چهارشنبه 3 دی 1393 - 9:33

ماجراي دختري که سه روز بود مرده بود

خادم حرم قمر بني‌هاشم (ع) تصريح کرد: شبي قبل از نماز صبح در اطراف ضريح مطهر حضرت عباس(ع) بودم و ديدم زن عربي دختر خود را بر روي پشت خود بسته و با ورود به حرم، ضريح را ديد و سجده کرد و به زيارت پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري بویرنیوز، حاج عباس بيان داشت: اين خانم حدود چند ساعت ضريح مبارک را زيارت کرد و من حساب کردم حدود 55 مرتبه به دور ضريح چرخيد و هر بار که يک دور تمام مي‌شد، چيزي مي‌گفت و دوباره حرکت مي‌کرد، نماز صبح که تمام شد، ديدم که آن دختر بچه در کنار ضريح گريه مي‌کند و هرچه گشتم مادرش را پيدا نکردم.

وي ادامه داد: سراسر حرم را گشتم و بالاخره آن زن را ديدم در گوشه‌اي خوابيده و به سختي از خواب بيدار شد.

کليددار حرم ابوالفضل (ع) عنوان کرد: به او گفتم بچه‌ات گريه مي‌کند که ناگهان سراسيمه از جا بلند شد و با بغض فرياد مي‌زد زنده شد؟ زنده شد؟

وي تاکيد کرد: آن زن گفت بچه‌ام سه روز است که مرده و او را آوردم تا اينجا زنده شود، زيرا اگر پدرش مي‌دانست، قطعا مرا مي‌کشت.

حاج عباس گفت: طبق رسم حرم بلافاصله آن کودک را به اتاقي که پنجره‌اش به سوي صحن مطهر قرار دارد بردم و اين خبر را به استاندار و مرجع آن زمان اطلاع دادم.

اين خادم حرم حضرت عباس (ع) در خاتمه براي تمام مردم ايران اسلامي آرزوي توفيق روزافزون کرد و گفت: قدر امنيت و کشور خود و مقام معظم رهبري را بدانيد.
*فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133322
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    جانم فدای حضرت عباس علیه السلام

  2. گناهکار نادم گفت:

    جان فدای حضرت عباس وامام حسین ویارانش باد

دیدگاه شما