چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:36

بررسی 84 پروژه عمرانی بهمئی

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع 152 پروژه عمرانی بهمئی تعداد 84 پروژه آن توسط مسئولان استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: بررسی 84 پروژه عمرانی بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های بررسی پروژه‌های عمرانی بهمئی اظهار داشت: کل پروژه‌های اجرای بهمئی 152 پروژه است که امروز 84 پروژه عمرانی مهم آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌ها شهرستان بهمئی اشاره کرد و افزود: شهرستان بهمئی دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف است که امیدواریم با اتمام پروژه‌های عمرانی در این شهرستان شاهد رشد و توسعه بیشتری در این شهرستان باشیم.

این مسئول ادامه داد: در جلسه امروز تعداد 32 مدیرکل، رئیس سازمان و دستگاه حضور دارند که مشکلات و موانع موجود در این شهرستان را مورد بحث قرار می‌دهند.

وی به کل اعتبارات تخصیص داده شده به شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: کل اعتبار تخصیص داده شده به این شهرستان 23 میلیارد تومان است که هشت درصد کل اعتبارات استان را به خود اختصاص داده است.

نیک‌اقبالی به تخصیص‌های صورت گرفته در خصوص اعتبارات 9 ماه نخست سال به این شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها 12 میلیارد و 600 میلیون تومان از کل اعتبارات به این شهرستان تخصیص داده شده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به استعداد‌ها و توانایی‌های جوانان شهرستان بهمئی در زمینه ورزشی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بررسی مشکلات این شهرستان تا حدود زیادی مشکلات ورزشی بهمئی رفع شود.

وی بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان که امروز توسط مسئولان مورد بررسی قرار می‌گیرد را آبرسانی به لیکک، بیمارستان 32 تختخوابی، سد آلی‌آباد بهمئی و همچنین بهسازی دو راهی بهبهان به لیکک عنوان کرد.

این مسئول تأمین اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستانی را یک ضرورت دانست و متذکر شد: امیدواریم با تخصیص کل اعتبارات لازم این شهرستان شاهد اتمام همه پروژه‌های عمرانی در این شهرستان باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133355
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما