چهارشنبه 3 دی 1393 - 19:26

تیم فوتبال داماش را تعطیل می‌کنیم

به گزارش بویرنیوز،امید هرندی عصر امروز در جمع خبرنگاران پس از تساوی داماش گیلان و سیاه‌جامگان خراسان در هفته یازدهم لیگ دسته نخست جام آزادگان، اظهار داشت: دو تیم دارای شرایط خوبی بودند و سیاه‌جامگان از یک موقعیت به دست آورده به گل رسید.وی با بیان اینکه داماش تیم جوان و آینده داری است، افزود: باید مشکلات مالی این تیم برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم رقابت‌های جام آزادگان رفع شود، مشکلات بسیارزیادی مالی که سالهاست داماش را همراهی می‌کند در این فصل به اوج رسیده است.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه از تابتدای فصل تا کنون تمام داوری‌ها به ضرر ما بوده است، گفت: تا به امروز کسی نتوانسته صدای اعتراض ما را به گوش مسئولان فدراسیون برساند.

هرندی با اشاره به تعداد بالای مصدومان داماش، تصریح کرد: علاوه بر مصدومانی که از هفته‌های پیش همراه ما نبودند، سعید اسماعیل‌پور و بهنام عسگرخانی روز قبل از دیدار مقابل سیاه‌جامگان مصدم شدند و دست ما را بیشتر از همیشه برای فرستادن یک تیم آماده به داخل زمین بستند.

وی با بیان اینکه مبلغ کل قرارداد بازیکنان داماش حدود یک میلیارد تومان است، اظهار داشت: تا به امروز فقط 10 درصد این مبلغ به بازیکنان داماش پرداخت شده است و اگر مسئولان به ما کمک نکنند از فردا داماش گیلان را تعطیل می‌کنیم.

سرمربی داماش گیلان با تأکید بر تعطیلی باشگاه داماش از فردا، افزود: اگر مسئولان دوست داشتند به ما کمک می کنند و در غیر اینصورت چاره‌ای جز تعطیلی نداریم و عابدینی یک پایش در دفتر باشگاه و پای دیگرش در قوه قضاییه است، تمام پول داماش بلوکه شده و عابدینی فقط هزینه ایاب و ذهاب ما را دریافت کرده است.

هرندی با بیان اینکه بازیکنان ما از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارند و با توجه به اینکه زیر 30درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند می‌توانند از تیم جدا شوند، گفت: بازیکنان به عشق داماش در این تیم مانده‌اند و منتظر حل مشکلات مالی باشگاه هستند.

منبع: تسنیم
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما