جمعه 28 آذر 1393 - 12:41

افشای درخواست های ملتمسانه بزرگواری از فتنه گران!

فرمودید که مردم حوزه ی انتخابیه به برخی “نه” گفته اند ، لطفا بفرمائید به خود شما چند بار این نه گفته شده و آیا ۳۶۰۰ رایتان در گچساران را نیز ” نه ” بزرگ نمیدانید؟

گروه سیاسی – در پی اظهارات تند بزرگواری که طی آن نشست اصولگرایان شهرستان کهگیلویه را مورد هجوم قرار داده بود، یکی از افراد حاضر در جلسه در نامه ای سرگشاده که در اختیار «بویر نیوز» قرار داده است از درخواست های ملتمسانه بزرگواری از کسانی که وی اکنون آنها را فتنه گر می خواند، پرده برداشته است.

fiaz

به گزارش «بویر نیوز»، متن نامه سرگشاده دکتر حسین فیاض بخش خطاب به حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری در ادامه آمده است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین بزرگواری
با سلام
اخیرا در یکی از سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانات حضرتعالی را در خصوص نشستی در شیراز مطالعه نمودم، علیرغم اینکه تصمیم نداشتم وارد این فضا شوم ، لیکن مصاحبه با آن سایت محلی استان وادارم کرد که نکاتی را به استحضار مردم شریف استان و حوزه ی انتخابیه جنابعالی برسانم.

۱- قبل از طرح موارد بهتر بود پاسخ افراد مورد نظر به آن خبر  را در رسانه‌های دیگر در خصوص نشست و اهداف آن مطالعه و سپس اظهار نظر می کردید.

۲- افراد مورد تهمت و افترای جنابعالی که در نشست ۲۰ آذر شرکت داشت اند، یا روحانی اند و یا روحانی زاده و یا وفادار به نظام و رزمنده ی ۸ سال دفاع مقدس و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، از اینکه حیاتشان در زمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، همواره ضمن شکر گذاری به درگاه ایزد منان ، مدافع ولایت فقیه و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هم اکنون نیز در هر سنگری که هستند همچنان از ارزش های نظام و انقلاب و سپاه و بسیج دفاع می کنند.

۳- آیا معیارهای اصولگرایی، توهین ، تضعیف ، افترا و تحقیر دیگران و خود را دیدن و هیچکس را ندیدن است ؟ آن هم به فرزندان منطقه محروم حوزه ی انتخابیه فعلی جنابعالی که همگی در محرومیت بزرگ شدند و با تایید همین نظام به سمتهای بالایی همچون نمایندگی مجلس و مسوولیتهای کشوری و دانشگاهی رسیدند. آیا معیار اصولگرایی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از اختلاف و بداخلاقی و دشمن تراشی و در نهایت توصیه به جذب حداکثری و دفع حداقلی نیست؟ راستی در کجای مکتب اسلام و توصیه های معصومین (علیهما السلام) و مباحث حوزوی آمده است که شخصی در کسوت روحانیت، هروقت که پشت میکروفون یا در فرصت مصاحبه قرار میگیرد حتما باید با آبروی افراد بازی کند؟

۴- چگونه این افراد ۳۵ سال بعد از انقلاب با توجه به جایگاه هایی که کسب کردند و مورد عنایت نظام قرار داشتند اصول گرا یا دوستدار انقلاب نیستند؟

۵- از برخی افراد به عنوان مترسک نام بردید. براستی اگر این افراد از نظر شما وزن و جایگاه و صلاحیتی ندارند چرا اینقدر از آنان میترسید و از کوره در رفته و به پرخاشگری روی آورده اید و در رسانه ها سروصدا و غوغا براه انداختید؟ بنابراین اینها نه تنها مترسک نیستند بلکه برای برخی ، ترس آور و خطری جدی هستند.

۶- فرمودید که مردم حوزه ی انتخابیه به برخی “نه” گفته اند ، لطفا بفرمائید به خود شما چند بار این نه گفته شده و آیا ۳۶۰۰ رایتان در گچساران را نیز ” نه ” بزرگ نمیدانید؟

۷- دوست عزیز؛ به راستی اگر ۲۰ سال نمایندگی و مسئول تعزیرات حکومتی کشور و ریاست دانشگاه و یا استاد دانشگاه صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارند، شاگرد رشته ی معارف همین دانشگاه ها چگونه می تواند این صلاحیت را داشته باشد؟

۸- جناب نماینده؛ فقر، بیکاری و معضلات اقتصادی، نظارت ضعیف بر عملکرد مسوولین و بازار، به دلیل عملکرد ضعیف نماینده است یا تعزیرات؟ پس فرافکنی نکنید و آن چه مربوط به خود شماست را به دیگران نسبت ندهید.

۹- حتما منکر این نکته نمیشوید که چند سال گذشته، بهترین دوران جهت شکوفایی و توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه و استان بوده است چرا که دولت و مجلس و نمایندگان استان و کلیه دستگاهها اصولگرایان بوده اند و چهار بار اعضای هیات دولت در استان حضور پیدا کردند: اما چه اندازه بیکاری ، معضلات اجتماعی ، توسعه و نیز رشد منابع انسانی بومی اتفاق افتاده است؟ ممکن است بفرمائید در مجلس ، کدام طرح یا پیشنهاد از طربق نماینده ی محترم مطرح شده و یا کدام نطق در مجلس چه در وضع قوانین و چه در رای اعتماد دادن با کابینه ی دولت موجب افتخار و سرافرازی مردم حوزه ی انتخابیه شده است؟ در هفت سال نمایندگی چه کارنامه ای در خصوص خدمت به مردم حوزه ی انتخابیه تان دارید؟

۱۰- با چه تجربه و تخصصی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شده اید و در زمینه ی کشاورزی در حوزه ی انتخابیه چه خدمتی به مردم ارائه دادید؟ تا چه رسد به صنعت و اقتصاد و فرهنگ و رشد بچه های توانمند و با صلاحیت شهرستان و تصویب رشته های دانشگاهی برای مراکز آموزش عالی حوزه ات.

۱۱- جناب نماینده ؛ از سایر نمایندگان استان ها درس بگیرید که علیرغم اختلافات سلیفه ای و فکری که با هم استانی‌های خود دارند، هیچگاه سعی در تخریب و تضعیف همدیگر نداشته و در کنار یکدیگر ، جهت توسعه ی استان و شهرستان تلاش می کنند.

۱۲- اشاره ای به طرفداری برخی از این افراد از فتنه گران نمودید ، حتما حافظه ی شما فراموش نمی کند که در زمان انتخابات ، پشت درب منزل بعضی از افراد که خودتان آنها را فتنه گر خوانده بودید، ملتمسانه درخواست حمایت و همکاری می نمودید.

۱۳- قطعا مستحضرید که بسیاری از مسئولان و دوستداران نظام و مراجع تقلید هیچگاه حاضر نیستند الفاظ و افاضات شما را نسبت به حجه الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی ایراد نمایند چرا که حفظ نظام و پرهیز از اختلافات و تلاش در جهت همدلی و حمایت از نظام در این دوران از اهم مطالبات مقام معظم رهبری است.

۱۴- به این نکته اشاره کردید که چرا این نشست در دیار خودتان برگزار نشد ؟ اینکار به خاطر پرهیز از بازارگرمی رسانه ها و جوسازیها و اختلاف افکنی هایی است که شما به آن اشاره کردید.

۱۵- فرمودید برخی استاد تاریخ اند و باید از تاریخ عبرت بگیرند. آیا حضرتعالی نیز نباید از تاریخ و گذشته سایر افرادیکه روزی در مسند قدرت بودند و دیگران را تحقیر کردند عبرت بگیرید تا مبادا فردا روزی مورد سرزنش و تحقیر واقع نشوید؟

۱۶- نیم نگاهی نیز به اصلاح طلبان داشتید و گفتید که آنها تایید نمیشوند. از کجا اینقدر مطمئن هستید ؟ آیا شما نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه موارد و زمینه ها هستید؟ آیا احتمال نمیدهید برخی از این افراد که از خانواده های معظم شهدا و از نخبگان دانشگاهی نیز هستند ، کسانی باشند که دوستدار انقلاب و نظام هستند ؟

۱۷- البته اگر ابزارهای غیر متعارف و حمایت برخی از افراد همین نشست نبود شما هیچگاه به مجلس راه نمی یافتید و اگر این دوره که برخی ابزارها (چه شهرستانی و چه استانی ) را در اختیار ندارید، توانستید اعتماد مردم و جوانان را بدست آورید قطعا از شایستگی و توانمندی شماست.
در پایان ضمن احترام به سیادت، سوابق و جایگاهی که دارید، به منظور تنویر افکار عمومی و فراهم نمودن بستر توسعه فرهنگی، سیاسی و با حفظ حرمت ها، حضرتعالی را در هر مکانی که صلاح بدانید ( اعم از صدا و سیما، مراکز علمی، محافل مردمی و … ) به مناظره دعوت می نمایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132696
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهران گفت:

    جناب فياض بخش سپاسگزار

    • دهدشت جای بزذلان نیست گفت:

      آقای فیاض بخش خود شما جز بدختی و بیچارگی برا دهدشت هیچی نداشتید خوبه یه نظر سنجی کنید ببینید آیا کسی هست که شمارا دوست داشته باشد؟

  2. چرام گفت:

    احسنت بر دکتر با منطق جوابشو دادی

  3. انصاف گفت:

    تازمانی که به جای حرف حساب تهمت وافترامیزنیم محکوم به عقب ماندگی هستیم.جناب حجه الاسلام بزرگواری‌‌ دریغ ازیک کلمه حرف حساب دریغ ازمنطق دریغ از پختگی از تریبون مجلس چماق می کشی ولرکوچک ومتوسطمان می خوانی ودرتریبونهای محلی تهمت وافترا به ما میزنی اگردرس اخلاق خواندی باید بدانی که آدم عاقل اول فکر می کند بعد حرف می زند اما از مطالب شما معلوم است که اول حرف می زنی سپس متوجه می شوی چه گفتی کسانی که درشیراز جلسه مشورتی داشتندمعتمدان ونخبگان ومجربان این استان بودند وسزاواراین همه هجمه وافترا نبودند آیا می دانی که مردم ما خوب می دانندکه آدم به درد بخور چه کسی وب
    ه درد نخورها چه کسانی هستند‌ .دکتربامنطق وحوصله جواب شما راداد.یاد بگیر

  4. دهدشتی گفت:

    احسنت استاد بامنطق جوابش را دادی اینجاست که تفاوت علم و منطق وتدبیر با جهل وبی تدبیری مشخص می شود. ایشون از گروهی است که جز تهمت وافترا به دیگران چیز دیگری بلد نیست وبقولی نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعش اینچنین است.

  5. واقع بین گفت:

    اینجانب ساکن یاسوج ،دانشجوی ایشان بودم ودر کلاس درس موضوعی رو پیش کشید ومن هم واقعیت موجود استان رو بیان نمودم  که باعث عصبانیت شدید ایشان گردید ومارو با برخورد زننده از کلاس درس اخراج نمودند.آقای دکتر شما که چوان  اداره ی یک کلاس درس را ندارید چطور میخواهید وکیل مردم شوید ؟شماکه  ظرفیت  شنیدن حرفی ولو ناحق راندارید چطور میخواهید از جانی چهار شهرستان صحبت کنید ؟پس لطفأ اول برووووووو خوووووودت  رو اصلاح کن .ضمنأبزرگواری یک خصیصه ی خوب دارد وصداقت در رفتار وگفتار وصریح الهجه بودن وثبات بودن ایشان در خط فکری خودشان است.بگذار یکی دیگر از بزرگواران  دیگر ایشان  رو به بوته ی نقد بگیرد نه شمااااااااااااا

  6. محمود گفت:

    بخدا همه مردم میدونند که این آقای چماقدار را ترس برش داشته و گرنه این همه سرو صدا نمیکرد.
    ما که اصلاح طلبیم ولی این سید به گرد پای شرکت کنندگان نشست شیراز نمیرسه

  7. اصولگرای واقعی گفت:

    ایگم کر گپ زنی بیری و ایما ناونسیم
    کاش جای بزرگواری جنابعالی برفتی مجلس
    ای دور حتما حتما حتما اینویسم دکتر فیاض بخش

  8. استاد گفت:

    آقای فیاض بخش سیاست افراد خاص خودش رو میخواد نه شما و نه بزرگواری به درد سیاست نمیخورید

  9. دهدشتی گفت:

    خوب بود ولی همه تون سر وته یه کرباسید.تا ببینیم امسال همان ابزارهای غیر متعارف را برای بردن چه کسی به مجلس استفاده کنند

  10. سپاس گفت:

    احسنت دکتر عزیز  حرف دلمان را زدی  سپاسگذارم 

  11. طیبی گفت:

    جناب دکتر جواب شما به بزرگواری خوب بود امااگرمی دانستیم شما هاوموحدباهم می نشینیدبه شما رای نمی دادیم….چون موحدزمینه انتخاب بزرگواری را مهیا کرد…شماهادیگر حرف از طیبی گری نزنید

  12. بهبهانی گفت:

    من سخنان اقای فیاضبخش را در حمایت از شریعتی در بهبهان گوش دادم واقعا غبطه خوردم به مردم کهگیلویه وبه یاد شجاعپوریان خودمان افتادم .ایشان واقعا وبه دور هرگونه اغماض هم در بیان وهم در سواد بی نظیر است واگربه مجلس راه یابد یکی از نمایندگان فعال واعضاء کمیسونهای اصلی مجلس واز مباهات مجلس ومایه افتخاری برای اهالی جنوب خواهد بود.

  13. چرام گفت:

    هرچه توان انسان کمترباشد ادعایش بیشتراست وهرچه توان ایشان بیشتر شود ادعایش کمترمی شود/متاسفم برای لحن نماینده که فقط خوب بلداست به راحتی به هرکه میخاد توهین بکند/کجارفت اخلاق/

  14. میر دهدشتی گفت:

    با سلام.
    مطالب دکتر فیاض بخش کاملا صحیح و به جا بوده.
    اما این حقیر موضوعی مد نظرم است که باید عرض کنم 
    جناب فیاض بخش 
    آیا خود حضرتعالی از نقد هایی که وارد کرده ای در امانی؟
    خود شما زمانی  علیه ریس تازیراات حکومتی سخنرانی کرده ای
    که یار گرمابه و گلستان سید بزرگواری عزیز بوده ای.خود شما زمانی.
    نقاد نماینده بیست ساله بوده ای که در جبهه همین سید علیمحمد خودمان بوده ای.
    دکتر جان خودتان کم دست به دامن اصلاح طلبان شده ای؟
    حضرتعالی زمانی که نظرسنجی های انتخاباتی آرا خودتان را کمتر از ۲۰۰۰ رای اعلام کرده بودند
    آیا از دلیل افزایش رقم آرایتان را نمیدانید. بنده خدمت حضرتعالی عرض بکنم مردم مدت هاست به طیف شما 
    نه گفته اند. مردم از سال۱۳۶۳ به  این طیفا در این منطقه نه گفته اند. چرا خودتان را قیم مردم میدانید.
    از پشت به نیروهای موسوم به چپ”ااصلاح طلب”خنجر نزنید بعد از آن بنگرید مردم به کدام شخص و یا افرادی نه 
    میگویند

  15. ناشناس گفت:

    موحد برنده است وفیاض خودت را خسته نکن

  16. هم ولایتی گفت:

    ای دنیا یادت رفته قلعه ریسی چقدر از همین سید تعریف و تمجید می کردید

  17. هم ولایتی گفت:

    دروغگویی وچندچهره بودن آقای فیاض بخش وغرور واتقادناپذیری ایشان دست کمی از آقای بزرگواری نداره

  18. بهمئی گفت:

    دورد بردکتر فیاضبخش خوب گفتی

  19. محمد گفت:

    احسنت بر دکتر فیاض بخش،امیدوارم از سکوت در مقابل اینگونه افراد فرصت طلب و فصولگرا بپرهیزید و با افشاگیری نسبت به معامله های پشت پرده ایشان مردم را آگاه سازید.بزرگواری در بهترین دوران کشور نماینده بود و با عملکرد ضعیف و حاشیه ساز خود در مجلس کهگیلویه را 20 سال متوقف نموده و آبروی مردم شهرستان را با توهین به بزرگان نظام و اصطلاح چماق لری بر باد داد.از شماها انتظار داریم این بار دیگه در مقابل ایشون کوتاه نیایبید. با جرات میگویم که 80 درصد رای بزرگواری در کهگیلویه آراء اصلاحطلبان طرفدارن منطقیان بوده و لذا ترجیح منافع قومی بر منافع ملی که عملی ناصواب میباشد باعث شده که ایشان به مجلس راه یابند و اکنون هم باید چوب آن را بخورند. انصافا بزرگواری رای چندانی در حوزه اصولگرایی کهگیلویه ندارد و فقط با آن کاسبی را می اندازد.

  20. ناشناس گفت:

    اوووووفییییییییییییییییییییییییییی

  21. باران گفت:

    هردوتاتون سروته یه کرباسین.

  22. همشهري گفت:

    جناب آقاي دكتر فياض بخش شما كه خود را واجد شرايط هرگونه توصيه اي ميپنداريد تناقض در رفتار و جهت گيرى و هر روز رنگى را پذيرفتن را چگونه توجيه مي كنيد؟ 
    شما فراموشي را به ديگران نسبت مي دهيد اما يا خود فراموش كرده أيد يا  مي پنداريد كه ديگران دفاع آتشين و سخنرانيها ي جانب دارانه شما را در دور اول انتخاب همين سيد  فراموش كرده أند و كساني كه امروز از آنها دفاع مي كنيد و با آنها نشست أصول گرايانه ميگذاريد ، آن روز به نظر شما صلاحيت نمايندگي مردم را نداشتند. چه شده است؟ اين رنگ پذيري و بي ثابتي در نظر و عمل چگونه توجيه پذير است؟راستى سهم دفاع وحمايت از ساير كانديداها محترم كهكيلويه رأكي ادا خواهيد كرد ؟!!!! البته مردم فهيم كهگيلويه و … خوب متوجه هستند و قضاوت خواهند كرد 

  23. محمد گفت:

    انتقادازنماینده کهگیلویه

  24. محمد گفت:

    والانفهمیدیم دکتر کدوم طرفی هستش و لی راست میگه اخه تمام مردم دلشون خون شده ازدست این آقا.تورابه قران دست بردار از جون ملت اخه حضرت ایت اله هاشمی قلب این نظام عزیز هستن

  25. حمید گفت:

    جانا سخن از زبان ما می گویی…بزرگواری لیاقت  اینو نداره اسم اصول گرایی روش باشه

  26. ایدنک گفت:

    جناب اقای دکتر فیاض بخش
    ایت الله هاشمی رفسنجانی درست تر است

  27. همشهری گفت:

    اقای فیاض بخش شماهم مث بزرگواری جایگاهی ذربین مرذم نداری…..خودتان هم ذر مواقع نیاز دست کمک به سمت منطقیان ها دراز کردی ….و همیشه دست رد به سینه تون زده شد…….لطفا از طرف مردم حرف نزن و از اصلاح طلبان خسته و مظلوم کهگلویه ذفاع نکن……البته بزرگواری به اندازه شما تکبر کاذب ندارد……..برای انتخابات بیهوده تبلیغات نکن ……اصلاحطلبان کهگلویه درصحنه هستند

    • ناشناس گفت:

      به فرض که فیاض بخش به سمت منطقیان رفته باشه
      اون که مثل بزرگواری اونارو فتنه گر خطاب نکرده

دیدگاه شما