یکشنبه 30 آذر 1393 - 0:31

اعلام حضور قطعی یک اصولگرا در انتخابات کهگیلویه (+عکس)

احتمالاً گذشته ات را از یادبرده ای که چندبار در انتخابات شرکت نمودی و چه جوابی از مردم دریافت نمودی؟!

گروه سیاسی – در پی اظهارات تند بزرگواری که طی آن نشست اصولگرایان شهرستان کهگیلویه را مورد هجوم قرار داده بود، مدیرکل منابع انسانی سازمان تعزیرات کشور از حضور دکتر مژدهی در انتخابات خبر داد.

مژدهی

به گزارش «بویر نیوز»، متن نامه سرگشاده مدیرکل منابع انسانی سازمان تعزیرات کشور خطاب به حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری در ادامه آمده است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بزرگواری

سلام علیکم

متعاقب جلسه برگزار شده شیراز که حواشی زیادی را بنا به دلایل پیدا و پنهانی که داشت، مطالبی را  نگران ، عجولانه و فارغ از تدبیر و منطق سیاسی مطرح نمودید که جا دارد جهت تنویر افکار عمومی پاسخ داده شود.

هرچند مردم عزیز و فهیم این آشفتگی و بهم ریختگی ادبیات کلامی و رفتاری شما را به توالی و در ادوار مختلف تجربه کرده اند و کاملاً با ویژگی های اخلاقی و رفتاری شما آشنا، اما ضمن تشکر از برادر عزیزم جناب آقای دکتر فیاض بخش که در جوابیه ای  در پاسخ به مسایل مطرح شده به طور جامع و کامل به نظر مردم عزیز رساندند، نیاز دیدم که در راستای مواردی که در حوزه سازمان تعزیرات حکومتی به دلیل ضعف مفرط جنابعالی از قوانین و مقررات مطرح شد به استحضار مردم فهیم که به خوبی این اظهارو نظرها را تجزیه و تحلیل می کنند برسانم.

فرمودید که «فردی که باید به فکر تنظیم بازار و قیمتها باشد به فکر نشست انتخاباتی است.» مستحضریدکه: سازمان تعزیرات حکومتی به موجب ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب 1373 وظیفه رسیدگی وصدور حکم درخصوص تخلفات اقتصادی را بعهده دارد و تنظیم بازار و کنترل و تعیین قیمتها توسط کارگروهی متشکل از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ،وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دادگستری انجام می پذیرد و شناسایی متخلفین بعهده سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه است که اصلاح قانون مزبور در زمان نمایندگی جنابعالی و در سال 1392به تصویب رسیده است و قبل از اظهار نظر ایجاب می نمود تفرقی به قانون نظام صنفی که خود از تصویب کنندگان آن بودی صورت می گرفت .

بنابراین وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی نظارت بر بازار و تعیین قیمت نیست هرچند تعزیرات می تواند با دیگر دستگاههای مسئول در این زمینه همکاری داشته باشد. لذا در این قانون هیچ اشاره ای به نقش نظارتی سازمان تعزیرات نشده است که قانونگذار به خوبی و با تشخیص درست این تفکیک را قائل شدند(نظارت – رسیدگی ) چرا که شاکی و متشاکی نمی تواند به لحاظ حقوقی یک مرجع باشد، البته از شما که با ادبیات حقوقی آشنا نیستید انتظاری غیر از این نبست اما به لحاظ جایگاهی که دارید انتظار می رود معلومات و دانش حقوقی خود را جهت اشراف به موضوعات مختلف در راستای ایفای نقش نمایندگی مردم افزایش دهید.

البته مردم عزیز نیک می دانند که هدف جنابعالی از مطرح نمودن این موضوع دغدغه ها و نگرانیهای مردم نیست چرا که فضای کشور وفشارهای اقتصادی استکبار و ایادی آنها برای مقابله با انقلاب اسلامی و بخصوص تحریم های ظالمانه آنان عنان را از ید نه تنها وزارت صنعت معدن و تجارت بعنوان متولی نظارت بر بازار بلکه مسئولین ، دست اندرکاران و تصمیم گیرندگان حوزه های اقتصادی گرفته است و نه تنها خواص حتی عوام ما هم به این موضوع واقفند. آیا وضعیت قیمت نفت در بازارهای بین المللی و نوساناتی که در راستای اهداف استکبار شاهد هستیم، نگران کننده نیست؟

حجت الاسلام : اقتصاددانان تئوریهای اقتصادی ازجمله عرضه و تقاضا را تنظیم کننده بازار می دانند نه نگاههای امنیتی و بخشنامه ای به بازار را . در اقتصادهای باثبات عرضه و تقاضا بازار را تنظیم می کند نه جریمه و فشار. شرایط امروز کشور مساعد این نوع ادبیات غیر علمی و غیر منطقی نیست. نمی توان همراه و همگام با استکبار بنگاههای اقتصادی نیمه تعطیل کشور را که در شرایط سخت و زیانبار ، تمام همت خود را برای تولید بی جان و اشتغال کم رمق این کشور بکاربستند را تهدید کرد.

گرانی و افزایش قیمتهایی که در سالهای اخیر بخصوص نوساناتی که در قیمت ارز بوجود آمد و تقریباً نزدیک به صد در صد باعث افزایش قیمتها و سوء استفاده شدید افراد سودجو شده و فشارهای مضاعفی را برگرده مردم سوار کرده با گرانفروشی متفاوت است. امروز هزینه های تولید به دلیل همین فشارها و تهدیدها به شدت بالارفته و تولید کننده راهی جز افزایش قیمتها ندارد همچنانکه مردم عزیز به خوبی می دانند که این افزایش قیمتها با نظر دولتها و پس از بررسی های کارشناسی صور ت می گیرد. ضمناً اگر گرانفروشی هم اتفاق بیفتد وظیفه وزارت صنعت ، معدن وتجارت هست که پرونده تشکیل دهد و به سازمان تعزیرات جهت رسیدگی ارسال نماید که در این صورت همکاران تلاشگر و زحمتکش اینجانب در اسرع وقت به این پرونده ها رسیدگی می کنند و عملکرد امروز سازمان تعزیرات حکومتی چه در دولت گذشته و چه در دولت فعلی به شدت مورد تأیید مسئولین رده بالای مملکتی بوده و هست و بارها در مجامع و جلسات رسمی بیان شده است.

جنابعالی یکبار در دولت گذشته هم از وزیر محترم وقت دادگستری به منظور تضعیف نمودن شخص رییس سازمان همین سئوال را به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات کشور مطرح نمودی که با واکنش تند نمایندگان ملت روبه روشد ی ! نکند فراموش کرده ای؟ البته از اینکه نماینده مردمم مورد بی مهری قرار بگیرد خوشحال نمی شوم.

مگر تمام تلاشت را برای عزل ریاست سازمان و انتقام از مردم به خاطر آراء پاک و بدون از غل و غشی که داده بودند بکار نگرفتی ؟ نتیجه چه شد؟ نه تنها عزلی صورت نگرفت بلکه علیرغم تمام شانتاژها و هجمه های صورت گرفته شما و نزدیکانت مورد تأیید و تکریم دولت جدید هم قرار گرفت. چرا که مردم نیک می دانند عزت و ذلت دست خداست (تعزمن تشاء و تذل من تشاء) اگر نیت خدایی باشد خداوند در همه حال حافظ و نگهدارتان خواهد بود در غیر این صورت چوب خدا را زمانی خواهید دید که دیگر دیر شده است.

جنابعالی به نوعی همه افراد شرکت کننده را فاقد صلاحیت وکالت مردم دانستی و به نوعی نقش شورای نگهبان را هم ایفا می کنید . فکر نمی کنید با چنین اظهاراتی به جایگاه شورای محترم نگهبان خدشه و آسیب جدی وارد می کنید؟

اشاره کردید که افراد شرکت کننده در جلسه شیراز همه مترسک هستند که اگر چنین نظری دارید این ترس و بهم ریختگی و پریشانی چرا!! به نوعی تضادآشکار در گفتارت مشاهده می شود که اینچنین آشفتگی کلامی دارید!ا لبته عمر سیاسی شما نه تنها رو به افول بلکه تمام شده است و خودبه خوبی به این نتیجه رسیدی که اینچنین اظهار نظر می کنید!

حجت الاسلام: چه زیبا گفته اند «شرف المکان بالمکین» اعتبار مکانها به انسانهایی است که در آن زیسته اند. مجلس شورای اسلامی جایگاه بزرگی است و از شأن و منزلت بالایی برخوردار هست و چه خوب بود این شأن که بواسطه رأی مردم( که البته حرف وحدیث های زیادی هم دارد و جای بررسی و تأمل و……) بدست آوردی را با شرافت حفظ می نمودی ولی حیف و صدحیف که از تریبون رسمی مجلس ادبیاتی را بکار بردی که در شأن و جایگاه مردم ما نبود.

مردم ما شاید بواسطه فقرو نداری وکم توسعه یافتگی نتوانستند به آن جایگاهی که استحقاقش را داشتند برسند اما به لحاظ سطح فکری، دانش و آگاهی های عمومی ، شور و شعور ، فرهنگ و مشارکت سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی که دارند زبانزد عام و خاص و مسئولین نظام هستند . به تعبیر جناب بهمن بیگی که خدای رحمتش کند و کمک شایانی به علم آموزی و فرهنگ استان ماداشته اند،دیگر تفنگ نماد فرهنگ و تمدن مانیست امروز قلم و منطقی که بواسطه قلم فراگرفته ایم نماد فرهنگ و تمدن مردم دیار ماست .

دیگر چماق در ادبیات مردم ما بواسطه دانش و شعور فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی که دارند جایگاهی ندارد . چماق مظهر جهالت و نادانی است و قلم نماد منطق و دانایی. مجلس به فرموده حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب در رأس امور و محل قانونگذاری است و کسی که بعنوان نماینده در آن جایگاه قرار می گیرد باید شأن و جایگاه مردم حوزه انتخابیه را با ادبیاتش نه تنها حفظ بلکه ارتقاء دهد .آیا از ادبیات شما مردم چنین برداشتی را دارند؟

فرمودیدکه «برخی دردورگذشته انتخابات نتوانستد یک سوم رای مردم راکسب نماید» متأسفانه ماها حافظه تاریخی ضعیفی داریم اما این دلیلی برای کتمان واقعیتها نخواهد بود. همه شاهد بودیم که در دور گذشته انتخابات علیرغم تمام بد اخلاقی ها ، بی مهری ها و ناملایمات سیاسی و بدون اتکا به گروههای زر و زور ، قدرت و ثروت و در اندک زمانی محدود مورد اعتماد نزدیک به 30 هزار رأی خالص وبدون غل و غش مردم عزیز قرار گرفته است که این آمار برای یک بار حضور و در زمانی بسیار کم رقم خورد. بدانید رأی ناشی از حمایت و تشویق و ترغیب کارگزاران وقت وچوب حراج زدن به دستگاههای اداری نظام نتیجه ای جز وکیل الدوله شدن نداشته و نیک می دانید اگر این حمایتها نبود و انتخابات در یک فضای رقابتی و عادلانه برگزار می شد به سرنوشت آراء گچساران خودگرفتار می شدی؟

احتمالاً گذشته ات را از یادبرده ای که چندبار در انتخابات شرکت نمودی و چه جوابی از مردم دریافت نمودی؟! نکند بسیج امکانات دولتی را در دولت گذشته که فشار مضاعف را به تمام معنی برکارمند و غیر کارمند با تهدید و تطمیع آورده بودند و به تعبیری ابرو باد و مه خورشید و فلک دست بکارشدند تا ……………………. را از یاد برده ای؟ نکند از یاد برده ای که برای مدرک اکابرت چه کارها که نکرده ای و به چه کسانی که متوسل نشدی؟

همین جا لازم است هم به جنابعالی و هم به همه مردم عزیزم اعلام بکنم که اکنون که به لطف و عنایات حضرت حق، ریاست سازمان مورد اعتماد دولتهای مختلف قرار گرفته و بیش ار پنج سال و اندی در سازمان تعزیرات حکومتی مشغول خدمت می باشد، به مدد و یاری باریتعالی و با توسل به اهل بیت (ع) در آینده ای نزدیک جهت خدمت بیشتر به مردم و ورود به صحنه انتخابات بنا به درخواستهای مکرر مردم از سمت فعلی استعفاء و خود را در معرض انتخاب مردم قرار خواهد داد و از تمامی عزیزانی که آمادگی حضور در این عرصه را دارند از هر حزب و جناح و گروه سیاسی عاجزانه خواهش می کنم تا به منظور توسعه استان و حضور حداکثری در انتخابات آتی با هرسلیقه و بینش سیاسی که دارند خود را در معرض انتخاب وآزمون مردم قرار دهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی و مارستگار

ذوالفقار فاطمی
مدیرکل منابع انسانی سازمان تعزیرات کشور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132901
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب فاطمی ایا این نامه جنابعالی یک نوع پارچه خواری نیست …………..

  2. سادات گفت:

    جناب اقای فاطمی خواهر زاده محترم جناب آقای دکتر مژدهی
    با سلام
    کمی آرامتر لطفا برای ورود به انتخابات هنوز زود است لطفا به فکر کار برای مردم باشید.کاش روابط عمومی سازمان جوابیه می داد نه جنابعالی چون جواب شما به خاطر وابستگی شما به دایی عزیزتان هست و از روی احساس…

  3. ناشناس گفت:

    ایسو و قول همو بچه تاس احمییهل اغا بیو جمش کن وی گپل نه معلومه چن غازت .اسو هی پتته ایریزن سر اوو . تو نونی دور اولت علیمحمد و اسیلا وبقیه چی ایکردن او فری کاکات هر روز ومنه اداره بی

    • ایل غیور بهمئی گفت:

      با سلام خدمت دکتر مژدهی  مردم بهمئی آماده اند برای جبران اشتباه گذشته که بزرگواری را بردیم مجلس با حمایت کامل و دادن رای بالا به فرد با سوادی چون شما  آماده حضور در انتخابات هستیم ( بزرگواری دیگه مهره ای سوخته است )

  4. دهدشت گفت:

    آخ سی سیاست که روی دیگر چهره این آدمارو نشون میده.بروید و توبه کنید . فکر کردی کسی از وضعیت شما ها با خبر نیست که چه جوری به اینجا رسیدین. حالا شدین وکیل مردم. خخخخخخخخخ

  5. بهمیی گفت:

    بی زحمت به جای یک ایل صحبت نکن.

  6. لنده ای گفت:

    درود بر شرافت دکنر مژدهی و هزار افرین بر این قلم شیوا و برنده فاطمی …. اندکی صبر سحر نزدیک است …دل همه را خنک کردی

  7. بویراحمد گفت:

    اقای فاطمی شک نکنید مرده بزرگواری از کاندید شما بیشتر رای میآورد 

  8. ایرانی گفت:

    اصلا زمان این همه تبلیغ نیست خدای نخواسته شماها قرار است با این همه قانون شکنی فراوان قانون گزار باشید

  9. خرمیان گفت:

    فاطمی جان هنوز خیلی زوده……….حتی موحد ترجیح داد رقیب تاجگردون بشه تا منطقیان
    شما که جای خود داری……دهدشتیا دیگه گفتمانی رای به اصلاحات میدن و نه قبیله ای به امثال شما نان به نرخ روز خور هااااااااا

  10. شهید پرور دهدشت گفت:

    جناب آقای ذوالفقار فاطمی یه کم آرام تر بیا .دیکته آماده گذاشتند دستت و بیان نموده اید. رفتی تهران و مردم شهید پرور دهدشت را فراموش کردید. شما هم دنبال منافع خودتان هستید و زندگی مرفع داری. چه می دانی ما مردم شهید پرور از امثال شماها که غایبین دیروز بودن و لی حالا حاضزین امروز شدند.چه می کشیم . زندگی را دور زدی و بر تارک بلندترین قله ها رسیدی ، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی دهدشتی کن که پایت را خراشیدند و به اینپست و مقام رسیدی ای دوست . تو چه می دانی بین رمل و قناسه چیست.

  11. رضاییان گفت:

    اصول گراها به جون هم افتادن خداروشکررررررررر…..دلم روشنه این بار اصلاحات
    خوش فکر

    به نمایندگی مرد ادب ومتانت و صادق استاد محمود منطقیان این بارپیروز خواهد شد…..فعلا شما اصول گرایان خودتون با افشاگری علیه هم بی عابرو کنید

  12. سپهر گفت:

    آقای فاطمی شماهم دنبال نفع خودتان وفامیل تان هستیدتوراخدادیگه بسه تاکی مسخره مون میکنیدباباشرم داشته باشید

  13. خسرو ج گفت:

    باسلام خدمت دوستان ميشه اين آقاي محترم بفرماييد خودش و دايي جانش براي مردم شهرستان چكاركردن وبراي بيكاري اين همه جوان كه هرعصر در ميدان مركزي شهر تجمع ميكنند چه فكري كردن البته بغير از طايفه خودوبخصوص نزديكان خود و ضمنان يادتان باشد كه انتخابات اگه استاني بشه 150 هزار راي ايل بزرگ تامردادي بسيار بسيار تعيين كننده است و انشاالله جواب همه بي مهري ها داده خواهد شد

  14. بویراحمد گفت:

    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.نیاز نیست بگویی بزرگواری بیسواد یا باسواد است همینکه صحبت می کند پرده از رازهای زیادی برمیدارد که برای همه مشخص است. خود شما هم همچنین، چون با اینچنین صحیتها به درک و شعورتان پی می بریم هرچند من شما را نمی شناسم ولی زیاد مشکل نیست. شهرستان کهگیلویه افراد خبره و با سواد زیادی دارد که متاسفانه بایکوت هستند و بی سوادان و نان به نرخ روزخورها دارند برایشان تصمیم می گیرند.

  15. نمد گفت:

    مزدهي ايل طيبي بي صبرانه منتظرند بيا،زودتر بيا، ساداتي ها خيلي خيانت كردند وخودشان را طلبكار مردم مي دانند.

  16. م گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    نظر من به نظر بویراحمد نزدیکتره.
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکات

  17. لنده گفت:

    دکتر سلیمان ابید  در  قلب  شهرستان  لنده جا دارد 

  18. علی گفت:

    بزرگواری مانند زنبور عسلی بود که در مجلس برای احزاب شیرینی داشت اما چون شخصیت های برجسته انقلاب را با بد زبانی نیش زد برای همیشه از صحنه سیاست حذف خواهد شد چرا که این خاصه طبیعت است یعنی هر زنبوری که نیش بزند زود خواهد مرد.

دیدگاه شما