دوشنبه 1 دی 1393 - 20:10

اظهارات هدایت خواه درباره ظلم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد!

وی با بیان اینکه امروز جای لبخند وخشم درشعاراعتدال عوض شده است، گفت:مدعیان اعتدال باید بدانند، که اعتدال به معنای لبخند زدن برای دشمن و عصبانیت برای خودی نیست.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه حرکت دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب به اتمام نرسیده، گفت: کهگیلویه و بویراحمد به جولانگاهی برای فتنه گران تبدیل شده است.

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در جمع عزاداران حسینی شهر یاسوج به بازگو کردن شعار اعتدال از سوی دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: اعتدال واقعی دوستی با مومنان و  دشمنی با کفار است.

اعتدال برگفته از قرآن است

وی اعتدال را برگفته از قرآن و احادیث دانست واظهار داشت: اعتدال باید به اندازه ای باشد که مطیع و گوش به فرمان ولایت باشیم و از خط قرمز نظام تخطی نکنیم.

هدایتخواه در ادامه به دوران رسول اکرم و سکوت خواص در آن زمان اشاره کرد و گفت: عده ای بعد از رحلت پیامبر با گذر از اعتدال واقعی با شعار اعتدال در مقابل ولایت زمان ایستادند و ولی آن زمان را خانه نشین کردند.

عصبانیت و خشم در برابر خودی نوعی بی اعتنایی به اعتدال است

عضو جبهه پایداری، عصبانیت در برابر خواسته مردم را نوعی بی اعتنایی به شعار اعتدال از سوی دولتمردان دانست و گفت: امروزه کسانی مدعی هستند باید در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم و با کدخدای جهانی سر ستیز نداشته باشیم، باید بدانند که اگر ذره ای در مقابل دشمنان کوتاه بیایند از مسیر اعتدال دور شده اند.

عزاداری 28صفر در شهر یاسوج

وی با بیان اینکه امروز جای لبخند وخشم درشعاراعتدال عوض شده است، گفت:مدعیان اعتدال باید بدانند، که اعتدال به معنای لبخند زدن برای دشمن و عصبانیت برای خودی نیست.

دعوت کنندگان سران فتنه از مسیر اعتدال خارج شده اند

هدایتخواه در ادامه به دعوت فتنه گران از سوی برخی سیاسیون به استان اشاره کرد و گفت: کسانی که دعوت کننده فتنه گران به استان هستند از خطوط قرمزاعتدال فراتر رفته و با تطهیر چهره فتنه گران از مسیر اعتدال خارج شده اند.

عزاداری 28صفر در شهر یاسوج

وی با بیان اینکه اعتدال واقعی به معنی شناخت جبهه خودی و شناخت مسیر مشخص حق و باطل است ،ابراز داشت:  برخی با بهره‌برداری از نام اعتدال در حال سوء ‌استفاده و تطهیر سران فتنه هستند.

هدایتخواه ادامه داد: این افراد با برنامه‌ریزی  در فضای مجازی  و  دعوت ازاصحاب فتنه برای سخنرانی  در دانشگاه‌ها به دنبال عملی کردن این موضوع هستند.

گروهی خاص در کشور به دنبال تطهیر سران فتنه هستند

وی اظهار کرد: امروز گروهی خاص در کشور به دنبال بهره گیری از فضای اعتدال برای تطهیر چهره فتنه گران هستند.

هدایتخواه با اشاره به اینکه کلمه فتنه و مشتقات  آن  در قرآن کریم 60 بار بیان شده  که ۳۰ مورد آن متعلق به کلمه فتنه بوده، عنوان کرد: معنی فتنه  وارونه نشان دادن واقعیت، حقایق و ایجاد مشکلات و انحراف است.

http://www.boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1393/10/01/dsc06487.jpg

وی ادامه داد: فتنه با همین ویژگی ها به نام تقلب در انتخابات در کشور شروع شد و امروزبرخی می خواهند با دگرگونی در واقعیت و حقیقت تطهیر چهره سران فتنه را رقم بزنند.

تطهیر سران فتنه ظلمی دیگر به نظام است

عضو جبهه پایداری ابراز داشت:گروهی می خواهند با استفاده از فضای موجود در کشور برای فتنه گران چهره ای خدوم طراحی کنند و برای رفع حصر خانگی آنان تلاش کنند.

هدایتخواه ابراز داشت: در استان کهگیلویه وبویراحمد و در این راستا نیز مباحثی  در حال شکل گیری است و در چند ماه گذشته شاهد رفتارهایی از سوی برخی سیاسیون  بوده ایم.

وی به سخنرانی برخی از اهالی فتنه در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این افراد با سخنان خود در جمع نسل فرهیخته  و دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد می خواستند که چهره سران فتنه را تطهیر و به عنوان یک چهره ارزشی و مقدس نشان دهند.

 هدایتخواه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد محلی برای اینگونه فعالیت ها نیست، گفت: عدم توجه مسوولان مربوطه موجب حضور این افراد در استان  و برگزاری چنین برنامه هایی شده است.

امر به معروف  و نهی از منکر، سنت الهی است

عضوارشد جبهه پایداری در استان در ادامه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر افراطی گری نیست بلکه مرام و منش پیامبر اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

هدایتخواه با بیان اینکه کسانی که امروزتعطیلی امربه معروف و نهی از منکر را می خواهند و رفتاری منافقانه را برای مقابله با این سنت الهی پیش گرفته اند، افزود: اینگونه تفکرات از سوی برخی کوته بینان جامعه موجب فساد و بی بندباری در جامعه می شود.

امر به معروف و نهی از منکر اوج اعتدال در جامعه اسلامی

وی در پایان سخنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اوج اعتدال در جامعه اسلامی است،خاطر نشان کرد: جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر خلاف اعتدال در جامعه اسلامی است.

منبع : بویرخبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب هدایت خواه فقط یک نکته را به صراحت بیان کن بقیه ادعاها بی خیال! شما از زمانی که کارشناس بودی تا حالا که کارشناسی ارشد داری بعنوان دکتر! اینجا و اونجا سخنرانی می کنی آیا این از یک فرد مدعی تمامیت اسلام پذیرفته هست؟؟؟

    • رضا گفت:

      شما که مدرک داری بفرما تا فیض ببریم… شاید تونستی  ازش استفاده ی علمی برده باشی… اقای مدرک گرای مدرک دوست . مدرک داشتن یا نداشتن چیزی رو ثابت نمیکنه

      • حبیب گفت:

        بحث مدرک نیست. تکلیف صداقت و راستگویی چی می شه؟! و اینکه دروغگویی دشمنی با خداست!

        • ابوالفضل گفت:

           ایشون با مدرک دکتراش یا کارشناسی ارشدش که حرف نمی زنه، یا مثل بعضی تازه به دوران رسیده که با مدرک مدرک داریم گفتنشون گوش فلک رو کر نکرده… اصلا ایشون تا به حال با مدرکش کسی رو یا چیزی رو خواسته ثابت کنه  یا موفقیتهاش به خاطر مدرکش بوده یا تا به حال در مورد مدرکش ادعایی داشته و حال خلافش براتون ثابت شده که شما میفرمایید بحث مدرک نیست و دروغگویی الی اخر….در جامعه ای که هر کسی از هر جایی میتونه یه مدرک دکترا داشته باشه همچنین فرقی نمیکنه که مثلا این دو نفر از نظر علمی حتی در یک موضوع خاص چه مزیتهایی نسبت به هم دارد. پس نمیتوان داشتن یا نداشتن مدرک تحصیلی رو ملاک قرار داد هر چند با همه این حرفها کسی که دنبال علم رفته قابل تحسینه ولی با مدرک تحصیلی اینو نشان دادن درست نیست… پس برادر یا خواهر گرامی اگر انتقادی داری این موارد رو در باره ی این موضوع واقع بینانه تر ببین.. ما الان زیاد میبینیم که کسانی هستند که مدرک بالای علمی دارند و براشون شرایط خوبی فراهم هست ولی انتظارات رو که حتی خودشون دارند رو نمیتونند براورده کنند.. ضمنا میشناسم افرادی که به دلیل مشکلات سخصی یا عدم تمایل نتوانستند مدرکی از فضای اکادمیک دانشگاه اخذ کنند ولی انسانهای بزرگ و اثر گذار در زمینه ی خودشون هستند.

        • امید گفت:

          ابوالفضل جان خیلی حوصله داری شما به همه سوالها جواب میدی؟؟؟
          منم یه سوال دارم اگه میتونی جواب بده.
          اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟؟؟

        • سی سخت گفت:

          سوادش و بصیرتش صد تا دکترا می ارزه

      • ابوالفضل گفت:

        مرغ بوده که از تخم مرغ درست شده

    • بنده خدا گفت:

      یکی نیست بگه زمان خودت چه کاری انجام دادیدکه الان نگرانید

      • رضا گفت:

        شما حتما نمی خواهی بپرسی یا ببینی وگرنه خیلی کار شده… انقدر هم هست که اگه مطلع باشی دیگه سوالت رو یه جور دیگه میپرسی

    • م.اصفهان گفت:

      تو یا پست میخواستی بهت نداده یا پست داشتی برتون داشتن از این دو حالت خارج نیست والا سوادش رو با مدرک نمی سنجیدی………

    • ابوالفضل گفت:

      هر کی میخواد + یا _ بزنه پایینترو بخونه بعد نظر بده ..ممنونم

  2. مستقل گفت:

    اظهارات ایشان ظلم به اندیشه مکتب ناب اسلام محمدی هست. اظهارات خصمانه با برادران دینی و اندیشه ورزان متدین داشته اونوقت رفته و اعتدال را به سلیقه خودش تفسیر کرده و خودش هم خلاف صدر مطلبش در ادامه هتاکی کرده اون هم براساس خط کشی مغرضانه و دور از اندیشه اسلامی. امان از تحجر و کم بصیرتی و دگم اندیشی. و امان از ساده اندیشی برخی.

    • امید گفت:

      اصلا این طور که شما میفرمایید نیست

    • ابوالفضل گفت:

      اصلا این طور نیست که میفرمایید… این شمایید که خصمانه و مغرضانه اظهار نظر میفرمایید

      • ناشناس گفت:

        دوستان عزیز کمی بیندیشیم و بعد اظهار نظر کنیم
        پیامبر عظیم الشان فرمودند: من مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را به اتمام برسانم.
        نباید ایشان طرفداران یک جریان سیاسی درون نظام و حامیان روش اعتدال را اینگونه مورد هجمه قرار می داد. در حالیکه اصلاح طلبان و اعتدالیون افکارشان را به مردم گفتند و این تفکر مورد حمایت اکثریت مردم کشور جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. چرا برخی در مقابل خواسته اکثریت مردم ایستادگی می کنند اونهم با اظهارات خشن.

        • ناشناس گفت:

          احسنت موافقم  ناشناس ۹:۲۰ درست میگی پنجاه تا لایک . ، آقا اصلا حرف حساب جواب نداره  

        • ابوالفضل گفت:

          اگه رییس جمهور عزیز کشور عزیزتر ما حتی با اختلاف زیاد هم رای میاورد. باز هم دلیل بر این نیست که مثلا به خاطر احترام به اکثریت انتقاد نشه شما منتقی تر اظهار نظر بفرمایید .. چون از پیامبر گفتید ما هم از قران میگیم که در جاهای مختلف امده که اکثر مردم ایمان نیاوردند یا اکثر مردم نمی اندیشیدند و … و البته از روز عاشورا که اکثر مردم جلوی امام ایستاند و باید گفت چون اکثر بودند پس حق با انها بوده…. حالا بگو احسنت 

        • ابوالفضل گفت:

          اگه رییس جمهور عزیز کشور عزیزتر ما حتی با اختلاف زیاد هم رای میاورد. باز هم دلیل بر این نیست که مثلا به خاطر احترام به اکثریت انتقاد نشه شما منتقی تر اظهار نظر بفرمایید .. چون از پیامبر گفتید ما هم از قران میگیم که در جاهای مختلف امده که اکثر مردم ایمان نیاوردند یا اکثر مردم نمی اندیشیدند و … و البته از روز عاشورا که اکثر مردم جلوی امام ایستاند و باید گفت چون اکثر بودند پس حق با انها بوده؟…. حالا بگو احسنت

        • رضا گفت:

          اقای ناشناس از کجا میدونی که که امروز نظر اکثریت چیز دیگه ای نباشه… دل خوش نکن که این اقا با 500 هزار اختلاف ناچیز در حالی که باقی کاندیداها از یه جریان بودند رای اورده… 

      • در جواب ابوالفضل گفت:

        شما 8 سال خواب بودی که کشور با درآمد 800 میلیلرد دلاری به چه روزی نشست؟؟؟
        اون موقع کجا بودی که الان شدی قاضی ماجرا.

        • ابوالفضل گفت:

          الان چی اگه خوابی بیدار شو… حال مهمه… ما که داریم بیدار میشیم… دیشب و دیروز گذشته الان و بچسب… ضمنا از اون 8 سال 6 سالش عالی بود که عمرا دولت حال روحانی رو نمتونی با اون موقع مقایسه کنی

    • روح القدس گفت:

      خوب اگر راستی مگی شما بفرما صحبت کن. حرف حق همیشه سخته داداش

  3. علی گفت:

    دوست گرامی واقعا اقای هدایتخواه دکترنیست جل الخالق

  4. ناشناس گفت:

    جنابعالی فقط لباسی از دین به تن داری.
    کوبیدن بر طبل اختلاف فتنه است آقای هدایت خواه.
    دست بردار از این همه خودخواهی.
    مردم دیگر طاقت این حرفها را ندارند.

    • رضا گفت:

      اونوقتی که همین فتنه گران بر طبل خود می کوبیدند و اون همه خسارت به بار امد چی؟ نه ما دیگه نمیگذاریم تکرار بشه

    • حر گفت:

      ببین روشن فکر، وقتی فتنه در اوج اقتدار این ملت ضربه به نظام زد و در روز عاشورا حرمت عاشورای حسینی را شکست جنابعالی کجا بودی که امروز دم از طبل بی عاری می زنی ، ببین روشنفکر ، شما که در مقابل منتقد عصبانی هستید و آنها را به جهنم می فرستید ، بفرمائید فتنه چیست.
      اگر راست می گی برو دوران مختار را ببین که در روز شهادت مختار ،بودن کسانی امثال شما باعث تنها ماندن مختار شد و در آخر هم خودشان که 14هزار نفر بودند سرشان به بالای دار رفت؟!!!
      این است بصیرت ، روشنفکر؟!!!!

  5. ابوالفضل گفت:

    شما با مدرکش چه کار داری.. حالا اگه داشته باشه یا نه ، ایشون با مدرک دکتراش یا کارشناسی ارشدش که حرف نمی زنه، یا مثل بعضی تازه به دوران رسیده که با مدرک مدرک داریم گفتنشون گوش فلک رو کر نکرده… اصلا ایشون در مورد مدرکش کسی رو یا چیزی رو خواسته ثابت کنه که شما این موضوع رو مطرح میفرمایید…در جامعه ای که هر کسی از هر جایی میتونه یه مدرک دکترا داشته باشه همچنین فرقی نمیکنه که مثلا این دو نفر از نظر علمی حتی در یک موضوع خاص چه مزیتهایی نسبت به هم دارد. پس نمیتوان داشتن یا نداشتن مدرک تحصیلی رو ملاک قرار داد هر چند با همه این حرفها کسی که دنبال علم رفته قابل تحسینه ولی با مدرک تحصیلی اینو نشان دادن درست نیست… پس برادر یا خواهر گرامی اگر انتقادی داری این موارد رو در باره ی این موضوع واقع بینانه تر ببین.. ما الان زیاد میبینیم که کسانی هستند که مدرک بالای علمی دارند و براشون شرایط خوبی فراهم هست ولی انتظارات رو که حتی خودشون دارند رو نمیتونند براورده کنند.. ضمنا میشناسم افرادی که به دلیل مشکلات سخصی یا عدم تمایل نتوانستند مدرکی از فضای اکادمیک دانشگاه اخذ کنند ولی انسانهای بزرگ و اثر گذار در زمینه ی خودشون هستند..
    خدایا ما را از علمی که نفعی برایمان ندارد دور کن.

  6. مصطفی علیزاده گفت:

    جنابعالی فقط لباسی از دین به تن داری.
    کوبیدن بر طبل اختلاف فتنه است آقای هدایت خواه پس بس کن.
    دست بردار از این همه خودخواهی.
    مردم دیگر طاقت این حرفها را ندارند.
    امروز درد مردم چیز دیگریست.
    خواهشا به جای مردم نظر ندهید.
    مردم خود بسیار فهیمند.

    • ناشناس گفت:

      ببین رمصطفی علیزاده وقتی فتنه در اوج اقتدار این ملت ضربه به نظام زد و در روز عاشورا حرمت عاشورای حسینی را شکست جنابعالی کجا بودی که امروز دم از طبل بی عاری می زنی ، ببین روشنفکر ، شما که در مقابل منتقد عصبانی هستید و آنها را به جهنم می فرستید ، بفرمائید فتنه چیست.
      اگر راست می گی برو دوران مختار را ببین که در روز شهادت مختار ،بودن کسانی امثال شما باعث تنها ماندن مختار شد و در آخر هم خودشان که ۱۴هزار نفر بودند سرشان به بالای دار رفت؟!!!
      این است بصیرت ، مصطفی علیزاده ؟!!!!

  7. بی طرف گفت:

    آگاهان جامعه خوب میدونن که صحبت های ایشون از نوع افعال معکوس برره هست!. این سخنان به وضوح خلاف منطق شریعت ماست. باشد که در آینده نزدیک شاهد طرد بیش از پیش این افکار خطرناک از سطح جامعه اسلامیمان باشیم.

  8. اصولگرای واقع بین گفت:

    تشکر از بویرنیوز بخاطر انتشار اظهارات گوناگون . ولی باید تیتر می زدید اظهارات نسنجیده ای که  موجب نفرت مردم از برخی  تفکراتی می شود که تحت لوای ارزشها بیان می شود. هرکس نظر خاصی دارد باید در فضای علمی و با استناد به شواهد علمی و مکتبی اظهار کند نه اینکه خواهان حذف کسانی باشد که با او اختلاف نظر دارن. آیا اینگونه اظهار نظرها جز نفرت چیز دیگری به دنبال دارد؟! زنده باد مخالف من

    • ابوالفضل گفت:

      اگه کسی داره نشان میده که عده ای با ابزار کلمات دینی مثل اعتدال و نشر برداشت خودشون، تفکرات سیاسیشونه پیش می برند، اظهاراتش نسنجیده است؟ 
      اگه اونها دارن با استفاده از این حربه پیش میرن بهتره حذف بشن و یا تغییر رویه بدن چه اشکالی داره…

  9. ناشناس گفت:

    باید قبول کنیم که اظهارات ایشان ظلم به اندیشه اسلامی و شیعی هست.

    • سی سخت گفت:

      اظهارات ایشان بیانگر معنای درستتر از اعتدال است و هیچ جای ظلم ندارد

    • ناشناس گفت:

      خوب  است که افراد می آیند ونظراتشان را میگویند  اما رسانه باید از انتشار چنین خبرهایی که باعث آشفتگی و سردرگمی و اختلاف میشود جدا خودداری  کند دراین ایام جامعه نیازمند آرامش است نیازمنداتحاد است ، کلا بهتر بود سخنرانی را منتشر نمیکردند

      • ابوالفضل گفت:

        معنی ارامش رو اگه عدم طرح مسایل و عدم انتقاد میدونید همان بهتر که نباشه نکنه میخوای بعدش شعر همه چی ارومه و … رو بخونی 

    • خادم العباس گفت:

      ببین دوست عزیز ، یادمان نرفته شما در چند دهه گذشته با طرح شعار اعتدال دم از حذف ز یارت عاشورا به خاطر لعن و نفرین به دشمن را می زنید ، این ظلم است یا گفتن حقیقیت؟؟؟!

  10. متحیر گفت:

    در این ایام حزنی که متعلق به پیامبر رحمت عالمیان هست طرح مباحث اختلاف افکنانه خیلی دور از انتظار هست.

    • ابوالفضل گفت:

      یه جور میگه اینگار همه ریختند و همدیگه رو تیکه پاره میکنند. نکنه روز عاشورا فقط سینه بزنی و گریه میکنی ولی در مورد اینکه هر روز ما روز عاشوراست و … فکر نمیکنی و فقط حزن و اندوه داری… نه متحیر جان اگه تو این ایام فکر نمیکنی و بحثی مطرح نمیکنی بدون که حزن و اندوهت شور خالی بوده و وقتی ارزش داره که فقط یه چاشنی برای جذب و درک و شعور بهتر باشه… اتفاقا جاشه و از بویرنیوز متشکرم

    • میرزایی گفت:

      والا چی بگیم ؟ مگر روح  و روان مردم  مهم نیست ؟ در این ایام عزاداری که میزبان امام هشتم و میزبان اصلی عزاداری هستیم  باید دلهارابهم نزدیک کردبخاطر دینمان بخاطر اعتقاداتمان ، نظرهای شخصی  نباید  مانع وحدت شود 

  11. ناشناس گفت:

    تعریف اعتدال برای من، بعضی ها برابرند بعضیها برابرتر. جورج اورول
    آقای هدایت خان، متاسفانه دچار توهم وحی شده و وحی را تفسیر به میل می کنند. کجا دیده اید مسلمانان پاک طینت را که از روی صداقت و ایمان به عدالت ایستادگی کرده اند کافر و دشمن خطاب کنند. تنها دشمنی اینها با سوئ استفاده از دین و سرمایه های ملی بود. آقای احمدی نژاد چاهی کند و سنگی در چاه انداخته که متاسفانه عقلای امت اسلام نمیدانند چطور درش بیارند. هدایت خواه و امثال هم هم اتش بیار نفاق و تفرقه شده اند.

    • کیان گفت:

      جنابعالی تعریف کن ، دانشمند خان، اعتدال چیست؟ و از کجا آمده است
      من می گویم، آیااعتدال به معنی افراطی گری است پرفسور، آیا اعتدال به معنای عصبانی بودن است یا دوستی با دشمن اسلام ،آیا اعتدال به معنای کفر است
      یا الل ، وای بر مملکتی که روشنفکران آن اندیشه اسلام امریکایی داشته باشند،بدانید و بشنوید دشمن امروز پشت دروازه های مداین است، به گوش باشید که هوای تنفس کرده امروز هم آلوده به فتنه دشمن است،
      خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمنی محافظت بفرما

  12. بيطرف گفت:

    تا اون جايي كه ما ميبينيم اقاي هدايت خواه هميشه بدون ترس حرف ميزنه و حقايق را بيان ميكنه البته منم تند روي هاي سياسيشونو قبول ندارم ولي انسان پاك و زبان گويايي براي استان است 

  13. مهمان گفت:

    فتنه گر کسی است که همواره تلاش می کند امنیت و آرامش جامعه را با تهمت و افترا به این و آن بهم بزند و هیچ حقی برای زندگی دیگران قائل نیست.

  14. بویر احمد سفلی گفت:

    قای هدایت خواه درست گفته اظهار نظر درست بد هید تو هین به کسی نکنید خدارا در نظر بگیر ید

  15. ناشناس گفت:

    آقای هدایت خواه…
    ظلم مدیران شما هنوز بر گرده این مردم سنگینی میکند
    لطفا محض رضای خدا دست از سر این ملت بردارید.
    شما یکبار از مردم یک نه بزرگ شنیدید…

    • ابوالفضل گفت:

      همچین نه بزرگ هم نبود…. نه به خاطر فضای مسموم انتخابات که عده ای درست کردند بود و اینکه عده ای از احساسات مردم در فاتحه خوانی استفاده بردند.. نه اینکه هدایت خواه نرفته ولی نماینده ی مجلس کارش این نبوده 

  16. سلام. گفت:

    هدایت خواه ظلمی که تو به شهرستان بویراحمد و دنا کردی هیچ کسی همچین کاری نکرد. تو همش دفاع میکردی از اون احمدی نژاد بی لایق که کشور رو تا حد سقوط برد و این دولت برگرداندش. جان پدرت دم از ظلم نزن. اگه من جای تو بودم می رفتم یه گوشه مینشینم و میزدم به سرم و اشتباهاتمو جبران کنم. هدایت خواه تو آدم نامردی هستی. پس الکی شعار نده

    • امید گفت:

      سلام جان توهین نکن.. یاد بگیر به همدیگه احترام بگذاریم

      • کمالی گفت:

        واقعاکه چراباید حرفهایمان را باتوهین و با ادبیات بدی بیان کنیم همه باید تحمل نقدونظرراداشته اشیم. همه ما در اصول و فروع دین باهم مشترکیم چرااینگونه بهم معترض میشویم ، هرکسی نقدونظر خودرا بنویسد بدون توهین 

        • ریزبین گفت:

          ابوالفضل جان منطق را اینطوری مینویسند نه اینطوری منتق . در کامنت های بالا اصلاح کن دوست خوبم

  17. محمد گفت:

    استاد اندیشمند جناب آقای دکترهدایت خواه چهره ملی است و مایه افتخار استان

  18. سهراب گفت:

    ما که آخرش نفهمیدیم! آزادی بیان و انتقاد خوبه یا نه؟ یا اینکه بستگی داره که از طرف کی بیان بشه که خوب باشه یا نه!
    اونایی که از بیرون استان میان و آرامش استان رو بهم می‌زنن؛ آرامشی رو که سال 88، ارباب‌هاشون از ملت ایران زائل کردن، اونا که خوبن و آزادی بیان دارن و می‌تونن نسبت به حکومت انتقاد کنند ولی اگه کسی بخواد علیه اونا صحبت کنه، میشه افراطی آرامش‌برهم زن!!
    بویرجان! متن خبرت که صبحت‌های آقای هدایت‌خواه بود که دقیقاً بر اساس موازین اسلامی بیان شده ولی تیترت!!!؟؟؟؟
    اخیراً تیترهای ! علیه دکتر زیاد میزنی؛ اون قبری که روش گریه می‌کنی،‌ مرده توش نیست و اون آقایی که بهش امید بستی برا مجلس، تاریخ مصرفش فقط برای یک بار بود.

  19. تامرادی نژاد گفت:

    اقاستارخودت میدونی که مردم بریدند وامیدی به اینده ندارند لطفا شعار نده خسته ایم خسته درپایان زنده باداصلاحات واصلاح طلبی 

  20. ناشناس گفت:

    تنها چیزی این وسط  مهم نیس فقر مردمه….ساده لوح ها گول این بازی های سیاسی رو نخورید  هر دو طرف یه هدف دارن اونم رسیدن به قدرته….واقعیت  شهر ما اینه یه شهر پر از جوونای بیکار پر از فقر پر از عصبانیت های ناشی از فقر  پر از جوونایی پول ندارن ازدواج کنن …. آقای هدایت خواه شما همونی که 8سال بهت اعتماد کردیم ولی هیچ کاری نکردی هیچی هیچی کدوم طرح اقتصادی رو اجرا کردی که جوونا برن سرکار؟فقط چسبیدی به سیاست های کلان کشوری کفن سفید پوشیدی رفتی تو خیابون واسه اینکه بگن هدایت خواه مومنه تو خط رهبریه …می خوام هیچ کدوم نباشین همتون  زنده به گور بشین سیاستمدارای لیاقت ندار

  21. مانی گفت:

    اقای هدایت خواه ملت ایران هزار سال بیشتر است متدین و مذهبی و مسلمان هستند. ربطی به شما و دوستانتان ندارد. ما در کشور کافر نداریم دست از این تفرقه بازیها بردارید دین مردم را بازیچه دستتان نکنید.بگذارید مردم بر رسم نیاکان خود با صلح و صفا در کنار هم زندگی کنند.ودر شادی و غم خود شریک باشند.مگر مادران و مادر بزرگان و…. ما حجاب نداشتند .ایا پدران و پدر بزرگان و……. اهل نماز و روزه وخمس نبودند. ترا به خدا دین را دکان نکنید.در ان دنیا هر کس را با اعمال خودش میسنجند و بس

  22. مهدی گفت:

    درجواب اقای رضا جناب رضا اگه برات زحمت نیست ادرس بده تا مشاوران دکتر بیاد درس اخلاق بده حداقل ازاین بیماری ذهنی برگردی اقای دکتر مشاوران خوبی دارند درست راهنماییت می کنند شک نکن که این دوره خودش وارد مجلس می شود انرزی خودتان را حداقل برای دکتر صرف کنید که ثمره می گیرد نه برای کسانی که جواب سلامت نمی دهند

  23. 20 گفت:

    با سلام .اولاً ببخشید با عرض معذرت خدمت بزرگواران .حالم از نظرات این دوست گرامی به نام ابوالفضل بهم میخورد . 1- امروز دنیا ببین کجا هستند ما کجایی 2- پیغمبر گفت فقر اگر از این درب آمد دین ازدرب دیگر فرار میکند 3- این همه جوان را به عنوان فتنه کشتید زندانی کردی فقط به خاطر احمدی نژاد 4 – اقای هدایت خواه که زمانی سنگ احمدی نژاد را به سینه میزدی چرا حرف از اختلاسهای میلیاردی بیت المال در دوره احمدی نژاد نمیزنی5- هشتاد سال این مملکت را عقب بردید 6- سیاست خارجی صفر 7- تحریم تا گلوی ملت 8- پراید هفت میلیونی شد 20میلیون 9 – فقط خداوند با حق این مردم فقر را بگیرد

  24. از همین مردم گفت:

    جناب آقای ستارخان 8سال نماینده بییی چه کردی سی مردم بدبخت پس ده خواهشا بره نمازته بخون ولشون کن مردم بدبخته

    • دشتروم گفت:

      افسوس سیت کوته بین برو توبه کن؟؟؟؟ دکتر هدایت خواه یک فرد کامل و شایسته و پاک و دلسوز اگه قبول شده بود ریس مجلس خودش میشد کوته بین؟؟؟؟ تا افرادی مثل تو وجوددارد ماباید مسخره شیراز و اصفهان باشیم

  25. علی گفت:

    فساد 12 هزار میلیاردی و کرسنت و گرونی نون و بنزین جون ادم  و در جا زدن تو مذاکرات و فضای باز دانشگاهی و این همه شغل وآقا مردیم  از این همه تدبیر.همه اینها از دولت قبل حتما.

  26. مسعود گفت:

    آقاي هدايت خواه تو چه كاره مردم استاني! به فرض اينكه نماينده مردم در مجلس هم بودي آيا قرار نبود هركه مخالف شماست به استان سفر كند

  27. ببویراحمدی اصیل گفت:

    درود بر دکتر هدایتخواه

دیدگاه شما