سه شنبه 2 دی 1393 - 23:02

بدترین حکومت شکنجه گر جهان

نویسنده آمریکایی تصریح کرد: برجسته شدن مسئله شرکت سونی، برای منحرف کردن افکار عمومی از شکنجه گری های سیا است و آمریکا شکنجه گرترین حکومت جهان است.

به گزارش بویرنیوز،  دین هندرسون درگفتگو با شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت: «فیلم ساخته شده شرکت سونی درباره رهبر کره شمالی بسیار جنجال آفرین شده است. طبیعی است اگر هر شرکتی بخواهد فیلمی درباره ترور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا یا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بسازد، با واکنشهای شدیدی مواجه خواهد شد.

سوال مطرح این است که چرا باید فیلم «مصاحبه» که درباره رهبر کره شمالی و تلاش برای ترور او است در این شرایط تا این اندازه برجسته شود؟ به نظر من، این فیلم به آن علت برجسته شده است که توجه افکار عمومی از گزارش تحقیق و تفحص سنا درباره عملکرد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و شکنجه گری های سیا منحرف شود. این گزارش نشان می دهد سازمان سیا برخی از آزمایشهای مدنظر خودش را روی نمونه های انسانی انجام داده است. در این میان باید به وجه دیگری هم از تشدید تنش بین آمریکا و کره شمالی توجه داشت. کره شمالی نوعی مانع در مسیر اعمال فشار آمریکا از طریق پایگاههای نظامی اش در کره جنوبی برای فشار وارد کردن بر روسیه است. بنابراین، عامل روسیه نیز در این تنش آمریکا و کره شمالی مطرح است.  هدر دادن پولهای حاصل از مالیات دهندگان آمریکایی برای شرکتی همانند سونی و تنش آفرینی با کره شمالی بر سر این مسئله، ابلهانه است.

همه می دانند که هالیوود و جریان صهیونیستی و اسرائیلی پشت پرده، همه این داستان را درست کرده اند تا بهانه ای برای اقدامات آمریکا باشد. بنابراین، مطرح شدن فیلم شرکت سونی و اقدامات کره شمالی، همگی برای منحرف کردن توجه ها از مسائل دیگر است. آنها می خواهند بر روسیه فشار وارد کنند و در عین حال زمینه ای برای فروش تسلیحات خود به کشورهایی بوجود بیاورند که نگران تحرکات کره شمالی هستند.»

وی در ادامه افزود: «حتی اگر کره شمالی در ماجرای هک کردن پایگاه اینترنتی شرکت سونی دست داشته باشد، چگونه آمریکا می تواند از پیونگ یانگ انتقاد کند؟ این رویکرد آمریکا به منزله آن است که دیگ به دیگ بگوید رویت سیاه زیرا نباید فراموش کرد آمریکا خودش عامل انتشار ویروس استاکس نت است و دستگاههای اطلاعاتی آمریکا به پایشهای اطلاعاتی گسترده مبادرت می کنند که فاش شده است.

شرکت سونی نیز به صیهونیستها نزدیک است و مطرح شدن نام شرکت از طریق این مسیر، نوعی تبلیغات برای این شرکت است. شاید حمله سایبری نیز کار داخلی در شرکت سونی بوده است. به هرحال، این کار، بهانه ای برای آمریکا بوجود آورده است و کل ماجرا شبیه جوکی مسخره است. ساده لوحانه است اگر تصور شود کره شمالی عامل این حمله سایبری علیه شرکت سونی بوده است. چنین تصور ابلهانه است.»

وی گفت: «باید در آمریکا نیز دموکراسی وجود داشته باشد. باید جامعه آمریکا باز باشد و نه اینکه دیکتاتوری وجود داشته باشد که سبب فعال ماندن زندانی همانند زندان گوانتانامو شود یا ماجراهایی از قبیل زندان ابوغریب عراق را سبب شوند.

آمریکا در حال حاضر، بدترین حکومت سرکوبگر و شکنجه گر جهان را را داراست که اسرائیل هدایت آن را برعهده دارد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و پولداران آمریکایی، این جریان را رهبری می کنند. این رویه با روح آمریکایی تناقض دارد. آمریکایی ها نباید این کار را انجام بدهند. مردم آمریکا از این وضع خسته شده اند.»

/واحد مرکزی خبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133236
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما