یکشنبه 30 آذر 1393 - 13:59

دیدار سید حسین خمینی با آیت‌الله ملک حسینی+ تصاویر

سید حسن خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید حسن خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و  پیرامون مسائل مختلف استانی و کشوری مطالبی مطرح شد.

سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) همچنین در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به زیارت امامزاده شاه قاسم(ع) رفت و در آنجا با قرائت فاتحه بر سر مرقد مطهر مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و از علمای مبارز در دوران سیاه پهلوی ادای احترام کرد.

به گزارش کبنانیوز؛ حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های گردشگری، تفریحی، زیارتی و تاریخی این استان دیدن کرد.

در این سفر آیت‌الله بجنوردی پدرخانم، فرزند، خواهرزاده‌های حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز حضور داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد،سید کامل تقوی مدیرعامل بانک سپه کشور، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل گردشگری، فرمانداران شهرستان‌ها و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سید حسن خمینی یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کردند.

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام خمینی به شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران، باشت، دنا، چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

saidhasan s2idhasn

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوستدار سید گفت:

    خوش آمدی فرزند پاک وشجاع روح اله قدمت رو چشامون

  2. .............. گفت:

    به نظرم بزرگواری خور نوابیه اندی تا الان بی چماق افتایه بی و جونش.هی ایگو فتنه گر بزه ودر

دیدگاه شما