سه شنبه 2 دی 1393 - 17:13

بازدید استاندار و زارعی از مسکن مهر + تصاویر

در راستای رفع مشکل ساکنین مسکن مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد در مجلس بازدید چهار ساعته‌ای از مجتمع‌های چندگانه مسکن مهر یاسوج داشتند.

به گزارش بویرنیوز ، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز و از نخستین ساعات کاری به مدت چهار ساعت از مجتمع‌های مسکن مهر شهر یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید که معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار بویراحمد و تنی چند از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز حضور داشتند مشکلات عدیده مسکن مهر شهر یاسوج مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در این بازدید از مجتمع‌های واقع در جمعه بازار یاسوج، مجتمع شهرک صنعتی بلکو، سروک و شهرک ولایت بازدید به عمل آمد که هرکدام از نظر پیشرفت فیزیکی تفاوت‌هایی با یکدیگر داشتند و البته گلایه‌های مردم در نوع خود شنیدنی بود.

 در این بازدید چهار ساعته مردم ساکن در مسکن مهر این مجتمع‌ها با شنیدن حضور استاندار نزد مسئولان آمده و مشکلات خود با با استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در میان گذاشتند.

استاندار و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نیز با تأکید بر این که لازم است هر چه زودتر پیمانکاران به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل کنند از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواستند تا هر چه زودتر مشکل انشعابات از قبیل آب و برق و گاز و تلفن نیز برطرف شود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133212
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    شروع کنید به کامنتای تخریبی زوذ ذیر شد مسلمونا

  2. همشهری گفت:

    استاندار لازم نیست خیلی جای دوری برود همین مجتمع جمعه بازار بر اساس لیست منتشره سازمان مسکن 870میلیون پول فقرا وخریداران را برده انهم سال 90 که دلار870تومان بود وایشان هرروز با استاندار جلسه دارد ومشاور خادمی شده بنابر این پیدا کنید پرتغال فروش را این در حالی است  که بابت افزایش قیمت ها سال قبل 450 میلیون تومان دولت به این پیمانکاران کمک کرده ولی حاضر به انجام تعهدات خود نیستند فدای دوستی خاله خورزویی

  3. ساناز گفت:

    دانشجو خیلی باحال گفتی خدایی
    واقعا یه عده فقط منتظرن زود بگن وای فلان وای بهمان!وای چرا اینا به کارای مهم تر نمیپردازن!وای اینا چرا … هستن!خوشم میاد خودشونو اینقدر بالا میبینن که نظر بدن اونم چه جوووور

  4. محمد گفت:

    جناب همشهري من امروز همراه اقايون بودم پيمانكار جمعه بازار هم بود توصيه مي كنم به اداره مسكن وشهرسازي مراجعه كن  چون قراراست جلسه اي باحضورايشان گرفته شود تامشخص شود ادعا واتهامات شما درست است يا ادعاي پيمانكار البته بايد خودتون هم درجلسه حضور پيدا كنيد ودرصورت اينكه اتهامات شما بي اساس بود بايد درهمين سايت ازاقاي دكتر خادمي وهمان پيمانكاري كه بنا به ادعاي شما مشاورايشان هستند وبراي صحت ادعايتان بايد كپي ابلاغ حكم مشاوري ايشان راهم ارائه نماييد عذرخواهي كنيد

    • شریف گفت:

      پولهایی که بابت حق انشعاب آب وبرق و …… مدجویان که معاف بودند از پرداخت این پولها در حلقوم کی سرازیر شده جواب اینا چی دارید ؟ مگر چیزی جدیدی دراحداث پروژه ها اضاف کردید یه چهار دیواری بی کیفیت تحویل میدن ای خدا از سر تقصیراتتون نگذره

دیدگاه شما