باعث می شود که دانشجو دنبال نمره نبوده و خود تلاش نماید . چرا که امروزه در دانشگاههای دیگر دنبال نمره گرفتن و پیدا کردن استاد در همان اوایل ترم هستند اما در پیام نور خبری از این موارد نبوده و نیست و اینگونه است که بار علمی بالا می رود و قبولی در دانشگاهها در مقاطع بعدی راحت تر است .

  2. قلي گفت:

    من داراي چند مدرك تحصيلي در مقطع كارشناسي و ارشد از دانشگاههاي مختلف در ايران هستم اما بطور اتفاقي يكي از كارشناسي هايم را پيام نور خواندم واقعا در طول تحصيلاتم از اول ابتدايي تا حالا اينقدر كه براي پيام نور تلاش نمودم براي سايرين تلاش نكردم . پس باور كنيد پيام نور همچي آسان نيست

  3. پاتاوه گفت:

    ای کاش درمقاطع تکمیلی دانشگاه پیام نوراستان پیشرفت میکرد مرکزاستان ماهنوزدراین مقطع ارشدودکتری پذیرش ندارد درحالیکه پتانسیل ان وجوددارد.درضمن تاسیس یک واحد پیام نور درپاتاوه بسیارضروری به نظرمی رسد.

    • ناشناس گفت:

      یک واحد برای سیلاب کلوار؛ بهرام بیگی ، تل خسرو سروک؛ تنگ آبشار؛ تنگ گنچه ای ؛ تنگ تامرادی؛ دلی رچ ؛ دلی گردو و سه واحد برای سطح شهر شرف اباد دولت آباد سالم آباد و چندین و احد دیگر واقعا نیاز است.

  4. منتقد گفت:

    دانشگاه پیام نور ، پژوهش محور نیست زیرا به دلیل عدم وجود استاد و دانشجو بطور مستمر و داشتن بنیان و اساس حفظ محور شاید بتوان در کنکور رتبه هایی کسب کرد اما عمدتا در حوزه اجرا و بکار گیری علوم به علت عدم کسب مهارتهای عملی دچار مشکلات فراوانی هستند .

دیدگاه شما