سه شنبه 2 دی 1393 - 10:56

خادمی: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج آماده بهره‌برداری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اعتبارات خوبی که برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در نظر گرفته شد، کارها به خوبی و به سرعت پیش رفت و این ورزشگاه اکنون آماده بهره‌برداری است.

خبرگزاری فارس: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج آماده بهره‌برداری است

جهانبخش ایزدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که در ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج هیچ‌گاه ادعا نکرده‌ام که بیش از همه تلاش داشته‌ام، اظهار کرد: از نماینده ولی‌فقیه در استان گرفته تا مسئولان ارشد استانی از دوره‌های قبل تاکنون به خصوص استاندار فعلی و نمایندگان مجلس و همه همکاران ما در ورزش و جوانان به اضافه پی‌گیری‌های خود مردم موجب شده تا ورزشگاه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با اعتبارات خوبی که برای تکمیل این ورزشگاه گرفته شد، کارها به خوبی و به سرعت پیش رفت تا این که اکنون آماده بهره‌برداری است.

نمایی از استادیوم 15 هزار نفری یاسوج

وی به تنها نواقص باقی مانده برای افتتاح کامل این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: تکمیل رنگ‌کاری که تا روز جمعه همین هفته به اتمام خواهد رسید، نصب لامپ‌ها و نصب آسانسور و صندلی مبلی جایگاه به تعداد 14 عدد و رنگ پله‌ها و نقاشی قسمتی از داخل استادیوم به اضافه تمیز کردن اندرونی ورزشگاه کارهایی است که باقی مانده و کار چندان زیادی ندارد.

وی گفت: نصب همه شیرآلات و اتصالات اعم از برق و آب و گاز و تلفن و شبکه بی‌سیم انجام شده و در یک کلام ورزشگاه آماده بهره‌برداری است که با یک بازی نمادین و با حضور وزیر ورزش این استادیوم را افتتاح خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تقی گفت:

    بعدن معلوم میشه چطوری افتتاحش کردید جهانبخش جون فعلاااااا کله ها داغه چیزی معلوم نمیشه

  2. همشهری گفت:

    اقای مدیرکل ظاهرا هنوز سرویس های بهداشتیش که اماده نشده چطور می خاین افتتاحش کنین

دیدگاه شما