چهارشنبه 17 دی 1393 - 18:56

لاین، واتس‌آپ و تانگو تا ساعتی دیگر فیلتر می‌شود

براساس این اطلاعات قرار است تا ساعتی دیگر 3 نرم افزار تانگو، واتس آپ و لاین فیلتر شده و امکان استفاده از آن فراهم نباشد.

با دستور مقام قضایی ۳ نرم افزار پیام رسان لاین، واتس آپ و تانگو تا ساعتی دیگر فیلتر می‌شود.

به گزارش فارس، براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد که مقام قضایی دستور فیلترینگ 3 نرم افزار پیام رسان را صادر کرده است.

براساس این اطلاعات قرار است تا ساعتی دیگر 3 نرم افزار تانگو، واتس آپ و لاین فیلتر شده و امکان استفاده از آن فراهم نباشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135128
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ؟ گفت:

    خدایا ده بسه اقا اینترنت جمع کنید راحت شید وسلام. سال 2015

  2. هادی م ش سی سخت گفت:

    اگه یه کار خوب قوه قضاییه کرده باشه همینه، بابا ملت زندگیشونو گذاشتن رو همین مسخره بازیا.یعنی دیگه مردم هیچ کار مهم تری ندارن جز فرستادن کلیپو جوکو و …والله بخدا این کارا فقط علایم کشورهای عقب موندس که وقت مردم اینقد براشون بی اهمیته، به هر صورت دست گلت درد نکنه قوه قضاییه.اینطوری دیگه باعث میشه که مثلا کارمندی که تو یه اداره کار میکنه بجای کلیپ نگا کردنو جوک خوندن کار ارباب رجوع رو رواج بده، تازه این کوچکترین مزیتش.مزیت اصلی پیشرفت کشوره خوبمونه

    • ابراهیم گفت:

      قاران خوت و همه داغونتری.

      • هادی م ش سی سخت گفت:

        والله اگه خودم استفاده نمیکردم اصلا راجع به این مسءله نظر نمیدادم.بله یه مدتم استفاده کردم ولی واقعا چیز خاصی عایدم نشد جز وقت به بطالت رفته، برا همینم حذفش کردم

    • ناشناس گفت:

      شما خیلی سطح فکرت پایینه
      اولا که هرکسی خودش صاحب اختیار وقتشه ، اگه وقت مردم با اینا به بیهودگی میگزره مشکل از شخص خودشه
      دوم: شما منظورت از کشور عقب مونده دقیقا چیه؟ یکی از ویژگی های کشورهای عقب مونده همین دخالت تو کار و زندگی شخصیه مردمه

      • هادی م ش سی سخت گفت:

        بنده ترجیح میدم که با شخصی هم چون شما اصلا وارد بحث نشم و بهتره برید به وات ساپتون رسیدگی نمایید.ضمنا بنده کسی رو ملزم به عدم استفاده نکردم که شما من رو متهم به دخالت مینمایید.اینم بهتون گوشزد کنم که از ویژگی های کشورهای جهان سوم که میفرمایین سطح پایین ادبیات اکثر مردمش مثل شماست و همچنین درک پایینشان از مساءل و آسیب های اجتماعی روز

        • ثنا گفت:

          موافقم صد در صد

        • ! گفت:

          خودشیفتگی و روحیه دیکتاتور مآبانه اولین نکاتی بودند که بعداز خودندن این کامنتتون به ذهن خطور میکنه جناب متفکر. خودشکن آیینه شکستن خطاست

    • ناشناس گفت:

      جناب آقای هادی م ش سی سخت خوشم میاد به چوب و زور  عادت کردی. و این بیماری مسری به بقیه هم سرایت کرده که شما رو لایک کردن. میدونستید مشکل ما فرار مغز ها نیست؟؟ مشکل ما ماندن ….. هاست.

      • هادی م ش سی سخت گفت:

        اگه از نظر شما پیشرفت و تجدد اینه شما بهتره برید با همون برنامه های نوگرایانتون سر خودتون گرم کنید، خیلی از این بچه معتادا و سیگاری ها هم وقتی حرف از دانشمندی چون اینشتین میشه، تنها حرف پیپ کشیدنشو میزنن و از اون همه نبوغی که در وجود این انسان استثنایی بود بی خبرن، به قول مولانا:هرکسی از ظن خود شد یار من!!!در واقع هرکس با دید خودش به قضایا و مساءل مختلف نگاه میکنه که متاسفانه  سطح دید و افق فکری اکثر آدما بسیار پایینه که البته این گفته من نیست، گفته ی یکی از فلاسفه ی بزرگ آلمانی  بنام شوپنهاوره که میگه اکثریت مردمان رو جاهلان تشکیل میدن.حالا جسارت نشه خدایی نکرده،بنده  دارم کلی صحبت میکنم.حالا مثال شماست که از پیشرفت و تکنولوژی امروزی فقط آفت اونو دیدین و اتفاقا چنان هم بهش وابسته شدین که کسی نمیتونه شما رو از نپرداختن به اون منع کنه و جالب اینجاست که بدتون هم میاد، دقیقا مثل یه آدم وابسته به مواد مخدر.به هر حال انسان موجودیست صاحب اختیار، اگه از منه میگم تشریف ببرین تو همین شبکه های اجتماعی و چنان باهاشون ور برین که خودتونو بکشین!!!

        • محقلی گفت:

          خوب بابا ناشناس هم همینو میگه که! میگه کار با فیلتر کردن حل نمیشه، باید اونی که استفاده میکنه فرهنگش رو داشته باشه،، کلا همیشه ما همه چیزو از جنبه بدش میبینیم، درسته که ما ملت ایران بی جنبه ایم و به جای استفاده مفید از هر چیزی شروع میکنیم به سوء استفاده، اما این مساله با گذر زمان و فرهنگ سازی حل میشه نه با فیلترینگ——- اینم بگم که اونایی که واقعا وقتشون براشون مهمه حتی اگه این قبیل برنامه ها رو نصب کنن، بعد از یه مدت استفاده متوجه میشن که اعتیاد آورن و یه سرعت حذفشون میکنن…. به خدا قسم که خود من چند شب پیش تو جمع پنج نفری دوستام نشسته بودم و هیچ کدوم با همدیگه حرف نمیزدن و از طرفی همه سراشون تو گوشی بود و داشتن تو گروهها با هم چت میکردن! منم هر حرفی میزدم با بیحوصلگی و حواسپرتی جواب میدادن و به همین خاطر ناراحت شدم و ازشون خداحافظی کردم!!!! اما نباید این قبیل ناراحتیا باعث بشه موضع گیری کنیم و بگیم این برنامه ها باید فیلتر بشن، باید فرهنگ استفاده شون رو گسترش داد…. قرار هم نیست مسئولی این کار رو بکنه،، من و شما باید با دوستان و آشناهامون راجع به این مساله بحث کنیم… منم که جمع دوستام رو ترک کردم کارم اشتباه بود،، به جای این کار میتونستم بشینم و راجع به این کار مسخره شون با هم صحبت کنیم………..

        • ناشناس گفت:

          بالاخره انسان موجودی صاحب “اختیاره” که به اقتضای نیاز و در چارچوب فرهنگش میتونه از این تکنولوژی آزادانه تا حدی که صلاح میدونه استفاده کنه؟ یا اینکه قوه قضاییه خوب کاری میکنه که دسترسی کلی به این مسخره بازی ها رو محدود میکنه(“جبر”)؟ جناب بای پولار !! در ضمن بنده هر زمان که نیاز داشته باشم استفاده می کنم و شاید گاها مدت ها از این شبکه ها بدور بودم(پس شاید شایسته نباشه این گونه ندانسته در مورد همه قضاوت کنید). ولی دلیلی نداره زمانی که نیاز دارم نتونم استفاده کنم. ضمنا دلیل استفاده نابجای کارمندان ادارات در زمان خدمت ریشه در دو عامل داره . ابتدا فقر فرهنگی که با گذر زمان و برنامه ریزی قابل حله . دوم ضعف قانون که با افزایش نظارت ! ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که گوشی های موبایل بدون این شبکه ها هم میتونن پیام رسانی کنند و هم میتونن کلیپ پخش و ارسال کنند.شاید بهتر باشه بجای حذف صورت مساله اونو به شیوه خودش حل کنیم! نه؟

    • غضنفر گفت:

      جون خوت استفاده نيكردي

      • هادی م ش سی سخت گفت:

        من که نگفتم نباید اصلا استفاده کرد، والله منظور من این نبود.مهم درست و بجا استفاده کردنه….تمامممممممممم!!!!

  3. ابراهیم گفت:

    عالیه 

  4. مهدی شهبازی گفت:

    حیف شد اما خیالی نی وایبر هست

  5. ناشناس گفت:

    هادی  سی سختی 
    گربه دستش به گوشت نمیرسه  میگه  بو  میده

    • هادی م ش سی سخت گفت:

      اینطوری که تو میگی وات ساپ داشتنو و کلیپ دان و آپ کردن آپلو هوا کردنه که به قول شما گربه دستش به گوشت نمیرسه!!حالا قطعا مردم اکثرا بیکار ما سراغ یه نرم افزار دیگش میرن، ولی بحث اصلی من بحث فرهنگ درست استفاده هستش که متاسفانه کمیابه، وگرنه در کل نرم افزار خوبیه و استفاده های مفید زیادی هم میشه ازش کرد.

      • ﻣﺤﻤﺪ گفت:

        ﻋﺰﺑﺰﻡ ﻣﻠﺖ ﺑﻴﻜﺎﺭﻥ,ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﻣﻴﻜﻨﻦ,,ﻫﻤﻴﻦ ﻛﺎﺭ ﻧﻜﻨﻦ ﭼﻪ ﺑﻜﻨﻦ???? ﻣﻦ اﺭﺷﺪﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻴﻜﺎﺭﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﺮﮔﺮﻣﻴﻢ ﻫﻤﻴﻦ ﻫﺴﺖ

  6. ناشناس.كام گفت:

    همين كارا ملت رو عقده اي كرده،استفاده صحيح كردن كه ايرادي نداره

  7. محبان مصباح گفت:

    درود بر آیت الله العظمی مصباح یزدی مد ظله العالی دامت برکاته.اگر مصباح نبود مملکت هم در امان نبود و ما همگی به نان شب خود محتاج بودیم.وات ساپی که بخواهد ابزاری برای زیر سوال بردن آن بزرگوار شود همان بهتر که فیلتر شود.ان المصباح مصباح الهدی و السفینه النجاة.

    • ! گفت:

      قبلنا میگفتن ان الحسین مصباح الهدی و السفینه النجاة.  الان شده ان المصباح؟؟ داریم به کجا میریم؟ میترسم فردا روز سخن اصلی فراموش بشه

  8. ناشناس گفت:

    مابااینها کاری نداریم انار و وایبر هست

  9. سی سختی گفت:

    با سلام ..جناب اقای هادی م ش سی سخت لطف کن وقتی میخوای از این نظرهای بی محتوا و پوچ بدی اسم شریف و پاک سی سخت رو از فامیلیت پاک کن..البته از کوزه همان تراود که در اوست.

    • هادی م ش سی سخت گفت:

      جواب تو و امثال تو رو در بالا دادم.حتما بهش مراجعه کن.البته اگه قابلیت درکشو داشته باشی، که بعید میدونم!!

  10. مشی ایمور گفت:

    رادیو – تلوزیون-ویدئو – ماهواره- تانگو …. این نیز بگذرد.خدمت بعضی از دوستان هم عرض کنم که امروز باد تندی می وزید اما تشخیص جهتش برای من امکان پذیر نبود و البته مهم هم نبود.

  11. دلسوز گفت:

    با سلام بر دوستان . درسته بسیاری از اقشار مختلف مردم از این سه نرم افزار استفاده درست می کنند و تعداد زیاد استفاده نادرست از این نرم افزارها در کشور بیشتر هستش .بعدش واقعا باعث هدر دادن وقت و عادت کردن به این نرم افزارها شده است که این خود تبعات منفی از جمله بی توجهی به کارها و خانواده شده است . علایم منفی که در این نرم افزارها بنده حقیر از دیگران دیدم فرستادن عکسها و فیلمهای مسهجن بین جوانان و به خصوص دوست یابی دختران و پسران که بعد منجر به ارتباطات منیفی و وحشتناک خواهد شد . این همگی از نقشه های شیطان هستش و باعث عقب ماندگی خود از کشورهای پیشرفته خواهد شد .بعدش این عکسها و این ارتباطات در این نرم افزارها همگی در اسرائیل تحت کنترل هستش و اطلاعات همه افراد درای این نرم افزارها در آنجا ذخیره خواهد شد . واقعا با این توضیحات راضی به ادامه این حرکت بد هستید ؟ بعدش به دوستان بخصوص جوانان این مرز و بوم هم حق میدم که بیشتر استفاده آنان از سر بیکاری هستش ولی در این راستا هم باید مسئولین در قبال بیکاری و سرگرم نمودن جوانان به راههای درست سرمایه گذاری کنند چرا که فیلتر کردن این نرم افزارها علاوه بر اینکه راه خوبی را پیش پای افراد قرار نمی دهد بلکه تبعات بدتری را نیز به دنبال خواهد داشت . متشکرم از همه دوستان عزیز .

    • به تو چه گفت:

      به تو چه مگه تو وکیل مردمی.مشکل ما ایرانیا اینه که هر کس خودشو عقل کل میدونه و میخواد به جای بقیه تصمیم بگیره.

    • محقلی گفت:

      با بخشی از صحبت دستمون “دلسوز” موافقم—- اما اگه هر چیزی رو که بخوای نفی کنی سریع انگ “جاسوسی اسرائیل” بهش بزنی این میشه توهم توطئه…. همونجور که خودتونم فرمودید تشخیص خوب یا بد بودن این قبیل نرم افزارها با خود مردمه، با فیلتر هم مشکل حل نمیشه، چیزی که زیاده فیلترشکنه…. فیس بوک رو فیلتر کردن اتفاقی افتاد؟ همه همچنان پر شور تو فیس بوک پست های آنچنانی میدن!!!!

  12. z گفت:

    واااااا
    خب هر کسی یه نظری داره. دیگه چرا به سلاخی میکشینش. نظر هر کسی محترمه. بعضیا مخالفن بعضیا موافقن. دم همتون گرم. ولی واقعا راست میگه سی سخت جون. چون که از وقتی این برنامه هارو نصب کردم از زندگی کردن افتادم. اصلا آدم معتاد میشه بخدا. هم کار خونه هم بچه داری هم کار بیرون هم این برنامه ها. من که دارم روانی میشم ولی چه کنیم که معتاد شدیم. اگه زور بالا سر کسی نباشه … درس هم که به زور خوندیم دیگه.

  13. امیدوار گفت:

    فیلترشکن نصب کنید

  14. فیلتر شکن گفت:

    اره فیلترش میکنن بعد خودشون میان فیلتر شکنشو می فروشن

  15. اصلاح طلب گفت:

    ما با این نرم افزارا کلی کار و کسبمون راحت شده اگه طرح جدیدی باشه فورا تولیدی برامون عکسش رو میفرسته طرح های جدید رو برامون میفرسته و خیلی راحت می تونیم انتخاب می کنیم با این نرم افزار با دوستان دوران دانشجویی چت می کنم عکسای همو با هم رد و بدل می کنیم و اصلا این احساس رو نداریم که مثلا من یاسوجم واونا مثلا تهران و اصفهان  باعث شده صمیمیتمون افزایش پیدا کنه ….یه عده هستن زندگیشون میشه این چیزا دلیل نداره به خاطر کسانی فرهنگ استفادو ندارن ما از این امکانات محروم بشیم

  16. مهدی گفت:

    فعلا که فیلتر نشه دوستان برین حالشو ببرین

  17. هیچ گفت:

    مشکل اینه که مافرهنگ استفاده از اینارونداریم درواقع باید اول بایدیه پیش فرض فرهنگی آموزش داده بشه وواردجامعه بشه وبعد ازاینااستفاده کنیم ..

  18. احساس گفت:

    مردم كه كار ندارن مجبورن با همينا سرگرم بشن.حذف اينا پيشكشتون اگه ميتونيد بريد دزدي ها و اختلاسهاي ميلياردي رو جلوشونو بگيريد

دیدگاه شما