چهارشنبه 3 دی 1393 - 16:29

حواشی داغ بررسی روند اجرای 84 پروژه عمرانی شهرستان بهمئی با حضور استاندار (+تصاویر)

– بزرگواری نماینده مردم چهارشهرستان استان در مجلس که در دو نشست مشابه در حوزه های انتخابیه اش حضور نیافته بود در این جلسه حضور پیدا کرد.

گروه اقتصادی – نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی صبح روز چهارشنبه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین ایشان و مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری لیکک برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز در نوبت صبح این نشست سید موسی خادمی به  بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی پرداخت و  مجموع پروژه های در حال اجرا در شهرستان را 152 مورد و میزان اعتبار پیش بینی شده و یا تخصیص یافته برای طرح های عمرانی این شهرستان را درسال جاری و از محل های مختلف شامل دو درصدنفت،ماده 180،ملی استانی شده و استانی افزون بر 230 میلیارد ریال ذکر کرد.

IMG-20141224-WA0008

وی، اظهار داشت: این میزان اعتبار پیش بینی شده برای طرح های عمرانی بهمئی هشت درصد کل اعتبارات عمرانی استان را در سال 93 شامل می شود.

خادمی، میزان اعتبار تخصیص یافته در 9 ماه گذشته امسال برای طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان را قریب به 130 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تخصیص اعتبار با طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد است، یادآور شد: یکی از ایرادها و مشکلات اساسی در روند کند طرح های عمرانی در سطح استان خرد کردن اعتبارات است.

استاندار، طرح آبرسانی به لیکک، احداث سد ایلی آباد، بیمارستان 32 تختخوابی لیکک و بهسازی دو راهی بهبهان- لیکک به ماغر را از مهمترین طرح های عمرانی در دست اجرای شهرستان بهمئی اعلام کرد.

IMG-20141224-WA0007

بیش از یکهزار و 700 طرح عمرانی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، آب، برق، گاز، راه، مسکن، فرهنگ، ورزش و خدمات در این استان در حال اجرا است.

گفتنی است شهرستان بهمئی با 43 هزار نفر جمعیت در فاصله حدود 300 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

 

از جمله حواشی این نشست می توان به موارد زیر اشار کرد:

– فرمانداری شهرستان بهمئی در اقدامی متفاوت و قابل تحسین اتاق و جایگاهی ویژه برای خبرنگاران تدارک دید.

IMG-20141224-WA0006

– خادمی در وقت استراحت خود و فاصله زمانی میان دو نشست صبح و عصر وقت خود را به ملاقات های مردمی ماختصاص داد.

– بکی از اهالی شهر لیکک که موفق به ملاقات با استاندار نشده بود به سالن نشست وارد شد و هرچند محافظان اجازه ورود به وی ندادند اما با پادرمیانی خادمی با وی دیدار و گفت و گو کرد.

– بزرگواری نماینده مردم چهارشهرستان استان در مجلس که در دو نشست مشابه در حوزه های انتخابیه اش حضور نیافته بود در این جلسه حضور پیدا کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133363
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهمن گفت:

    این طرحها 4سال پیش هم قرار بود افتتاح بشه///اخه این دو راهی بهبهان چیه که هر کی میاد یه مانور میده روش و میره//اخ از بخت این شهر اخ خ خ

  2. بهمئی گفت:

    کتابخانه مرکزی بهمئی چه شد؟؟ ریسش کجا بود که برود و سهمش را برای ساخت کتابخانه مرکزی بگیرد؟؟؟ یا هم داشت شطرنج بازی می کرد؟؟

  3. ............ گفت:

    احسن بر بزرگواری ….احیانا نگو سران فتنه در چه حالن.سی مسعود باش بی

دیدگاه شما