جمعه 28 آذر 1393 - 11:29

افشاگری رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، از یک نامزد جدید انتخابات بویراحمد (+عکس)

نکته جالب در زمان ورود مرعشی به فرودگاه یاسوج که با همراهمی پناه صورت گرفت، استقبال افرادی همچون دکتر نظری و پاراد در فرودگاه بود.

گروه سیاسی – سفر مرعشی از حزب کارگزاران به یاسوج حاشیه های زیادی در پی داشت.

به گزارش بویرنیوز، واکنش رئیس بسیج دانشجویی به سفر و سخنان مرعشی در یاسوج دارای نکته مهمی بود.

index

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از اردوکشی سیاسی و خانوادگی در برنامه‌های دانشجویی و به نام تشکل‌های دانشجویی در استان خبر داد و گفت: ورود غیردانشجویان به جلسات دانشجویی مد شده است و این عده همان چماق‌داران و قلدران هستند.

وی از خویشتنداری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی سخن به میان آورد و گفت: سیاسیون بدانند که اگر کسی بخواهد از این طریق برای خود رأی جمع کند و نماینده مجلس شود این راهش نیست و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش بویرنیوز، حال جای این سوال است که منظور کدام انتخابات بوده است؟ مجلس؟ شورای شهر؟ خبرگان؟ ریاست جمهوری؟

نیاز به توضیح نیست که انتخابات پیش رو، انتخابات مجلس است و فرد همراهی کننده مرعشی که بدون برنامه از پیش فرصت سخنرانی هم پیدا نمود، غلامرضا پناه بوده است.

نکته جالب در زمان ورود مرعشی به فرودگاه یاسوج که با همراهمی پناه صورت گرفت، استقبال افرادی همچون دکتر نظری و پاراد در فرودگاه بود.

با این حساب باید پناه را نامزد احتمالی انتخابات بویراحمد و دنا نامید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    اقای پناه همون معاونت موسسه کوثراز سرشون زیاده ایشون تو شورا نتونست رای بیاره حالا میخواد
    بیا برای نماینده گی 

    • اصلاج طلب دوم گفت:

      خودتونون اذیت نکنید پناه اصلا قصدکاندیداتوری نداره چرا سر یه حدس الکی به مردم بد میگید بویر نیوز چرا الکی اسم مدیران قبلی را میارید تا بعضی به اونها حمله کنن به پاراد ونظری چه ربطی داشت ؟اتفاقاتو فرودگاه اقای هدایت خواه بود پس اونوهم مرتبط کنید

    • ناظر گفت:

      که اسمون پناه به دنبال پرچمداری اصلاحات استان تا استانداری رو به دس بگبره این خط این نشون

  2. ناشناس گفت:

    ایشون از صدقه سر خانواده هاشمی به یه نون ونوایی رسیده یه روز فائزه خانم را همراهی میکنه یه روز هم مرعشی را هرشخصی باید به اتکاء تواناییهای خودش به جایی برسه نه با لابیگری وزدوبند توی استان در دوران نمایندگی موسوی از ایشون حمایت کرد وحالا شده کفش جفت کن خانواده هاشمی

  3. آشنا گفت:

    بویر احمد آزمایشگاه نیست که یکی مثل پناه بخواد نمایندش بشه . باید خیلی قدر باشی ، هنوز برای پناه و امثالهم زوده .

  4. صدای استان+++ گفت:

    تو بویراحمد و دنا اگر بخواهیم اصلاحاتی وافعی و شریف و واقعا متخصص رو ببینیم اگر مراجعه ای به عملکرد هم بندازیم اقای غریب پور ارجح ترینه ، اقای مهندس پناه ادم خوبیه اما در حد همون جایی که الان کار میکنه دستشم درد نکنه اما بیشتر از اون دیگه لقمه بزرگیه براش….بنظرم….

  5. مهلا گفت:

    کو جون خت بهلمو تو بره بی همو بمکو هاشمی دایی، به قول ای دوسمو غریب پور بهترین گزینه سی نمایندگیه واقعا تو دوره فرمانداریش نشون داد غیور و کار بلد و مردمی و متعهد و دلسوزه اخ سی شیر بیراحمیی درود بر غریب پور ولایی

  6. ناشناس گفت:

    حیف یاسوج که یکی مثل پناه بخواهد براش برنامه ریزی کنه. یه روزی سید باقر نماینده شد از بخت و اقبال شد رییس اداره کار والا تا امروز باید در یک اداره در حد دفتر انجام وظیفه میکرد .والا محلی از اعراب نداشت .زیاد بزرگش نکنید

  7. بویراحمد و دنای مظلوم نه محروم! گفت:

    چه کسی می تواند ابهت از دست رفته بویراحمد را بازگرداند؟
    1- زارعی به ناکامی های بویراحمد دامن زد و به درد نیروهای فکری نزدیکش نخورد. زارعی پرتلاش بود اما منتهای توانش همین بود و بیش از این انتظاری ازش نمی رود.
    2- هدایت خواه در اوج قدرت و استفاده از نفوذ بخاطر عملکردش دیگر نتوانست اعتماد سلب شده مردم را جلب کند و یقینا بازهم نمی تواند چرا که باز آزموده را بازآزمودن خطاست
    3- بهرامی سیاست مدار نیست و کاریزمای سیاسی ندارد. فارغ از اینکه با جریان قدرت سمت و سویش عوض می شود وی عملکردش در شهرداری تبلیغاتی و نامطلوب بود. از طرفی دیگر با توجه به سابقه اش به قدرت رسیدنش منتج به تشدید وضع طایفه گرایی فعلی است.
    4- موسوی محبوب و کاردان است اما وی سالهاست دیارش را با بی مهری فراموش کرده و از سمتی بخاطر اخلاق گاه تندش تنش زاست و درگیر حاشیه می شود و از کار باز می ماند با تاکید بر اینکه شرایط هم بسیار فرق کرده و وضع مثل زمان ایشان نیست.
    5- مندنی پور علمی است اما اجرایی نیست. روحیه اش هم برای مشکلات مردمی مثبت نیست.
    6- پناه! واقعا جای تحلیل دارد؟ او چه کرده و بواسطه کدام شایستگی و مردمداریش می تواند رای ها را جمع کند!؟ کما اینکه روحیه کارگزارانی اش اجازه نداد تا در 70 شرکت سازمان کوثر مشکل اشتغال کسی را حل کند. پس سوختن کوپن اصلاحات برای وی ظلم به زجر کشیدگان این جریان است.
    7- براستی چه کسی شجاعت و توانمندی خدادا غریب پور را دارد! هم او که در اوج جوانی قدرت مدیریتش را در بگونه ای نشان داد که تا سالها آمدن کسی هم چو او در سطوح مختلف رویای شیرین مردم بوده است. قدرت و توان و شجاعت و افتخارآفرینی های پیاپی اش در سیدکو و شازند نشان شایستگی های اوست. نیامدنش البته جفا دو چندان از اقدامات ضدبویراحمدی تاجگردون و تاجگردونهاست که ابهت این دیار را از بین برده است. اوست بتواند با سیاست مداری و قدرت چانه زنی اش ابهت از دست رفته و قدرت به تاراج رفته و حق این دو شهرستان را بازستاند.
    8- در مورد بقیه گزینه های احتمالی اصولگرایان از جمله کیان دهرابپور، خلقی پور و … و وکیلی که کارگزارانیست، چیزی نیاز به گفتن نیست چون به احتمال فراوان اقبال عمومی و جناحی ندارند. 
    (بویر نیوز عزیز و وزین مثل همیشه مردمی باش و منتشر کن تا مردم با پاسخ موافقم و مخالفم و + و _ قضاوت کنند.)

  8. اشنا گفت:

    آخ و بخت هلال احمر که دکتر نظری قراره وابو مدیرش….

    • محمد گفت:

      جناب آشنا، تو از دکتر نظری چه میدانی؟ چرا مغرضانه قضاوت میکنی دکتر نظری فردی خوشفکر، توانمند، صادق، سالم و مدیر است که قبلا امتحان پس داده لازم بذکر نیست که ایشون جانباز 40%نیز هست و در راه انقلاب نیز خوش درخشیده.

    • بویراحمدی گفت:

      دکترنظری فردامتحان پس داده ای است بسیجی ومدیرموفقی بوده وبه هر دستگاهی برود باعث ارتقاء ان دستگاه میشود کاش دوباره به سازمان ما می امد واقعا نباید اونو با بعضی ها مقایسه کرد

    • همکار قبلی گفت:

      واقعا دکتر نظری در مدیریت بسیار بسیار ضعیف بود. فقط با سیاسی کاری نباید کسی دنبال مدیر شدن باشه؟

  9. حسن گفت:

    در وحله اول اصلاح طلبان بویر احمد ودنا نباید رقیب اصولگرای خود را دست کم بگیرند و مغرور شوند باید نیرویی به صحنه بیاورند که تمام اصولگرایان بویر احمد ودنا با آمدنش شوکه شوند وهیچ نیرویی هم وزن اش نتوانند پیدا کنند از اینرو تمام مردم بویراحمد به خوبی میدانند که بهترین گزینه نیروی اصلاح طلب برای نمایندگی مجلس که هم تجربه و هم توان با لایی برای نمایندگی دارد و هم اقبال عمومی مردم به او بسیار بسیار با لا است وهم مورد حمایت اکثر قشرها ازجمله فرهنگیان-دانش آموزان -دانشجویان -=اساتید دانشگاهها-پزشکان- کارگران – کشاورزان و اکثر طوایف بزرگ بویر احمد میباشد کسی نیست بجز دکترعلی مندنی پور اوست که بتواند زلزله سیاسی در اوردوگاه رقیب به پا کند ورقیب را شوکه کند و بویراحمدرا از این وضعیت اسف بار نجات دهد البته تا این تاریخ که من اطلاع دارم طی دو جلسه سران اصلی اصلاح طلب با دکترمندنی پور داشتنند یک جلسه در شیراز یکی هم یاسوج اما ایشان تا کنون پاسخ مثبتی به انها ناده مبنی بر کاندیدا شدن خود که امیوارم که این دکتر بزرگوار قانع شود

  10. رضا گفت:

    اخ سی تحلیلت ایخو بگو بهرامی بهتر از پناه زارع و غریب پوره

  11. ناشناس گفت:

    کو تا وکیلی هست اینگل چنن ؟؟ نه غریب پور نه پناه فقط وکیلی
    بویراحمد یکی می خواد اندازه تاجگردون کسیم جز وکیلی نیست

  12. ناشناس گفت:

    همه دکترند مندنی پور-وگیلی- دهرابپور – هدایتخواه – بخرامی

  13. ن گفت:

    نیروی ارزشی کاردان متعهد و متخصص سید باقر موسوی
    در صورت عدم حضور ایشان من رای نخواهم داد

  14. ش گفت:

    فقط دهراب پور چه دکتر چه حاجی

    • جوان گفت:

      البته دکتر کیان دهراب پور بهتره

      • نجیب گفت:

        برادر جان ضمن احترامی که برا دکتر دهراب پور قایلم ولی دکتر دهراب پور هر چه داره از حاج دهراب پور میباشه .خیلی باید ادم زاده بشه تا شاید مثل حاج دهراب پور پیدا بشه.

  15. دنا گفت:

    متاسفم برای کسانی که مغرضانه نه خیرخواهانه قضاوت می کنند،مهندس پناه اگر توانایی نداشتند مدیر کل، مشاور وزیر، عضو شورای مرکزی کارگزاران سازنگی در کنار افرادی مثل کرباسچی، جهانگیری، مرعشی، سعید لیلاز،محمد قوچانی،شهربانو امانی ورضاشاه امرالاهی و….قرار نمی گرفتند یا نمایندگان استان ایشان را جزو 8نفر انتخابی استان دار قرار نميداند.کدام مدیر استانی با استاندار قرار داد 200میلیارد تومانی جهت توسعه استان منعقد کرده است؟ کدام مدیر استانی کارخانه آرد و نشاسته استان را. که مدتها تعطیل و کارگرانش بیکار بودند دوباره راه اندازی کردند.؟ جز اینکه مهندس پناه با تلاش فراوانی که داشتند ای کار را کردند.کمی هم وجدان خود را محکمه قرار دهیم و آبروی افراد را به بازی نگیریم.

  16. زاگرس گفت:

    جاب دنا این حرفای شما اب در هاون کفتنه اینکه نمیدونم بگی فلانی با فلانی عکس انداخته و این طور شده و ان طور برا شما نان نمیشه .بخدا قسم این رو خودم از شاهد نزدیکم و در جریان هستم که در زمان اقای نوزذی استان داروقت این اقایان حاج دهراب پور  و زارع بودند که برای احیای کارخانه ی قند و ارد نشاسته چه تلاشهایی که  نکردند و حتی قرار بود که اسباب و تجهیزات کارخانه ی ارد نشاسته رو کلا از استان خارج کنن که با تلاشهای بی وفقه ی حاج دهراب پور جلوی ان گرفته شد .به جز خدا میداند حاج دهراب پور چه خدمات ارزنده ای به استان نموده حالا یه که کسانی میان من من میکنند .

  17. مطمین گفت:

    تمام کسانی که شما اسم بردید کسانی هستند که آزموده شده اند، اینها جایگاهی بعنوان نمایندگی ندارند ، کسی باید بیاد که هم از لحاظ علمی هم از لحاظ قدرت اجرایی و قدرت بیان و اقبال عمومی و … حرف برا گفتن داشته باشه مثل دکتر ش.خ خودتونو اصلا به زحمت نندازید ایشون میاد و یکه تاز انتخابات هم خواهد شد

  18. ب .ب.ب گفت:

    دکترنظری واقعا لایق مدیریت هستند .

دیدگاه شما