دوشنبه 22 دی 1393 - 1:03

جزئیات انتقام‌گیری مسلحانه در سعادت آباد

جزئیات پرونده انتقام‌گیری مسلحانه در منطقه سعادت‌آباد تشریح شد.

به گزارش فارس، در ساعت 3:45 مورخه 93/10/3، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در خیابان سرو غربی به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل مشخص شد که فردی به نام یوسف ( متولد 1341 ) توسط دو نگهبان یک شرکت خصوصی دستگیر شده است.

در تحقیقات اولیه از دو نگهبان شرکت مشخص شد که فرد دستگیر شده، همکار سابق آنها بوده که چندی پیش از شرکت اخراج شده است.

پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات نگهبان شرکت
یکی از نگهبان‌های شرکت که طی درگیری با همکار سابق خود اقدام به گرفتن سلاح و دستگیری وی کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 3:00 مورخه 93/10/3 در داخل شرکت بودم که متوجه ورود یوسف به داخل شرکت شدم؛ یوسف با سرکردن یک کلاه نقابدار سعی داشت تا مانع از شناسایی خود شود اما بلافاصله پس از شنیدن صدایش که با تهدید اسلحه مرا به سمت اتاق استراحت خدمات هدایت می کرد، او را شناختم؛ یوسف پس از بردن من به داخل اتاق استراحت خدمات، همکارم را که در حال استراحت بود مجبور کرد تا دستانم را با نوار چسب پهنی که به همراه خودش آورده بود، ببندد.

پس از بستن دستانم، یوسف همکارم را در داخل یکی از اتاق‌های شرکت حبس کرد و پس از آن مجددا به سراغ من آمد، یک پلاستیک را روی سرم کشید و شروع به فشار دادن گلویم کرد. همکارم در زمان بستن دستانم، آنها را بگونه‌ای بسته بود که با قدری فشار توانستم آنها را آزاد کنم؛ پس از آزاد شدن دستانم، در حالیکه یوسف همچنان گلویم را فشار می داد با او درگیر شدم که در زمان درگیری گلوله‌ای از اسلحه شلیک شد که به زمین اصابت کرد. پس از گرفتن اسلحه از دست یوسف، به سراغ همکارم رفته و پس از آزاد شدن وی از داخل اتاق، با پلیس تماس گرفته و یوسف را به مأمورین تحویل دادیم.

اظهارات متهم
متهم در خصوص انگیزه تهیه سلاح کمری و دیگر اقدامات خود به کارآگاهان گفت: نگهبان شرکت چندین بار برایم پاپوش درست کرده و باعث اخراج من از شرکت – پس از هفت سال کار کردن – شد؛ به همین علت تصمیم گرفتم تا برای ترساندن و زهرچشم گرفتن از وی، اسلحه‌ای تهیه و نیمه شب به سراغ او در داخل شرکت بروم؛ در لحظه درگیری نیز چون او از نظر بندی قوی‌تر از من بود ضربه محکمی به پشت سرم وارد کرد که پس از آن توانست اسلحه را از من بگیرد. انگیزه ام، تنها و تنها ترساندن بود و هیچ قصدی برای سرقت از داخل شرکت نداشتم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با تکمیل پرونده و به دستور مقام محترم قضایی، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135671
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما