دوشنبه 1 دی 1393 - 20:01

پیشرفت 38 درصدی محور یاسوج – سمیرم

معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 38 درصدی محور یاسوج – سمیرم خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیشرفت 38 درصدی محور یاسوج - سمیرم

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌شیر راستا عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار از روند احداث محور یاسوج- سمیرم، یاسوج-‌دشت‌روم و یاسوج- شیراز در جمع خبرنگاران گفت: محور یاسوج به سمیرم به طول 90 کیلومتر و در چند فاز در حال احداث است که بالغ بر 40 کیلومتر این طرح با هفت قطعه به مناقصه گذاشته شده است.

معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز اول این پروژه به طول 5 هزار و 200 متر است که تاکنون بالغ بر چهار هزار و 500 متر از این محور به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کل محور یاسوج به پاتاوه 40 کیلومتر است، بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت فاز اول این طرح 50 میلیارد ریال است.

این مسئول بیان کرد: این پروژه دارای پیشرفت 38 درصدی است و برای آن 25 دهنه پل برآورد شده که تاکنون هشت پل آن ساخته شده است.

راستا در خصوص روند احداث محور یاسوج – شیراز عنوان کرد: محور یاسوج به شیراز به طول 37 کیلومتر در حال ساخت است که تاکنون چهار فاز این محور به طول 5 هزار و 200 متر احداث شده و یک هزار و 700 متر دیگر این محور نیاز به آسفالت دارد و هم‌اکنون از پیشرفت 15 درصدی برخوردار است.

معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 80 میلیارد تومان برای ساخت جاده یاسوج به شیراز نیاز است.

وی در خصوص روند اجرای محور هشت هزار و 300 کیلومتر یاسوج- دشت روم گفت: هشت هزار و 150 متر از این محور آسفالت شده و مابقی این محور در صورت تأمین اعتبار در روزهای آینده آسفالت می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما