شنبه 13 دی 1393 - 20:07

تصادف مرگبار در محور بروجن – لردگان

به گزارش بویرنیوز، فرامرز شاهین اظهار داشت: بعد از ظهر امروز 7 نفر در تصادف محور ارتباطی بروجن – لردگان کشته و 2 نفر مصدوم شدند.

وی دلیل تصادف را برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو و پراید در این حوالی گدار کبک در این محور ارتباطی اعلام کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای اورژانس بروجن پس از اطلاع این حادثه توسط تلفن 115 به محل حادثه اعزام شدند.

شاهین افزود: مصدومان این تصادف پس از امدادرسانی به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن اعزام شدند.

محور ارتباطی بروجن – لردگان در مسیر ارتباطی چهارمحال و بختیاری به خوزستان یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی است که سالانه افراد زیادی در این محور بر اثر بی احتیاطی در حین رانندگی جان خود را از دست می‌دهند.

منبع: تسنیم
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن موسوی جانباز انقلاب ازلردگان گفت:

    جناب اقای دکتر روحانی شما را به امام حسین وحضرت ابوالفضل قسم میدهم به داد ما مردم لردگان برسید در زمان آقای احمدی نژاد بدون اینکه از لردگان تا بروجن اتوبان بشود جاده را افتتاح کردند و این تریلی های از خدا بی خبر بدون ملاحظه  در ایام هفته حداقل سه بار تصادف دارند بخاطر رضای خدا دستور فرمایید که تا اتوبان کامل تریلی ها از جاده قدیم رفت وامد داشته باشند چون از لردگان به اهواز نزدیکتر میباشد  وجاده صاف وبدون کوه و کوهسار است از این طرف می ایند ولی سودی برای ما مردم لردگان فعلا ندارد بجز کشتار مردم باز مجددا شما را به همان شهدایی که سرکشی به خانه انها مینمایی سریع دستو دهید رفت وامد ماشین سنگین از محور لردگان به اهواز ممنوع شود تا زدن اتوبان کامل. ما چشم انتظار هستیم خواهشمند است پیام این حقیر را به دفتر ریاست جمهوری جناب آقای روحانی برسانید. از لطف ومحبت شما سپاسگزارم. حسن موسوی جانباز انقلاب از شهرستان لردگان پشت بانک ملی مرکزی

دیدگاه شما