پنجشنبه 11 دی 1393 - 19:28

مرگ خاموش 3 اصفهانی

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی سه نفر در اصفهان فوت و چهار نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش بویرنیوز، غفور راستین با اشاره به چهار حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن طی 48 ساعت گذشته اظهار کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری ساعت 21 و 40 دقیقه شب گزارشی از یک حادثه گاز‌گرفتگی واقع در خیابان باغ‌ دریاچه به اتاق فرمان شهرستان گزارش شد که یک واحد امداد پیش‌بیمارستانی به همراه دو تکنسین اعزام و با بدن نیمه جان یک زن 35 ساله و یک مرد 40 ساله مواجه شدند که پس از بررسی مشخص شد بر اثر گاز‌گرفتگی مرد فوت کرده اما زن زنده است که به بیمارستان الزهراء (س) منتقل شد.

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر روز گذشته ساعت 10 و 16 دقیقه از شهر نجف‌آباد به اتاق فرمان نجف‌آباد گزارش و یک کد اعزام شد که در این حادثه که بر اثر نشت بخاری صورت گرفته بود یک مرد 26 ساله مصدوم و زن 22 ساله فوت کرده بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در شاهین‌شهر در شهر گز نیز در روز گذشته گاز‌گرفتگی دیگری به اتاق فرمان شاهین‌شهر گزارش شد که دو کد و چهار تکنسین اعزام شدند که مصدومان یک مرد 38 ساله و زن 26 ساله و به بیمارستان شهر گلدیس منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین صبح امروز ساعت 10 و 18 دقیقه صبح مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به مرکز فوریت‌های 115 اصفهان گزارش شد که در خیابان باباگلی فردی دچار گازگرفتگی شده بود که در پی اعزام یک کد به محل حادثه مشخص شد یک راننده کامیون که مرد 50 ساله بوده است، بر اثر روشن کردن گاز پیک‌نیک داخل کامیون دچار مسمومیت و فوت شده است.

/فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134260
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما