دوشنبه 1 دی 1393 - 20:05

قطع سهمیه آرد نانوایی های متخلف در در کهگیلویه و بویراحمد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه آرد نانوایی های متخلف در سطح استان بدون هیچ گونه اغماضی قطع خواهد شد.

به گزارش بویرنیوز داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افزایش 30 درصدی قیمت نان سود واحدهای خبازی به میزان حداقل یک میلیون تومان نسبت به گذشته افزایش داشته است افزود: متاسفانه عده ای سودجو با دست مایه قرار دادن به صرفه نبودن کار و بالابودن هزینه های تولید نان، اقدام به کم فروشی و پایین آوردن کیفیت نان تولیدی خود کرده اند.

وی اظهارکرد: از امروز طرح ضربتی ارتقا کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد کلید خواهد خورد و به تمام واحدهای خبازی این هشدار داده می شود در صورت دیدن کوچکترین تخلف و بدون هیچ گونه چشم پوشی سهمیه آرد این واحدهای متخلف قطع و اقدامات تنبیهی شدیدی در خصوص آنها اعمال خواهد شد.

رییس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حق شهروندان و تمامی ساکنین استان در دهستانها، بخش ها و روستاها در اختیار داشتن نان با کیفیت است خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه استاندار، مسولین استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر برآورده سازی این خواسته عموم مردم استان به بهترین شکل ممکن است.

دیودیده تصریح کرد: کیفیت نان های تافتون، سنگک و لواش لانه زنبوی در سطح قابل قبولی قرار دارد و تنهابرخی از واحدهای خبازی نان لواش که مورد استفاده بخش اعظمی از مردم استان است کیفیت مطلوب و مورد نظر را ندارند.

وی ادامه داد: تمامی تیم های بازرسی با مشارکت دستگاههای مرتبط همچون تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد در تمامی شهرستانها از امروز بر بحث ارتقا کیفیت نان و به حداقل رساندن تخلفات در این حوزه بسیج شده اند و مردم کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز آینده شاهد ارتقا وضعیت موجود به شرایطی مطلوب و قابل قبول خواهند بود.

رییس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: به هیچ واحد صنفی اجازه اخلال در نظم بازار داده نخواهد شد و هیچ بهانه ای در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

دیودیده اضافه کرد: تمامی واحدهای خبازی موظف به نصب نرخ نامه های جدید بر سردرب واحد خود هستند و طی چند روز آینده نانوایی های خوب استان تشویق و نانوایی های متخلف نیز به مردم استان معرفی خواهند شد تا مردم نانوایی های متخلف، کم فروش و اخلال کننده در نظم بازار را به خوبی بشناسند.

وی ضمن تاکید مجدد بر اقزایش سود حداقل یک میلیون تومانی واحدهای خبازی نسبت به گذشته، این ادعا به صرفه نبودن کار برای واحدهای نانوایی در سطح استان را رد و افزود: از امروز واحدهای متخلف قطع سهمیه خواهند شد و این روند هیچ گونه کمبود در نیاز مردم به نان با توجه به تعداد زیاد واحدهای خبازی در سطح استان ایجاد نخواهد کرد.

رییس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم بازوان اصلی و یاری کننده در انجام وظایف حوزه بازرسی و نظارت می باشند و حساسیت و همراهی آنها قطعا راه را برای انجام وظایف به بهترین شکل ممکن فراهم خواهد نمود.

دیودیده از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم فروشی و گرانفروشی مراتب را از طریق سامانه 124 و مراجعات حضوری به واحدهای بازرسی سازمان و ادارات شهرستانی صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن بررسی و اقدام لازم انجام شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما