یکشنبه 7 دی 1393 - 17:07

جزئیات تيراندازی سارقان به مأموران ناجا در گلپایگان

مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی گزارشی از جزئیات حمله و تیراندازی روز گذشته سارقان مسلح به مأموران ناجا در گلپایگان را منتشر و اعلام کرد این حادثه ۵ شهيد و ۷ مجروح داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام مرکز اطلاع رساني نيروي انتظامي در خصوص حادثه شهرستان هاي خمين و گلپايگان و به شهادت رسيدن ۳ نفر از مأموران ناجا، ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته (۹۳/۱۰/۶) مأموران پاسگاه انتظامي کنار رودخانه و يگان امداد اين منطقه با توجه به تيراندازي سارقان مسلح به پليس در هنگام گشت و کنترل در محور سعيد آباد- خمين به يک دستگاه خودرو تيبا سفيد رنگ که ۴ سرنشين داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ايست از سوي پليس، مجرمان اقدام به تيراندازي کردند که طي آن ۲ نفر از ماموران شهرستان خمين مجروح و مهاجمان به سمت گلپايگان متواري شدند.

پس از وقوع اين درگيري طرح مهار در گلپايگان با حضور جانشين فرمانده انتظامي اين شهرستان به همراه دو اکيپ از آگاهي و راهور اجرا و عوامل انتظامي مجرمان را در ميدان معلم مشاهده و با آنان درگير مي شوند.

سارقين با به رگبار بستن نیروهای پلیس ، جانشين فرمانده انتظامي شهرستان، يکي از کارکنان پليس راهور و يک سرباز وظيفه را به شهادت رسانده و ۵  نفر ديگر از عوامل انتظامي را مجروح کردند.

در اين درگيري يک نفر از مهاجمان به هلاکت رسيده و سه نفر ديگر با رها کردن خودرو تيبا و با اعمال تهديد و سرقت يک دستگاه پژو ۴۰۵، از صحنه درگيري متواري شدند.

اين در حالي است که مهاجمان پس از طي مسافتي با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت يک دستگاه آميکو يخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالي روستاي ” در ” گريختند.

در ادامه اين عمليات، عوامل انتظامي يک دستگاه وانت نيسان رها شده را در حوالي روستاي ” در ” کشف کردند که در بررسي ها مشخص شد راننده نيسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وي نيز در حاشيه جاده کشف شد که احتمال تيراندازي و قتل آنان از سوي مهاجمان متصور است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133845
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما