جمعه 28 آذر 1393 - 16:47

واکنش افشاگرانه سردار خورشیدی به اظهارات مرعشی

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی که مجلس نهم را عاری از کفایت دانسته بود از وی خواست پاسخگوی واگذاری‌های مسئله‌دار زمین‌های جزیره آشوراده باشد.

خبرگزاری فارس: سرانجام واگذار‌ی‌ها در جزیره آشوراده چه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد خورشیدی‌آزاد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان این که صحبت‌های حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی را در رسانه‌ها در خصوص بی‌کفایت خواندن مجلس نهم مطالعه کردم، اظهار کرد: آقای مرعشی از پشتوانه‌های دولت هاشمی و خاتمی به شمار می‌رود.

وی گفت: مردم به خوبی این افراد و حزب کارگزاران و دوران سازندگی را می‌شناسند و به یاد دارند که در آن دوران چه اتفاق‌هایی در کشور رخ می‌داد اما قبل از هر چیز باید به برخی از رانت‌خواری‌هایی که در دوران حکومت این آقایان وجود داشت از جمله در خصوص واگذاری‌های جزیره آشوراده در استان گلستان اشاره‌ای داشته باشم.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران ایران اسلامی با سؤال از مرعشی تصریح کرد: تکلیف 380 هکتار زمینی که در آشوراده با مساعدت شما به قیمت هر متر 66 تومان واگذار شد، به کجا انجامید.

این فعال سیاسی افزود: قرار بود که شرکتی با استفاده از این زمین و قیمت مناسب آن زیرساخت‌های توریستی و گردشگری ایجاد کنند که سر از ویلاسازی درآورد و در دولت قبلی جلوی این کار گرفته شد، ولی متأسفانه اکنون با حمایت وی زمین در حال برگشتن به این شرکت و حرکت‌هایی از این دست است.

وی با بیان تفاوت‌های مجلس اصلاح‌طلب ششم و مجلس اصولگرای نهم گفت: مردم همه به کارکردهای مجلس ششم واقف هستند و از استعفا تا تحصن آن را می‌دانند و نیازی به توضیح در خصوص عملکرد آن مجلس نیست.

خورشیدی‌آزاد به عملکرد این مجلس و جرم آن در نزد افرادی مانند مرعشی اشاره کرد و گفت: جرم این مجلس همکاری صمیمانه با دولت است که با وجود این که بسیاری از وزرای روحانی را قبول نداشت برای همکاری آن‌‌ها را مورد اعتماد قرار داد و یا این که هر گونه برنامه اقتصادی دولت را بدون کمترین دستکاری مورد تأیید قرار می‌دهد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ما گفت:

    مرعشي راست ميگي

  2. سعید گفت:

    اشتباه که قبل داشتید چرا سرپوش میگذارید؟ بابت اختلاس چه حرفی داشتید؟ اصلاح طلب ها ولایت مدارترند نسبت به اصولگرها که فقط حرف میزنند

  3. ناشناس گفت:

    هرکی اختلاس و …داشته اشتباه است گناه است ناحقی و پایمال نمودن حق مردم بیچاره است هرکسی و هرجناحی باشد محکوم است ، اماماجرای  سه هزار میلیارد (( ریال،تومان ، دلار)) چی میشه؟ ۱۲هزار میلیارد و به روایتی ۷ هزارمیلیارد و… چی میشه ؟

  4. مانی گفت:

    جناب خورشیدی بفرمایید شما شخصا از رانت فراوان برخوردار نشده اید؟؟؟؟؟ چون جنابعالی از همشهریان گچسارانی هستید و تقریبا همه همدیگر را می شناسیم

  5. ناشناس گفت:

    راستى از پدر زن فرزندت چه حبر ،در خصوص احتلاسهاى ميلياردى دولت كريمه عدالت محورش چه دارى بگى؟

  6. ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ گفت:

    ﺟﻨﺎﺏ ﺧﻮﺭﺷﻴﺪﻱ ﻛﺠﺎ ﺑﻮﺩﻱ ﺗﺎ ﺣﺎﻻﭼﺮااﺧﺘﻼﺳﻬﺎﻱ ﺯﻣﺎﻥ اﺣﻤﺪﻱ ﻧﮋاﺩ ﺭﻭﻧﺪﻳﺪﻱ

  7. ناشناس گفت:

    من جای خورشیدی بودم عمرا جایی که تصویرم را در معرض دید مردم بگذارم نمیرفتم تو خجالت نمیکشی به خاطر پست هر روز برعلیه احمدی نژاد مصاحبه میکردی از این ظرفیت چرا برا استان استفاده نکردی تو فقط دنبال انجام کارهای خلاف قانونی بس کن مردم خوب شناختن تو را هیچ کس سوء استفاده گر از خودت نیست

  8. آزاد گفت:

    راستى از پدر زن فرزندت چه حبر ،در خصوص اختلاسهاى ميلياردى دولت كريمه عدالت محورش چه دارى بگى؟ مردم چه فرض کردید تا کی میخواهید بی انصافی را ادامه دهید؟

  9. جنترمن گفت:

    جناب خورشیدی شما که جز دارودسته میلاردی ها هستید مرعشی درست میگه

  10. رضا گفت:

    بله ايشون چون جلوي رانت خواريشون تو اين دولت گرفته شده ازاين فرمايشات تراوش ميفرمايند

  11. علی گفت:

    حالا شما ها از چی ناراحت هستین از خود خورشیدی یا از حرفاش یا از افشاگریهاش .حال فرض رو بر این میگیریم که خورشیدی بد و رانت خوار .ایا این بهانه و توجیهی میشه بر اینکه اقای مرعشی مشکلی نداره  و ادم خوبیه .
    پس اگه میخواید منصف باشید و منصفانه نظر بدین این طور بگین و بنویسید که هر دویه شما برا مردم هیچ کاری نکردین هر دو شما رانت خوار بودید و هستید .نه خورشیدی نه مرعشی

دیدگاه شما