چهارشنبه 3 دی 1393 - 22:46

سخنان تند و چالشی نماینده بویراحمد و دنا در شبکه دنا (+عکس)

اگر ادامه پیدا کند ما ناچار هستیم علی رغم میل باطنی خود به یک جراحی مجدد در حوزه مدیریتی بپردازیم که امیدواریم این اتفاق پیش نیاید و مدیران اعتباراتی که به دستشان می رسد از جهت های مختلف برای آگاهی مردم عنوان کنند.

گروه سیاسی -نماینده بویراحمد و دنا در برنامه نگاه روز شبکه دنا به طرح دیدگاههای خود پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، متن این گفتگو به شرح زیر است:

زارعی نماینده بویراحمد و دنا در برنامه زنده تلوزیونی و در پاسخ به سؤال مجری مبنی بر اینکه در حال حاضر حوزه انتخابی شما در خصوص تخصیص اعتبارات چه وضعیتی دارد اظهار داشت: در لایحه بودجه 94 که هفته گذشته به مجلس تقدیم شد و در هفته آینده نیزابتدا در  کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد و بعد کمیسیون تلفیق و در نهایت برای نهایی شدن  به صحن علنی مجلس خواهد آمد و همه چیز نهایی می شود.

زارعی افزود: خوشبختانه با پیگیری ها و رایزنی های متعددی که امسال انجام دادیم و وجود شرایط متفاوت  در لایحه بودجه سال 94  نسبت به سال های گذشته،  به گونه ای که در لایحه بودجه سنواتی جدید  ما 3 محور اعتباری داریم. یک محور آن مربوط به اعتبارات ملی و عمرانی که مخصوص استان های مختلف کشور است که با کد و نام در لایحه بودجه عنوان شده ، دیگری محور اعتباری استانی است که به صورت یکجا به استان ها ابلاغ می شود و در شورای برنامه ریزی استان بر اساس پروژه ها تقسیم می گردد  و آخرین محور مربوط به ردیف های متفرقه است .

1

زارعی اظهار داشت: خوشبختانه در لایحه بودجه 94 ما در خصوص پروژهای ملی استان با 24 پروژه و اعتباری بالغ بر 190 میلیارد تومان دارای سهم هستیم. که خوشبختانه در مجموع این 24 پروژه ، 14 تا از این پروژها مربوط به شهرستان بویراحمد و دنا با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد تومان ، یعنی بیش از 50 درصد از پروژه های عمرانی ملی در لایحه بودجه سال 94 منظور شده در شهرستان بویراحمد و دنا به اجرا گذاشته می شوند. ما در اعتبارات عمرانی -استانی و بر اساس بررسی هایی که در یکی دو سال گذشته داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید از یک مدل علمی و منطقی و عادلانه برای توزیع اعتبارات تبعیت شود که سهم هرشهرستان و منطقه به درستی رعایت و این مدل با بررسی های زیاد شکل گرفته و و بر اساس این مدل ما در سال جاری بیش از 40 درصد از اعتبارات عمرانی استانی را متوجه شهرستان بویراحمد و دنا می دانیم که در دوره های قبل این درصد خیلی پایین تر بوده.

زارعی افزود: اعتبارات ردیف های متفرقه  که بصورت متمرکز در اختیار مسئولین ملی کشور می باشد  و در این مورد نیز خوشبختانه از این ردیف ما به لحاظ تعامل خوبی که  با مسئولین دولت داشتیم و با پیگیری و مکاتبات زیاد توانستیم سهم خوبی را هم به استان انتقال دهیم. اما باید بگویم علی رغم شرایط اعتباری خوب و پیگیری هایی که صورت می گیرد ما یک گلایه از مدیران استانی داریم چرا که علی رغم اطلاعی که از روند پیگیری اعتبارات و فعال شدن پروژه ها صورت می گیرد به گونه ای که ما در شهرستان های دنا و بویراحمد هیچ پروژه تعطیل شده ای نداریم و حتی پروژهای جدید نیز در حال انجام است، ولی در اطلاع رسانی های خود کم لطفی می کنند ودر گزارشات خودشان برای تنویر افکار عمومی به این مسائل نمی پردازند که در واقع یک نوع ملاحظه کاری است که اگر ادامه پیدا کند ما ناچار هستیم علی رغم میل باطنی خود به یک جراحی مجدد در حوزه مدیریتی بپردازیم که امیدواریم این اتفاق پیش نیاید و مدیران اعتباراتی که به دستشان می رسد از جهت های مختلف برای آگاهی مردم عنوان کنند.

2

ززارعی افزود: ما به لحاظ تجارب بالا در حوزه اجرایی در توزیع اعتبارات بر اساس عدالت و سهم پیگیری می کنیم و در خیلی موارد ما توانستیم  بیشتر از سهم خودمان را در سطح ملی پیگیری کنیم.

زارعی در پاسخ به این سؤال که چه پروژه هایی در این دو شهرستان انجام گرفت افزود: پروژه های زیربنایی جزء اولویت های ماست و اعتقاد داریم که اگر در حوزه زیر بنایی مثل راه ها و فرودگاه و راه آهن تلاش کنیم قطعا این زیرساخت ها می تواند روبناهای مارا تحت تأثیر قرار داده و پیشرفت آن را تسریع بخشد و ما را از محرومیت دور کند.

زارعی در ادامه افزود: یکی از اقدامات اساسی ما و یک پروژه مهم در استان که جزء آرزوهای قلبی ما بود بحث راه آهن است که پروژه بسیار مهمی است و به عنوان اتصال یاسوج به شبکه ریلی کشور مطرح است که در گذشته به لحاظ شرایط نامناسب و همچنین اعتبارات کم و علی رغم پیگیری های زیاد نتوانستیم آن را به اجرا دربیاوریم . اما امسال با پیگیری های بیشتر و مکاتبات زیادی که انجام شد و جلساتی را که در خدمت رئیس جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی داشتیم این شرایط حاصل شد که این پروژه به مناقصه گذاشته شد و امیدوار هستیم که بتواند  این اقدام قسمت اعظم محرومیت نای ما را کاهش دهد.. این پروژه با بیش از 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری که برای سال 93 ما 3 میلیارد تومان منظور شده است.

زارعی افزود: از آنجایی که سازمان برنامه و بودجه،  ساخت و ساز را از محل اعتبارات ماده 180 ممنوع کرد، این اقدام باعث شده تا دست ما بازتر شود و بتوانیم اعتبارات را در جای بهتری هزینه کنیم و همکاری استاندار و نمایندگان محترم برای تخصیص این مفدار اعتبارات نیز جای تقدیر دارد.

زارعی افزود: در حوزه راه هها که موضوع زیرساخت های ماست در لایحه بودجه 94  یک رشد خوبی داشتیم. به عنوان مثال در محور یاسوج به بابا میدان ما با 15 برابر افزایش اعتبارات مواجه هستیم و همینطور در مسیر شیراز به سمت یاسوج و یاسوج به سمت اقلید و درواقع در تمام مسیرهای ارتباطی خود یک پیشرفت اعتباری خوبی را شاهد هستیم و در حال حاظر تمام پروژه ها فعال هستند. با پیگیری هایی که در سال جاری انجام شد و با متقاعد کردن وزیر راه و شهرسازی توانسیتیم حدود 40 میلیارد تومان برای تعریض مسیر جاده یاسوج به اصفهان تأمین کنیم و 30 میلیارد تومان نیز برای پروژه گندی خوری به دمچنار تعریف شده که به مناقصه گذاشته شده و امیدواریم به زودی پیمانکار آن نیز مشخص شود و شروع به انجام پروژه ی مذکور کنند و سایر پروژه ها نیز با جدیت در حال انجام و پیگیری می باشد.

نکمبل می شود …………

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133392
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    سلام دوستان
    شروع کنیم به تخریب داره دیر میشه مسلمونا

    • ناشناس گفت:

      حاجی حرفهای امیدوار کننده ای زد اما در عین حال:
      1-شهرستان دنا و شهر سی سخت جایی در دغدغه های ایشان ندارد و انتاسب مدیران ستادی و غیربومی منجر به یاس مردم شده است.
      2-ادبیات من کردم و من آوردم و من گفتم و من باعث شدم ادبیات زیبنده ای برای ایشان نیست
      3- گفتن اینکه 50 درصد بودجه عمرانی برای حوزه منه با روح همکاری مجمع نمایندگان تضاد دارد
      4-اصطلاح جراحی مدیریتی و نحوه بکار بردن تهدید آمیز آن در شان ایشان نیست
      به امید موفقیت روزافزون ایشان

    • پاشنه آشیل گفت:

      بخشی از بیانات جناب حاجی :  ( البته من برای اعتبارات ملی برای حوزه انتخابی ام پیگیری هایی داشته ام و اعتبار 50 درصد افزایش پیدا کرده است…)، این قسمت از صحبتهای حاجی رو که میشه از اون به عنوان پاشنه آشیل مواضع تدافعی ایشون ازش نام برد دو نکته رو میشه ازش استفاده کرد:
      1- چانه زنی در سطح ملی می تواند به افزایش اعتبار منجر شود و آنجاست که قدرت و نفوذ و برش نماینده کار ساز است. فلذا نماینده قدرتمندی مانند دکتر تاجگردون افزایش چند برابری و چند ده برابری رو رقم میزنه و نماینده زحمت کش دیگری هم موفق به 50 درصد افزایش در اعتبارات میشه.
      2- توزیع اعتبارات در سطح استان ناعادلانه نیست به این شکل توجیه پیدا میکند که توان نماینده گچساران برای افزایش اعتبارات خصوصاً برای آن دسته از پروژه هایی که در حوزه انتخابیه ایشان قرارد دارد، و همچنین در جذب اعتبارات متفرقه، منجر به افزایش چشمگیر اعتبارات شهرستان گچساران شده است.
       در کل نتیجه میگیریم که: توزیع اعتبارات عادلانه است اما نماینده محترم گچساران در جذب اعتبارات ملی موفق تر عمل کرده اند.
      نتیجه دیگر اینکه در کسب کارنامه موفق تر، استراتژی “برنامه محور” موفق تر از استراتژی “فاتحه خوانی محور” عمل میکند. 
      نکته پایانی اینکه با جمع کردن یک تیره و طایفه در مناسبات اداری و پستی، شانس استفاده از افراد قوی تر که می توانند با عملکرد بهترشان کارنامه ما را ارتقاء دهند از دست می دهیم.
      نگاهی به نحوه توزیع اعتبارات ماده 180 و طایفه سنجی اعتبارات هم موید این نکته پایانی است.

      • محمد حسینی گفت:

        زمانی که می خواهید یه تخریب خوب بکنید لااقل متنو خوب بخونید …..
        آقای زارعی منظورشون بالای 50 درصد از بودجه های عمرانی استان هست که به بویراحمد اختصاص داده شده یعنی بیشتر از مجموع بودجه دو شهرستان دیگر در بخش عمرانی…. نه اینکه شما گفتین …افزایش 50 درصدی بودجه….
        حالا باز هم شما چشماتون ببندین و از بقیه نمایندگان تمجید کنید.شما که فقط دنبال تخریب هستید..

    • ناشناس گفت:

      این آقای دانشجو جز دوستان نماینده هست و می خواهد جلو جلو مظلوم نمایی کند که ما کار می کنیم ولی تخریب می شویم.

  2. غر گفت:

    این توجیهات در برنامه تلویزیونی فایده نداره
    عملکردتون مشخصه
    بویراحمد ودنا 4سال عقب افتادند
    برعکس گچساران پیشرفت زیادی داشت

    • دانی گفت:

      جناب غر، کم غر غر کن

      • ناشناس گفت:

        جناب دانی شما کی باشی که میخوای دهن ملت رو ببندی؟؟ کاش هویت خودتو مینوشتی تا با روحیه دیکتاتور مآبانه ات بیشتر اشنا میشدیم

  3. مهمان گفت:

    اقای بویر نیوز : با سلام ، چرا اینقدر گفته ها را خراب می کنید؟ کجای سخنان ایشان چالشی بود؟! در واقع یک گزارش ساده برای دلخوشی حوزه انتخابیه بود و گرنه ما که هیچ حرف تازه ای در آن ندیدیم. همان حرف های تکراری است و اعتباراتی که بویراحمد در عمل سهم ناچیزی از آن دارد.

  4. aa گفت:

    آمار دروغ دل مردم را خوش نمي كنه زيرا تاح گردون عملا” داره افتتاح ميكنه و مردم مي بينند.

    • ! گفت:

      بله . مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار و بویر نیوز و صداوسیما و پیامک اطلاع رسانی و آمار روی گاغذ و لایک و دیسلایک های بادمجون دور قاب چین ها  بگویند. 
      اگر لطفی کنید و چشم بندی به ما بدهید که نبینیم ما نیز همچو بلبل هم صدا با شما مدیحه سرایی می کنیم 

  5. ناشناس گفت:

    احتمالا تهیه کنندش ازفامیلای حاجی درصداوسیماست

  6. ناشناس گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزيز ، منتقدان گرامى قبل از نقد و به چالش كشيدن تلاش و زحمت هاى يك نماينده ، بهتر است از كم و كيف تلاشهاى ايشان با خبر شوند تحقيق و تفحص لازم را در اين زمينه بعمل آورند بعد به نقادى بپردازند ، خدا وكيلى بايد يك روز در تهران حاج زارعى رو همراهى كرد تا  به زحمات بيدريغش پى برد ، كمى هم انصاف خوبه …. كمى دور از منطقه كه تحت لواى حرفاى ديگران قرار گرفتن و بارى به هر جهت كسى را نقد كرد كه بيشتر به تخريف شبيه هست تا انتقاد ، قطعاً نمايندگان دوره هاى پيشين هم زحمتهايى رو متحمل شدند و براى توسعه و آبادانى اين ديار تلاشهاى بى وقفه اى را كردند ولى حاج زارعى واقعا از تمام وجودش داره هزينه ميكنه ، حال كه ايشان را همراهى نمكنيد لا اقل نقد غير منصفانه هم نكنيد 

    • ناشناس گفت:

      شما اگه مو کف دست ما میبینی بفرما بچین. اقلا نماینده های پیشین یه چیزی که بهش قسم نصف و نیمه بخوریم از خودشون جا گذاشتن. من یکی که از صدای کارخانه هایی که حاجی قولشون رو داده بود تا صبح خوابم نمیبره

  7. رضا گفت:

    جناب دانشجو یه مسلمون هیچ وقت تخریب نمیکنه و مو فقیت چیزی نیست که با تخریب ا ز  بین بره خودت رو خسته نکن زنده و پاینده باشی حاج زارع  عزیز 

  8. سقاوه گفت:

    خداقوت زارعی.. خداقوت مرد اراده و عمل.. سپاس از همه ی زحماتت…

  9. نره گاه گفت:

    کامل برنامه رو دیدم دستتون درد نکنه جناب زارع انشالله در ادامه نیز موفق باشید.

  10. ایموری، سرآبتاوه گفت:

    سلام، من به زارعی رای ندادم، ولی انصافاً عملکرد و پیگیری های حاج زارع قابل تقدیره، 
    من شاهد پیگیری های ایشان در سرآبتاوه و تلخسرو بوده وهستم. 
    8 سال دوران هدایتخواه کوچکترین توجهی به روستاهای بخش مرکزی نشد، ولی الان ازهمه منتقدین می خواهم یک سری به روستایی تلخسرو به عنوان نمونه که اتفاقا طرفدار کاندیداهای دیگر بیشتر بود بزنند.فاصله هم نزدیکه،
    ما طرفدار زارع هستیم چون در خدمت ما را از یاد نبرد

    • ناشناس گفت:

      جناب ایموری بویراحمد و دنا تنها تلخسرو نیست . هر چه دیشب نماینده محترم فرمودند مربوط به همان هشت سالی است که می فرمایید کار نشده . اگر دور قبل رای ندادی بهتره دیگر خودت را خسته نکنی که …………

    • امید گفت:

      برای خودت همینطور میبافی ها

    • مو شکاف گفت:

      تو که گفتی بهش رای ندادی اما طرفدارش هستی

  11. مطلع گفت:

    جوجه رو اخر پاييز ميشمارن ٣ سال شمرديم چيزي نديديم سال ديگه هم ميشماريم در ضمن اعتبارات ملي و استاني رو نماينده نبايد به اسم خودش تمام كنه اكر نماينده نفوذ داشته باشه مثل گچساران برا مثال چند تا زمين ورزشي ….. 

  12. منتقد حاجی گفت:

    کاش زود به زود این گزارش ها داده شود تا ما هم از روند کارهای حاجی با خبر شویم و کمتر انتقاد کنیم. اما الان میگویم حاجی خسته نباشید

  13. خنده گفت:

    با پیگیری های شبانه روزی تاجگردون، سامانه بارشی از هفته آینده در استان دست به کار میشود.

    • مهقلی گفت:

      خوش به حالت جناب خنده بشین و بخند واخبار هواشناسی پخش کن یه وقت بیدار شیم کلاه تا دو گوش سر شهرمون رفته و تاج کارخودش و کرده … برو حوزه انتخابیش بعد قضاوت کن . بویر بدبخت بجز واقعیت چی نوشته … معیار نظر مردم هست .

      • لیشتر گفت:

        من بچه گچسارانم شما از کدوم پروژه و کار حر ف میزنین لطفا بیاین ب منم نشون بدین

    • ناشناس گفت:

      بخند تا بوقتش . ار نمیریم نه پیریم

  14. مطلع گفت:

    خدایی  دیگه مجری نبود حاجی انتخاب کنه.  تاجگردون تو انتخاب مجری هم از زارع قوی تر بود. اتفاقا ماندگاری برنامه تاجگردون واسه مجریش بود که خیلی خوب همراهی میکرد. مجری بزنامه زارع که حرف هم نمیتونست بزنه

    • ناشناس گفت:

      گفتن آقای حاجی در زبان عامیانه اسفاده می شود اما در یک گفتگوی رسمی و تلویزیونی نباید استفاده شود اما مجری این برنامه از آن برای خطاب قرار دادن آقای زارع استفاده می کرد!

    • منصف گفت:

      لطفا مجری رو دیگه تحریب نکنید بنده حدا سیاسی نیست

  15. بویراحمد سفلی گفت:

    درودبرحاجی عزیز

    • ناشناس گفت:

      دروغ دروغ دروغ . چرا به نام بویراحمد سفلی تشکر می کنی بهتره به نام چنارستان دفاع کنی . بفرما سفلی چه چیزی گیرش آمده ؟

      • رضا گفت:

        دوست عزیز دیشب شب پرکاری برای دوستان عزیز بوده شما سخت نگیر. شانس بیاریم از طرف لرهای مقیم آمریکا تقدیر نکنن بخاطر جهاد و سازندگی زمان حاجی

  16. اصلاحات گفت:

    خسته نباشیدحاجی جان

  17. نوروزی مهریان گفت:

    انتقادبایدمنصفانه باشه نه ازروی بغض وکینه ،جناب حاج زارعی ازتمام وجودبرای حوزه انتخابیه اش مایه گذاشته وتنهایه حرف میشه زدخداقوت.

    • مهمان گفت:

      با تمام وجود مایه گذاشته است نه از تمام وجود. دست حاجی آقا درد نکند. خداوند اجر تلاش هایش را بدهد. خداوند مردم استان را سلامتی بدهد. خداوند به همه مردم ایران کمک کند تا موفق و سلامت باشند. خداوند کسانی را که صادقانه خدمت می کنند کمک کند تا تلاش شان برای پیشرفت کشور بیشتر شود.

  18. مارگون گفت:

    درقلب مابوبراحمدسفلی جاداری زارعی

  19. چین گفت:

    عشق هست زارعی مردعمل افتخاراستانی

    • ناشناس گفت:

      افتخار ما که نیست.از هر کسیم که می پرسیم همینو میگه.(حالا یا کل کمه یا کیا دزه) امیدوارم خدا بهشون توفیق روز افزون بده و بر ابروشون بیفزاید

  20. مطلع گفت:

    سلام،ازصحبتهای حاجی لذت بردم اماخداوکیلی چرا هرچی میشه زود اسم گچساران میادوسط.البته حق دارن چون دستشون به گوشت نرسیده

  21. زیلایی گفت:

    همین که به مامردم محروم سرکشی میکنن برامون خیلی ارزش داره درودبرحاج زارع تلاشگر

  22. ناا گفت:

    با این حرفهای حاجی یعنی تاجگردون——- گفته

  23. ناشناس گفت:

    هدايتخواه وزارع به مردم بوير احمد ودنا جفا كردند مردم ايندو را نحوا هند بخشيد

  24. رضا گفت:

    با پیگیری های تاج گردون اسید پاشی در کشور تعطیل شد .دکتر مچکریم

    • ناشناس گفت:

      خوشبخت اون انسانیه که دشمانش از جاهلان باشه. خودت میدونی چی نوشتی؟

  25. لات گفت:

    با پیگیریهای دکتر تاج لا ها دستگیر شدند.ای ول ای ول

  26. علی یار گفت:

    وعده و سخن پراکنی های زارع پوشالی بیش نیست. ایشان با فریبکاری و مظلوم نمایی سعی در فریب افکار عمومی برای 4 سال بعد را دارد که بعید بنظر میرسد مردم فهیم دو شهرستان گول بخورند.

  27. علی پور گفت:

    واقعا متاسفم برات آقای دانشجو مسلما تو دانشجو نیستی فقط به اسم دانشجو آبروی دانشجویان را میبری حیف نون که تو بخوری .. تخریب یعنی چه مرردکه مگه مسلمون نیستی

  28. امید. تل زالی گفت:

    انصافا حاج زرع خیلی خوب و کامل صحبت کرد.. با آمار و ارقام گزارش دادند.. برای جذب اعتبارات تلاش زیادی کرده اند.تا۵۰درصد افزایش داشته.. بانفت ۶۰ دلاری نه با نفت۱۲۰ دلاری و صادرات۴میلیون بشکه ای… جدا تشکر میکنیم از زارعی بخاطر این همه تلاش بی وقفه..

  29. علی گفت:

    با این حرفها چیزی درست نمی شود بویراحمد درجا زده و شهرستان تاجگردون پیشرفت ، اینها همه بخاطر ضعف جناب حاجی میباشد 80در صد مدیران این استان هم از حوزه تاجگردون میباشند زارعی با چه رویی جلو مردم بویراحمد ظاهر میشود.

    • مطلع گفت:

      لطفا امار درست بدین تا الان 63 ذزصد مدیران از جوزه حاح زارع هستن خدا رو درنظر بگیرید حرق بزنید

  30. ناشناس گفت:

    جناب حاج زارعی به محله های معصوم اباد و محموداباد هم نظری بیفکنید

  31. ام گفت:

    واقعا عملكرد ايشان درتمامي حوزه ها قابل تحصين است مديران ما كم لطفي ميكنن گزارش نميدهند دربخش خدماتي مانند گاز رساني برق خانه بهداشت وعمراني راه فرودگاه عملياتي شدن كارخانه قند مردم تشخيص مدهند مادر تورم وركود هستيم ايشان هميشه صادق بودند هستند همين كافيه

  32. گرگلو گفت:

    جناب ایموری بنده اهل تلخسرو هستم خدا شاهد نسبت به گذشته هیچ تغییر مثبتی نکرده ،از خدا بترس لااقل به خاطر دیگران دروغ نگو . به ما چه نماینده چه دروغی میگه خودمون دروغ نگیم

  33. بویراحمد گفت:

    کلنگ راه اهن و تقاطع غیر هم سطح گندی خوری و پل چهارم بشار هفته اینده به مناقصه می روند با کدام اعتبار ؟ چه کاری انجام گرفته تا کنون ؟متاسفم با این گزارش عملکرد . مگر شما مدیر گذاشتید که می خواهید روی انها جراحی انجام بدهید ؟

  34. مارگون گفت:

    حاج زارع مرد زحمت کش. خداوکیلی اگر مسلمونید درست قضاوت کنید تو این شرایط تحریم اقتصادی کشور واقعاً حاج زارعی هیچگونه کوتاهی نداشته است دستمریزاد حاجی

  35. کریکی گفت:

    مردم برین ازاهالی کریک بپرسین این پروژه ابرسانی کریک که نماینده محترم میگه مربوط به چه زمانیه ؟ بابا این پروژه در دوره اول نمایندگی سید باقر موسوی اجراشده

  36. ناشناس گفت:

    جناب اقای زارع با احترام به جناب عالی یک بار دیگرصحبتها مصاحبه عملکرد خودتان دربررسی وبازبینی فرمایید شهرستان دنا دراین مصاحبه شما چه جایگاهی داشت مگرنمیدانی حضرتعالی به اصطلاح نماینده دو شهرستان هستی???!!افسوس 

  37. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    درود بر امیبرکبیر بویراحمد…
    یازهرا یازهرا یازهرا

    • علی گفت:

      خدا و دوازده امامش هم ده سی زارع دور بعدی نیترن کار کنن … اخ سی پیشرفت مارگون و بیراحمد سفلی… واویلا سی ای پیشرفت و انقلاب صنعتی .. که بکش …….

      • ناشناس گفت:

        خدا بزرگه درست حرف بزن اقا به ایمه حسارت نکن اونا که نماینده نیستن

    • امید گفت:

      برو تاریخ بخون بعد بیا امیر کبیر رو مقایسه کن…شرم آور است این لقب دادن شما

  38. شهروند گفت:

    سلام، من به زارعی رای دادم، ولی انصافاً پشیمانم!!!!!با جمع کردن یک تیره و طایفه در مناسبات اداری و پستی، و………………………..

  39. امید گفت:

    قای زارعی ضمن احترام به تلاشهای جنابعالی در این مدت ، ولی یه عنوان یک هم استانی در حوزیه ی انتخابیه ی شما فکر می کنم که شما به عنوان نماینده ی بویراحمد و دنا در حوزهِ ی سیاسی و فرهنگی و نظارت ،عملکرد قابل قبولی نداشنه اید البته منظورم نداشتن فاکتور های لازم در شما و اطرافیانتان در این ضمینه است به طوری که می توان گفت یکی از نمایندگان ضعیف در استان و مجلس بوده اید…و قبول دارم که زحمت زیاد می کشید . ( ضمن اینکه شاید از محاسن شما بتوان داشتن ارتباط با مردم را ذکر کرد و در پاره ای موارد کارهای شخصی مراجعه کنندگان را به خوبی پیگیری کرده اید.) لذا بنده نظرم این است که در دور بعدی نماینده ای به مجلس بفرستیم که بتواند در تصمیم گیری های کلان کشوری در مجلس حضور پررنگتری داشته باشد و بتواند ضمن ارایه ی نظرات منطقی بر روی دیگر نمایندگان تاٍثیر داشته و همچنین دارای منش و روش سیاسی مشخص و کاملا معلوم باشد.

  40. تامرادی گفت:

    حاج زارع عزیز از تلاشهای شبانه روزی جنابعالی تقدیر و تشکر میکنم 

  41. ديپلم حسابداري گفت:

    با سلام خدمت جناب آقاي زارع : ضمن تشكر از پيگيريهاي جنابعالي در خصوص بحث ايجاد راه آهن ياسوج اقليد بهتر بود از مناقصه و شروع عمليات اجرايي اين راه آهن صحبت نمي نموديد ، خودتان اشاره فرمورديد بيش از 1000 ميليارد تومان سرمايه گذاري اين پروژه خواهد بود و از آنجایی که سازمان برنامه و بودجه، ساخت و ساز را از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ ممنوع کرد، این اقدام باعث شده تا دست ما بازتر شود و بتوانیم اعتبارات را در جای بهتری هزینه کنیم و اين 3 ميليارد تخصيص داده شده از اين محل حدود 3/0 درصد حداقل سرمايه گذاري لازم خواهد بود و هم چنين براي سال بعد .**** زماني بايد اين پروژه رسانه اي مي شد كه يك خط اعتباري ويژه پروژه در بودجه استان تعريف مي شد ولي ……***** شما فرموديد اين پروژه باعث رفع محروميت ما خواهد شد * آخه اين چه محروميتي است كه با راه آهن رفع مي شود محروميت استان ما فضاهاي نامناسب درماني بهداشتي ، آموزش و پرورش ضعيف، و شبكه راههاي غيراستاندارد و …. مي باشد * كاش مي گفتيد تاثير راه آهن بر رفع محروميتهاي استان چيه ؟ * راه آهن براي استانهايي كه قطب صنعتي و تجاري مي باشند سودمند است * حالا شايد برخي از همشهريان ما از راه آهن براي مسافرت به ساير نقاط كشور استفاده كنند كه آن هم معلوم نيست چندسال طول بكشد * محروميت فعلي نبود مديريت مناسب در سطح پست هاي ستادي و اجرايي استان است كه همه منابع بخصوص منابع انساني را هدر مي دهند.

    • فرهاد گفت:

      متاسفم که نمی دانی چگونه با راه آهن محرومیت لز بین میره.
      1- برای ساختن راه آهن نیاز یه کارگر و کافرما و کارمند داره
      2- باعث رونق صادرات  و مسافرت های راحت
      3- توریست پذیری راحت تر
      4- مهمترین کار مهمش اشتغال زاییه
      5- ….

       من نمی دانم چرا سطح فکری اینقد پایینه
      متاسفم

      • ناشناس گفت:

        آره کارگر و کارفرما باعث رفع محرومیت میشه* باعث رونق صادرات ومسافر های راحت میشه اون هم با 3/. میلیارد اعتبار سالیانه* تروریست پذیری راحت تر  کجاست ؛؟ توریست میر جایی که امکانات رفاهی  و تفریحی داشته باشه ، اونی که منظور شماست گردشگره که امسال تابستون هم دیدیم چه جور مدیریت شد؟* اشتغال زایی برخی کارگران سادش هم فوقش از یک طایفه باشه که بهتره نباشه***  به نظر من این فقط یک حربه تبلیغاتی واسه انتخاباته وگرنه هر آدم عاقلی هم ميدونه 1000 میلیارد چقدره و 3 میلیارد چقدره، البته شاید برای تجهیز کارگاه و خرید کانکس پروژه کافی باشه!  ما هم دعا می کنیم.

  42. ناشناس گفت:

    در گچساران روزی ی پارک افتتاح میشه در یاسوج چهار سالی ی پار ک افتتااح میشه

  43. عادل گفت:

    با سلام. من برنامه زنده حاج زارعی رو دیدم. انصافآ خوب صحبت کردنند. برعکس آقای تالجگردون که اومده بود مظلوم نمایی کنه و دست پیش گرفته بود که پس نیفته….زارعی بدون توجه به چیزی از اقدامات خودش در سایر زمینه ها صحبت کرد چون مشخصه اعتقاد ایشان بر این است که وقتی هدف و کار مشخص است دیگر نیازی به مظلوم نمایی نیست.
    مردم امیدوارمن به جای تخریب نماینده ها به حرف اونها گوش بدهید و اونها رو تشویق کنید تا عمکلردشون بهتر بشه. در ضمن عده ای از شما میتونیذ با ادبیاتی مؤدبانه و انسانی طرف مقابل خود را به نقد بکشید که شخص مورد نظر نیز استفاده کند.
    با تشکر از بویرنیوز

  44. سیدعنایی گفت:

    باسلام بنده تهیه کننده این برنامه هابودم نه مجری اقای تاجگردون راخودش انتخاب کردنه مجری اقای زارعی را بلکه مجری را در صداوسیما صداوسیما انتخاب میکنه ممکنه اون روزی که هرکدام از عزیزان در برنامه حضورمییابند فلان مجری در اداره باشد یا نباشد در ضمن بنده هیچ نسبت فامیلی با هیچ کدام ازاین دو بزرگوار ندارم ودراخرهم مجری محترم هیچ گونه دخل و تصرفی در برنامه ندارد وسوالات را هم تهیه کننده در اختیار مجری قرار میدهد وایشان صرفا سوالات را میپرسد اینجا هم برنامه و صداوسیما مدیرکل دارد اینجوری نیست که هرکه هرچه دلش خواست انجام دهد

  45. یک روستایی گفت:

    خخخخخ…..تخریب..نقد..تمجید..خخخخ اخ سی کارشناسل سیاسی که الان شرو ایکن..خخخخ

  46. ناشناس گفت:

    جناب اقای ایموری فقط خلاف واقعیت ها را بیان فرمودید واقعا متاسفم

  47. ناشناس گفت:

    چرا دروغ میگید جناب حاج زارعی نگاه ویژه ای به شهرستان دنا داشته و تمام پست های کلیدی را به سی سختی ها داد از جمله معاونت امور عمرانی و مدیربت راه و شهرسازی و غیره

  48. آریوبرزن بویراحمدی گفت:

    با این اقتصاد خراب و این همه تحریم بازم جای شکر داره این همه کار داره میشه تو زمان نماینده قبلی با اون نفت 140 دلاری ما که هیچی ندیدیم

  49. ناشناس گفت:

    درود برزارعی خسته نباشی حاجی.

  50. یا اما رضا ع گفت:

    واقعا با سند و مدرک حرف زدن دیگه تخریب نمیکنم . موفق و سربلند باشید اقای زارع

  51. علی گفت:

    بیاید با خودمون رو راست باشیم اقای زارعی ادرس دادن دیگه کار ها هم در حال فعالیت هستن . به ایشان جای انتقاد افتخار کنیم

  52. ناشناس گفت:

    زارعی مرد پرتلاش

  53. عقلانیت گفت:

    اگه دوستان با تجربه و با سواد با نگرش اقتصادی به دور از احساسات و دشمنی  واقعیات را تحلیل کنند، میبینیم که درامد دولت در سه سال نمایندگی آقای زارعی به یک چهارم تقلیل پیدا کرده.واگه به موازات آن عملکرد و رشد پروژه ها را مرور کنیم نسبت به درامد دولت رشد چشمگیری داشته،پس رشد و عملکرد حوزه انتخابی ایشان ستودنی است.
    در دور قبل با در آمد کلان دولت ،ما فقط در بخش اموزش مداحی رشد کردیم. دیگه اینکه اگه آقای تاجگردون (با احترام به ایشان)روی خزانه دولت نشسته و برا گچساران پروژه تعریف میکنه.تمام پروژهاش به اندازه  محور راهسازی یاسوج بابامیدان نمیشه!!؟؟
    در نهایت 56درصد مدیران و 51 درصد بودجه عمرانی مربوط به حوزه انتخابی آقای زارعی هستش که در این قحطی اعتبار و نزول قیمت نفت ستودننننننننننی است.
    در پایان هر نوع نظر غیر کارشناسانه نشان از عدم عزت نفس وعدم تامین منافع شخصی ودورویی و کهنه دشمنی دیرینه رقیب نابرابر و ضعیف به اصلاح منتقد میباشد.(آدم قوی همیشه حسود و دشمن داره).

  54. وجدان بیدار گفت:

    رقبا و دشمنان حاج زارع اگه با قدرت منطق و دوری از توهین و برچسب گذاری گام بردارند.حداقل حق الناس نکرده ودر آینده کمتر مورد غضب خداوند قرار خواهند گرفت…..راه کج به منزل نمیرسه.

  55. میرزایی از مارگون گفت:

    خدا میدونه صداقت و پیگیری و حضور و نظارت مستقیم حاج زارع در این بخش قابل ستایشه. انشاله خدا سایت رو از سرمون کم نکنه.

  56. بویراحمد گفت:

    درود بر حاج زارعی.. واقعا خسته نباشی… به خدا با نهایت درایت و تلاش کار میکنه..

  57. ناشناس گفت:

    خدایی اگر تاجگردون نبی اینقدر بودجه ایاوردی

  58. جاج زارعی گفت:

    ما در شهرستان های دنا و بویراحمد هیچ پروژه تعطیل شده ای نداریم و حتی پروژهای جدید نیز در حال انجام است، ولی در اطلاع رسانی های خود کم لطفی می کنند ودر گزارشات خودشان برای تنویر افکار عمومی به این مسائل نمی پردازند که در واقع یک نوع ملاحظه کاری است که اگر ادامه پیدا کند ما ناچار هستیم علی رغم میل باطنی خود به یک جراحی مجدد در حوزه مدیریتی بپردازیم… !!!

  59. بویراحمد سفلی گفت:

    درود  بر شرف و صداقتت.مرد عمل.حاج زارع.ب امید خدا باحمایت همه جانبه بویاحمد سفلی بار دیگر رکورد  بیشترین آرای استان را خواهی زد

  60. ناشناس گفت:

    زیاد سخت نگیرید به رودی یک پروژه در دشت روم افتتاح میشه

  61. تیرتاجی گفت:

    آخ سی ککی غتم کارش بیسته

  62. ناظر اعمال گفت:

    باسلام خدمت دوستان عزیزم
    اولا جاداره از حاجی به خاطر جواب دادن به سوالات تشکر کنم دوما ایشون فقط گفت من این کار رو کردم ولی ما ندیدیم جناب حاجی اگر بچه های بویراحمد ودنا که در راس شور پست ومقامی دارند نبودند همان کارخانه ها هم شروع به کار نمیکرد که جاداره بگم تمام مدیران کلان هم استانی از مخالفان شما ومتقابلا شما از مخالفان انها در بحثهای سیاسی هستین وبه جای گرفتن پیمان جاده ها برای برادران و غصصب حق دیگران که در مزایده ها برنده شدن به فکر مردم شهرستان دنا وبویراحمد باشید ونه برای فرار از شکایت پیمانکاران در استانهای دیگه برای دادن پیمان به انها تلاش کنید ومتاسفانه هر کسی که بخواد مدیر باشه چه شما مخالف باشین وچه نباشین زود خود رو حامی او اعلام می کنید که بقیه فکر کنند شما در انتخاب ایشان نقش داشته اید اما این ناشی از ضعف قدرت چانه زنی شما می باشد پس لطفا به وجدان خود رجوع کرده و برای سال آینده نیاین و بذارین کسانی که کاراتر هستن به صحنه بیان ..چون نگران هستیم که غیراز بودجه نفت شهرستان گچساران هم از ما گرفته بشه که در اینصورت بیشترین ضرر را ایل محترم واصیل نگین تاجی باتوجه به املاک عشایری که دارن خواهند کرد پس حداقل به خاطر منافع این ایل بزرگ نیاین نذارین از دسست بره

  63. س گفت:

    سینمای که قول دادی چی شد حاجی کاش یکی هم به فکر جوونا بود

  64. س گفت:

    حاجی شما خودت سرمایه داری سینما رو دوباره بساز یا هم از سرمایه گذار حمایت کن تا سینما دار شیم  اگر هزار میلیارد بودجه به بویراحمد و دنا اختصاص داده بشه ولی هیچش گیره یاسوج نیاد چه فایده داره همش شد روستاها همه جمعیت تو یاسوجه ولی بودجه مال روستاهاست اصلا چرا چنتا تقاطع غیره همسطح تو یاسوج احداث نمیشه تا مشکل ترافیک برطرف بشه حاجی چرا از طرح برج سازی حمایت نمیکنید. یه کلام ما سینما میخاییم 

  65. ناشناس گفت:

    من بی طرف هستم ولی می خواهم بدانم آیا تغییر مدیران کار نمایند ه است تفکیک قوا چه می شود از روزی که نمایندگان کارشان تغییر در مدیریت ها شد و مردم هم همین چیزها را از آنها خواستند همه چیز در این مملکت به هم ریخت ما داریم به دست خودمان مملکت را به قهقرا می بریم شما نگاهی به کشاورزی ، صنعت و سیستم اداری این استان بکنید تا متوجه عمق فاجعه بشوید و این کار را همه نمایندگان انجام می دهند چون بیش از این کاری بلد نیستند و متاسفان کار یک نماینده هم نیست

  66. علی گفت:

    بویر جان سانسور کامنت ها کار شایسته ای نیست فقط اعتبار خودتان را نزد مخاطبین کم میکنید .چندین کامنت منطقی وبدون غرض ورزی را در حضور جمعی از دوستان ارسال کردیم ولی نمیدانم چرا آنها را رد کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برا همه جای سئوال بود.

  67. اریوبرزن گفت:

    سلام زارع مثل مرداومد حرفاش رو زد تامردم بفهمن واقعیتهارو،درود برامیرکبیربویراحمد.

  68. علی گفت:

    حاجی از قول تاجگردون گفته

  69. دلواپس گفت:

    اقای ایموری فکر نکنم حوزه اقای زارع فقط تلخسرو باشه.اون هم به دلایلی رسیدگی کرده شما برید شهرستان دنا ببینم چیکارکرده؟برین لوداب برین روستاههای مردم.اقای ایموری دوست عزیز وبزرگوار من امسال چهار بار به مناطق بویراحمد پایین رفتم محرومیت وکمبود امکانات بیداد میکنه هنوز کمبود های فراوانی دارند من منتقد نماینده یا طرفدار کس خاصی نیستم کسی هم منکر نمیشه جناب اقای حاج زارع خیلی جاهها کار کردن مثلا تکمیل استادیوم15000نفری یاسوج و…… ولی هنوز ………

  70. خوش باش گفت:

    به نظر من شماها اگر خيلي بيکاريد برويد ” جومه تونه بيندازيد من سرکو و بکونيد “

  71. امید گفت:

    خدا قوت حاج زارع..تا آخر ایستاده ایم..

  72. بویراحمد گفت:

    افتخار ما  امیرکبیر بویراحمد و دنا 

    درورد بر تو

دیدگاه شما