یکشنبه 30 آذر 1393 - 22:06

خیر یاسوجی دو هزار و 400 متر زمین اهدا کرد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیر نیکوکاریاسوجی دو هزار و 417 متر مربع زمین برای احداث مسجد اهدا کرد.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شنبه فرجی این زمین را برای احداث مسجد امامزاده شاه فرج الله وقف کرده است.

وی ارزش تقریبی این زمین اهدایی را 10 میلیارد ریال برآورد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک خیر بویراحمدی دیگر به نام سید چراغعلی عادلی پور 300 متر مربع زمین دیگر در برای ساخت مسجد اهدا کرده است.

موسوی اعظم اظهار کرد: این زمین های اهدایی در جاده ورودی آبشار یاسوج در موقعیتی مناسب برای بنای مسجد قرار دارند.

وی با یادآوری ضرورت مسجد در این مناطق پرجمعیت و پرتردد ابرازامیدواری کرد: با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع شود.

موسوی اعظم با بیان این که امسال 29 هزار متر مربع زمین در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه از سوی خیرین برای ساخت مسجد وقف شده است، مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در این سنت پسندیده اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به هفته وقف بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت وقف در تضمین سعادت زندگی دنیوی و اخروی فرد است.

وی تصریح کرد:وقف سرمایه دنیوی و بهترین ذخیره ای است که مومن می تواند برای آخرت خود پیش بفرستد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133002
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خودم گفت:

    دستش درد نکنه ولی کاش بیشتر برای مراکز درمانی و آموزش و پرورش اهداء میکردند

  2. ناشناس گفت:

    جای تقدیر وتشکر دارد،اگراین وقفها ادامه یابد وکسانی که توانایی دارند وآن را رسم وعرف کنند کار حسنه است انشالله که با قوت در بین مردم رواج پیدا کند زیر از باقیات صالحات است.

  3. ناشناس گفت:

    چرا خیرین محترم به کسانیکه دستشون تنگه ونیاز دارند کمک نمیکنند .اداره اوقاف میتونه صد برابراینو برای احداث مسجد تهیه کنه .به خدا 200 متر زمین در اختیار یک مستمند بی سر پناه گذاشتن بهتره از اینه که صد هکتار در اختیار مسجد ومدرسه قرار دهند

دیدگاه شما