چهارشنبه 10 دی 1393 - 21:44

اعلام فهرست نیم فصل دوم پرسپولیس

به گزارش بویرنیوز، در نقل و انتقالات نیم فصل دوم، نام نیلسون جونیور، میثم حسینی و رضا نوروزی از فهرست نفرات خارج و به جای آنها رضا خالقی‌فر، تادئو، حاتمی، میردورقی و همامی اضافه شدند.

علی علیپور هم با پرسپولیس قرارداد منعقد کرده و قرارداد او به ثبت هیات فوتبال رسیده است. سازمان لیگ در حال بررسی شرایط این بازیکن با توجه وضعیت باشگاه راه‌آهن است. البته این بازیکن با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون، بازیکن آزاد اعلام شد و پس از آن با پرسپولیس قرارداد منعقد کرد.

پرسپولیس همچنین دو جای خالی را در فهرست بزرگسالان خود حفظ کرده است که آن را به بازیکنان آزاد اختصاص می‌دهد و هم اکنون یک بازیکن برزیلی در حال پشت سر گذاشتن تست پزشکی است.

از جمع 6 بازیکن جذب شده در نیم فصل، چهار بازیکن بزرگسال، یک بازیکن زیر 23 سال و یک نفر زیر 21 سال بودند. در حال حاضر 16 بازیکن در فهرست بزرگسالان، 6 بازیکن در فهرست زیر 23 سال و با احتساب نام علیپور، هشت بازیکن در فهرست زیر 21 سال قرار گرفته است که به ترتیب عبارتند از:

بازیکنان بزرگسال:
محمد نوری، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، ژوزه تادئو، مهرداد کفشگری، محسن بنگر، مسعود همامی، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، محمد عباس‌زاده، سوشا مکانی، رضا خالقی‌فر، مهدی دغاغله، هادی نوروزی، مایکل اومانا و مهدی جعفرپور.

بازیکنان زیر 23 سال:
پیام صادقیان، امید عالیشاه، مبین میردورقی، احمد نورالهی، مهدی طارمی و افشین اسماعیل‌زاده

بازیکنان زیر 21 سال:
میلاد کمندانی، علی آستانی، نوید صبوری، مرتضی قدیمی‌پور، شهاب زاهدی، مهدی رحمتی، امیرمحمد مدنی و علی علیپور

در حال حاضر پرسپولیس دو جای خالی را در فهرست بزرگسالان و 3 جای خالی در فهرست زیر 23 سال را در اختیار دارد.

منبع: باشگاه پرسپولیس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134204
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما