شنبه 29 آذر 1393 - 11:42

انتصاب رئیس شركت غله کهگیلویه و بویراحمد

طی حکمی از سوی علي قنبري معاون وزير جهاد كشاورزي و مديرعامل بازرگاني دولتي ايران “سيد علي صادق فروزنده” بعنوان رئيس جديد شركت غله و خدمات بازرگاني استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش “بوير نيوز” آئين توديع و معارفه  اميد جهان نژاديان و سيد علي صادق فروزنده با حضور سيد غفار رضوي مدير منطقه سه و دو تن از اعضاي هيئت مديره اين شركت در سالن ترويج جهاد كشاوري صبح روز دوشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132823
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جومونگ گفت:

    مديركل صنعت معدن وتجارت هم بزودي جاي خود را به اقاي شريفي رييس اداره صنعت معدن وتجارت گچساران ميدهد

  2. ظفر گفت:

    بچه كوچنه مهندس

  3. بهمئی گفت:

    هدیه ی دولت تدبیر و امید به مردم ناامید بهمئی تحویل بگیرید

  4. اصلاح طلب بهمیی گفت:

    خوب کاری کردین مگه مدیرییت ارثی است

  5. ناشناس گفت:

    تبریک میگم آقای فروزنده بسیار انسان خوبی هستن  اصلاحطلب هست و نیمه گم شده سید باقر موسوی یعنی قیافش جفت  سید باقر هست

  6. ...... گفت:

    اقای جومونگ خبرات خیلی بی اساسه لطفا احساساتی تصمیم نگیر

  7. کارمند.م.ر گفت:

    هیچ مدیری برای غله استان مثل حاج علیپور مدیرکل اسبق این اداره نبودکه بازنشسته شدند در زمان ایشان بود که با مدیریت قوی خود استان ما بعنوان یکی از برترینها بود که باعث خودکفایی کشور در گندم شد کاش مدیران جدید از تجربه های مدیریت 20 ساله همچو مدیرانی استفاده کنند…حاج علیپور مدیرکل اسبق قند و شکر و غله استان تنها مدیری بود که حتی برای سرایدار احترام قائل بود چه برسد به کارمند اداره ایشان به حدی به کارمند خود نزدیک بود که حتی مشکلات خانوادگی انها را حل میکرد یا ضامن بانکیشان میشد و حتی موردی که به عینه دیدم برای یکی از همکاران بنام خود وام گرفت تا بتواند خانه دار شود و تا جایی که اطلاع دارم خیلی از قسط ها را هم خود پرداخت کرد کاش مدیران جدید چنین مدیر ان خداترس و با شرافتی را الگوی خود قرار دهند و از تجربیات انها استفاده کنند…به حق علی ایشان هر کجا که هستند تندرست و سلامت باشند و از جدم همیشه میخوام که نگهدار حاج علیپور باشد و هر کجا که باشد دستان پر برکت ایشان را میبوسم و مطمئنم دعای خیر همه همکاران و خانواده هایشان همیشه همراه این بزرگ مرد میباشد در ضمن اگر این بزرگوار نبود الان اینهمه زمین که ساختمانهای سیلو و قند و شکر در ان هست به دست زمینخواران خدانشناس افتاده بود ولی ایشان در حالی که عده ای حتی حکم تخریب ساختمانها را از قوه قضایه گرفته بودند با تمام قدرت جلوی انها را گرفت و اجازه نداد یک متر از زمینهای بیت المال بگیرند.خداوند نگهدارش باشد.(م.ر)

    • از همکاران نامبرده در شرکت غله گفت:

      به خدا چیزی که از ایشان ندیدم که نشان یک مدیر باشد . اولا با همکاران صادق نبود دوما اصلا بفکر مشکلات کارمنان نبود و از همه مهمتر پشت سر همکاران با بی ادبی سخن میگفت . اگر نمیدونی هم بدون که طرف حکم تخریب رو توی زمان آقای علیپور گرفت و اون مرحوم ملک حسینی بود که نگذاشت تخریب انجام بشود. برو و بیشتر تحقیق کن.

دیدگاه شما