پنجشنبه 25 دی 1393 - 17:25

مرگ غم انگیز دانشجوی دانشگاه یاسوج

استرس و فشار روحی ناشی از امتحانات موجب مرگ دانشجوی دانشگاه یاسوج شد.

به گزارش بویرنیوز، شنیده ها حاکی از این است  “محمدرضا تقوایی ” دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه یاسوج و اهل استان فارس بوده که دیروز در جلسه امتحان ریاضی با استاد این درس و برخی از مراقبان در دانشگاه مشاجره  داشته است.

بر اساس این شنیده ها وی پس از پایان امتحان در خوابگاه دانشجویی حضور می یابد اما استرس و فشارروحی جلسه امتحان  وی را دچار شوک می کند.

این دانشجو پس از بدحالی در خوابگاه  از سوی دانشجویان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده  می شود که تلاش کادر پزشکی این بیمارستان برای احیای وی بی نتیجه ماند و شب گذشته در حالی که به کما رفته بود فوت کرد.

منبع: صبح زاگرس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=136155
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عادل گفت:

    متاسفانه دانشگاه یاسوج بسیاربداخلاق وغیرانسانی است کارمنداش همه بی سواد. وبااشنابازی ورانت وپترتی اومدند وانسانیت دران دانشگاه حلقه فراموش شده اسن کارمنداش بسیارعصبی وطلبکارانه برخوردمی کنند ازخدا کی هیچی ازانسانیت بهره ای نبرده اند خداوندبه داداین استان برسه

    • من گفت:

      اصلا دلیل قانع کننده ای نیست.

      • او گفت:

        دلیل قانع کننده ای نیست، ولی به بهونه این اتفاق تلخ دوستان درد دل میکنن…. مطمئن باش هر کسی تو دانشگاه یاسوج درس خونده باشه به این موضوع واقفه که کارمندای دانشگاه (به جز عده انگشت شماری (واقعا انگشت شمار، در حد 7-8 نفر ) واقعا بد اخلاقن و رفتاری نشون میدن که اصلا در شان دانشجو نیست، در مورد اساتید نمیشه نظر کلی داد، چون همه طیف اخلاقی گسترده ای دارن!!!!

    • مینا گفت:

      خدا رحمتش کنه.
      من دانشجوی این دانشگاه بودم راست میگه. اصلا بلد نیستن با دانشجوها برخورد کنند. اصلا باید دانشجو اگه مشکلی ایجاد میکنه با ارامش و سعه صدر حل بشه چون دانشجوها در ای موقع خودشان خیلی استرس دارند

      • ک.خ گفت:

        خداوکیل راست میگین خانم.یعنی تا این حد سخت میگیرن.توروخدا بیشتر راهنمایی کنید

    • دانشجو گفت:

      با سلام خدمت دوستی که نظر داده، ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم دوست از دست رفته در خصوص اخلاق کارمندان دانششگاه یاسوج یه نکته بگم که من با بعضی از کارمندای واحدهایی که ارتباط دارم که اتفاقاً علاوه بر اخلاق انسانی و خوبی که دارند اگه مشکلی برای دانشجویی پیش بیاد مثل یه برادر و یا پدر پیگیر حل اون مشکل هستند

  2. ناشناس گفت:

    یادش بخیر،دوران دانشجویی کارشناس گروهی داشتیم که یکی از دوستان میگفت قبلا تو سلف دانشگاه بوده،راست یا دروغش خدا داند،ما که ازش اومدیم بیرون ولی خدا میدونه هیچی سر جاش نبود،استاد و کارمند یکی از یکی………………..

  3. ....... گفت:

    شماها یه بهونه ای گیر آوردید که همه عقده هاتونو بر سر کارمندان و اساتید دانشگاه یاسوج خالی کنید،خدا لعنت کنه کسی رو که با اطلاعات ناقص قضاوت میکنه……..

  4. مراد بیگ گفت:

    خوب حتما تقصیر فتنه 88 و تحریمها بوده است

  5. ناشناس گفت:

    خدارحمت کنه انشاالله

  6. ناشناس گفت:

    اگر زمان ارژنگ بود زمین و زمان را به هم میدوختید که

  7. شهروند گفت:

    لط
    فا دکتر رمضانی ملاحظه فرمایند ، جناب دکتر دوست دارم بعضی از اساتید محترم بدانند که تجربه بالاتر از علم است و به و ضوح هم اثبات شده ، چرا بعضی اساتید اینقدر سختگیرند که باعث فشار روانی افراد و آنهم دانشجویی که هزار مشکل اقتصادی و . . دارد ، ما که به کرار دیدیم چه جوانان خوب و مستعدی که به علت تنگ نظری معلم یا استادی برای همیشه از تحصیل باز ماند و چه جوانانی که با دستگیری معلم یا استاد منصفی به ریاست و استادی رسید که انصافا یکی از اعضاه هیات علمی شما که احتمالا استاد موفقی هم باشد می گویند در سال سوم راهنمایی 3 ساله شد حال به هر علت ولی در مقطعی شکوفا شد و جناب دکتر واقعا امروز تحصیل کردن در دروسی چون فیزیک و ریاضی چه سودی دارد تربیت بدنی خواندن تنوع ، راحتی و بازار کارش بهتر از این 2 درس با همه سختی و مشکلاتش می باشد و در گذشته حداقل آموزش و پرورش جذب می کرد حال هم که می گویند فقط دانشگاه فرهنگیان ، امید است که دیگر پیش نیاید از این گونه اتفاقات .

  8. ممو گفت:

    بویر چرا به وظیفه رسانه ای عمل نمی کنی و گزینش کامنتها را انتخاب می کنی بحث فقط وفقط مدیریتهای فرمایشی وسیاسی اقای رمضانی وامثالهم می باشد لطفا نشر دهد

  9. کارمند گفت:

    من خود به عنوان یه کارمند دانشگاه یاسوج (کارشناس گروه) از انتقاد دوستان خرسندم .اما در هر مجموعه ای شاید کم و کاستی باشد به شکلی شما دوستان جلوه دادین نیست هر کسی در حیطه کاری خود باید وظیفه خود را انجام دهد مطمئن باشید در جلساتی قبل از امتحانات با حضور اعضای کادر دانشگاه گرفته شده هیچوقت اصل بر مچ گیری از دانشجویان در جلسه امتحانات نبوده ،مبنا بر فرضت ندادن به دانشجو برای تقلب بوده.من خودم به شخصا از زندگیم برا دانشجویان مایه گذاشتم الان هم در حد توان تنها چیزی مد نظر م میباشد رضایت دانشجویان عزیز می باشد .انشالله دوستان با نظراتشون بتوانند گره گشایی باشند بر مشکلات دانشگاه و همه با هم تلاش کنیم دانشگاهی در حد و شان استان داشته باشیم نه اینکه با هر خبری آتشی باشیم بر خرمن .انشالله که خداوند مرحوم تقوی عزیز را مورد رحمت خود قرار دهد و در اون دنیا با امام حسین محشور گرداند .

  10. فرهنگی گفت:

    با عرض تسلیت به خانواده این عزیز از دست رفته افرادی که نمی شود اسم انها را استاد گذاشت به طور عقده ای با دانشجو بر خورد می کنند وانهارا از مسیر زندگی ناامید می کنند تجربه ام می گوید استاد سخت گیر از سواد انچنانی بخوردار نیست

  11. ا.ر.و. گفت:

    من یکی از دوستان نزدیک محمدرضا تقوایی نژاد بودم.ایشان روی جلسه و بعد از امتحان هیچگونه مشاجره با استاد مربوطه نداشتند.و ضمنا ایشان دانشجوی رشته مهندسی عمران بودند.بنده درگذشت جانسوز دوست عزیزم محمدرضا تقوایی نژاد را به خانواده محترمشان تسلیت میگویم.

  12. ح گفت:

    به نظر میرسد اساتید محترم گروه فنی و مهندسی خیلی از سخت گیری و امتحان سخت گرفتن لذت می برند و استادی که سخت گیرتره باسوادتره . بعضی از اساتید برای ارزیابی از آموخته های دانشجویان فقط دو یا سه سؤال طرح می کنند.

  13. ناشناس گفت:

    کارمند دانشگاه فقط دکتر وثوقی

  14. دانشجو گفت:

    من دانشجوی ارشد ترم یک همین دانشگام که به دلل رفتار تند وزنندهاساتید میخواهم انصراف بدم چون به خاطر یه انتخاب واحد حسابی تحقیرشدم خدا ازشون نگذره

  15. ناشناس گفت:

    ضمن عرض تسلیت به خانواده دانشجوی از دست رفته به دوستان بگم اولا دانشجوی رشته مهندسی عمران بوده دوما هیچ مشاجره ای صورت نگرفته دوستانش هم این رو اعلام کردند و نهایتا اینکه در دانشگاه یاسوج اگر بد اخلاقی صورت گرفته حتما یک طرف قضیه به خود دانشجویان برمی گرده همه چیز رو نباید یک طرفه قضاوت کرد.

دیدگاه شما