پنجشنبه 4 دی 1393 - 10:52

ابتکار جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی مدیران ضعیف + یک درخواست از استاندار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از جلسات اداری در جمع مدیران استانی، با انتقاد از مدیرانی که فقط بلدند خوب حرف بزنند گفت: باید برای رونق توسعه در استان به بودجه های آماده دل خوش نکرد.

گروه سیاسی – بعد از گدشت بیش از یکسال از انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مدیران کل استانی اکنون نوبت بررسی عملکرد افراد است.

IMG_5280

به گزارش بویرنیوز، برخی از مدیران در این مدت عملکرد خوبی داشته و برخی نیز عملکرد قابل قبولی نداشته اند اما ملاک ارزیابی این عملکرد مهم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از جلسات اداری در جمع مدیران استانی، با انتقاد از مدیرانی که فقط بلدند خوب حرف بزنند گفت: باید برای رونق توسعه در استان به بودجه های آماده دل خوش نکرد.

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتکار مناسبی را برای مقایسه مدیران استانی و شناسایی مدیران ضعیف مطرح نمود.

خادمی از مدیران خواست تا پیگیر های صورت گرقته توسط مدیران در حوزه جذب اعتبارات ملی را به صورت پاورپوینت در جلسات شورای اداری نمایش دهند.

به طور منطقی این عمل موجب تحرک بیشتر در مدیران و شناسایی مدیرا نابلدی است که تنها با سخنرانی و مصاحبه سعی در بزرگ نمایی از عملکرد خود دارند خواهد  داست.

خواهش رسانه ها از استاندار این است که نتایج این جلسات و عملکرد مدیران در موضوع جذب بودجه های ملی را رسانه ای کرده تا راه گریزی برای افراد ناکارآمد نباشد و زین پس عاشقان خدمت سر کار بیایند نه شیفتگان قدرت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133427
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دلتون خوشه پاوپوینت هم یعنی حرف خوب .هر مدیری کاربلده باید مستندات بیاره نه حرف و پاورپوینت …

  2. ناشناس گفت:

    دوره شعار گذشته است سند توسعه بدهید

  3. ناشناس گفت:

    آفرین برشما – چرادر انتخاب یک مدیر باید دعدغه دلسوزی وپیگیری امور لحاظ باشد- کاردانی وکاربلد  وبرنامه ریزی ر یز ی ملاک باشد متاسفانه ملاک را گذاشته اند بر خوب حرف زدن وتوجیه گری؟؟؟؟؟؟

  4. ككا گفت:

    حالا هركي پاور پونت بلد باشه يعني كار بلد ،بابا ما نمايندمون بلد نيست كامپيوترو خاموش كنه يعني اي ديگه كار بلد نيست .

  5. مرد گفت:

    باشه بدون ياسوج هم جزه اين استان

  6. بهمئی گفت:

    ‏‎ ‎لطفا ریس کتابخانه های بهمئی راعوض کن .کتابداران از سرما می میرند.

  7. مانی گفت:

    مدیران گرانقدر وزحمتکش تهیه پاور پوینت زحمتهای شبانه روزی خود را به شرکت ما بدهید تابا ترفندی خاص شما در مسابقه اول شوید.وجناب خادمی به شما نمره بیست بدهد.و رفوزه نشوید.

  8. دلسوز گفت:

    احسنت
    درود بر شما
    ایده بسیار جالبی هست و اینکه مدیران ما به فکر بیفتند که به سمت جذب اعتبارات ملی برن
    برادر من (مدیر عزیز) اگر به فکر توسعه استانی حالا برادریت رو ثابت کن
    و یک نکته برای دوستان عزیز اینکه مدیر نمیتونه امار نادرست در فایل ارائه (فایل پاورپوینت) خود بیاره چون باید مستندات رو هم داشته باشه. ولی این یه چیز عادی هستش که در جلسات با توجه به کمبود وقت فقط فایل ارائه باید نمایش داده بشه

  9. دنا گفت:

    چقدر خلاقیت!!!!!!

  10. مینا گفت:

    استاندار رو خیلی دوس دارم . مهربون و آرومن. امیدوارم خدا کمکش کنه و بیشتر هم به ایشان اقتدار دهد تا شاهد برخی سخنان نباشیم

  11. ع مردانی گفت:

    مدیریت کردن علم و درایت و کاردانی توام با تجربه می خواهد.مدیریت هنر انجام کار با و یا به وسیله دیگران است . مدیریت یعنی بکار گیری موثر و کارآمد منابع انسانی و مالی در راستای تحقق اهداف سازمانی است. وقتی کسی بار علمی در چنته ندارد وقتی تجربه ای نیندوخته و انبانش از خلاقیت و نو آوری خالی است نمیتواند نیروهای توانمند و کارآمد را جهت انجام کار بطود موثر بکار گیرد زیرا که چینش و بکار گیری افراد کاردان هنر مدیریت است و لذا بوضوح می بینیم و می شنویم که همه از خرد و کلان در دیار ما از ضعف مدیریت می نالند و علت توسعه نیافتگی و محرومیت استانمان را به ضعف مدیریت نسبت می دهند .براستی در این بین مقصر کیست و برای رهایی از این معضل گریبان چه کسی را باید گرفت ؟ البته خسروان و بزرگان دیارمان هر یک به نوبه خود سعی دارند توپ را بمیدان دیگری انداخته و خود را پاک و منزه نشان دهند فارغ از اینکه خرد جمعی به نیکی قادر به تشخیص است و می تواند به خوبی سره از ناسره تمیز دهد.بهر تقدیر در پاسخ به اینگونه افاضات و فرمایشات فقط میتوان گفت: باش تا که صبح دولتت بدمد

  12. طهمورثی گفت:

    واقعا متاسفم برات اقای استاندار تو خودت نمی دونی که مدیر محیط زیست مفلوک است یا خودت زدی به ان راه

دیدگاه شما