جمعه 28 آذر 1393 - 10:35

نماینده بویراحمد و دنا به نحوه توزیع بودجه و اعتبارات در استان واکنش نشان داد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که داعش از این حضور بی‌نظیر و گسترده مردمی راهی جزء فرار از مناطق اشغال شده ندارد، تصریح کرد: باید همه با حفظ وحدت قدر چنین موقعیت‌هایی را بدانیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از توزیع عادلانه اعتبارات استانی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد در مجلس از توزیع عادلانه اعتبارات قدردانی کرد

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سیدموسی خادمی استاندار با حضور سایر مسئولان استانی و همچنین حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده دیگر استان در مجلس برگزار شد، با بیان دستاوردهای اربعین حسینی برای جهان اسلام گفت: این همایش بزرگ انسانی که در دنیا بی‌سابقه بود لرزه بر اندام همه مخالفان و معاندان با اسلام انداخت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که داعش از این حضور بی‌نظیر و گسترده مردمی راهی جزء فرار از مناطق اشغال شده ندارد، تصریح کرد: باید همه با حفظ وحدت قدر چنین موقعیت‌هایی را بدانیم.

وی سپس با قدردانی از مسئولان استانی در خصوص برگزاری منظم نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از این شورا به عنوان راهبردی‌ترین شورای استانی نام برد و اضافه کرد: حضور به موقع مسئولان و اظهار نظر در خصوص پروژه‌ها و وضعیت پیشرفت آن‌ها تا حدود زیادی به رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی کمک می‌کند.

این مسئول توزیع اعتبارات استانی را عادلانه دانست و با قدردانی از این نحوه توزیع از استاندار و سایر مسئولان خواست تا مناطق محروم استان را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی تزریق به موقع اعتبارات به پروژه‌های عمرانی را اصلی مهم برای پیشبرد اهداف در پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در همین خصوص است که اعتبارات بدهنگام و دیر موقع به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اخ سی ای نماینده ک فقط بلده بره فاتحه خانی و … 

  2. ٧٣٢١ گفت:

    بوير نيوز جون خوت دونم باش در ارتباطي وش بپرس حاجي مه و خويي بگو بودجه تاجگردون تيت برد ايسو هم ابراز رضايت ايكني…

  3. همشهری گفت:

    جناب حاج زارع کجای بودجه عادلانه تقسم میشه بودجه کلا سرازیر به طرف باشت و گچساران . وای بر ما تو که نماینده ما هستی این را بگی واقعا باید فاتحه این شهرستان را گفت

  4. همزه گفت:

    لطفا قضاوت بی جا نکنید روزی خواهید فهمید زارع چقدر بیشترازتاجگردون بودجه ونیرو گذاشته الان زمان جواب دادن شماها نیست خودش زمان خاصی را میطلبد فقط جهت اطلاع….

  5. ناشناس گفت:

    اگر عادلانه بیمارستان یاسوج هفت ساله فقط اسکلت ان به پایان نمی رسید

  6. نادم گفت:

    جناب نماينده ! ديگران عمل مى کنند تو  هم فقط به شعار دلت خوشه !!!!!!!!

  7. سيد گفت:

    زارعي=شعار

  8. شهروند خارج ازاستان گفت:

    از دوستان بزرگواری که نظر می نویسند تقاضا دارم بدون اطلاع و با هدف واهی نظر ندهند این جاها جای طنز و حرف الکی نیست.اول کسب اطلاع کنند بعد با رعایت اخلاق نظر دهند!!! لطفا در این مورد فرهنگ و ظرفیت خود را بالا ببریم.

  9. کارشناس ارشد گفت:

    زارع را نماینده پرتلاش، کم حاشیه و موفقی می دانم. در این اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور ایشان توانسته دستاوردهای خوبی برای بویراحمد ودنا به ارمغان بیارد.

  10. حق گفت:

    برات متاسفم جناب سید چرا بدون دلیل فقط حرف میزنی و این حرف رو از روی عناد میزنی خدا شاهد و ناظر همه ما است حاجی جان خسته نباشی موفق باشی 

  11. گرسیوز گفت:

    خواهشا انتقاد سازنده همراه با رعایت اخلاق  وادب عنوان کنید تا موقع خواندن این پیامها حداقل بر علم واطلاعتان اضافه شود ومقط کور کورانه دنبال این وان ندوید وبه کسی  غیر از خودتان دل نبندید که سراب است وبا رفتن این یکی وامدن ان کس دیگر هیچ اتفاقی نمی افتد ومعجزه نمیکند  وسیاهی لشکر نشوید  هر نماینده ای برای خانواده وبعضی دوستانش خوب ومابقی ناراضی هستند اگر در این جمع هستید  فعالیت کنید وگرنه بروید دنبال بدبختی خودتان ودل نبندید به هیچ کس وقول موقع انتخابات  قول سر خرمنی است  این از یک دوست بشنوید

  12. اکبری گفت:

    وای به حال بویراحد ودنا با این نماینده اش از ترس میگوید بودجه عادلانه توزیع شده کجایند مردان بی ادعا کجایند نمایندگان دوره های گذشته که به حال بویراحمد با این نمایندهاش بگریند کجاست قاءیمی نماینده دوره اول کجاست مرحوم محمودیان کجاست حاج حسینی کجاست سید باقر موسوی کجاست دکتر هدایت خواه

  13. حسین گفت:

    کاش روزی برسد که در استان ما هم نمایندگان مجلس بتوانند به وظیفه اصلی خودشان بپردازند نه اینکه وظایف یک استاندار یا شهردار یا بخش دار ره به دوش بکشد.

  14. وحید شکارچی گفت:

    درود بر سید باقر موسوی

  15. زال گفت:

    گرسیوز بزار مردم واقعیت رو بگن متاسفانه دو شهرستان بویراحمد و دنا اشتباه تاریخی کردند تا دیگه از این اشتباهات نکنن

  16. ناشناس گفت:

    جناب کارشناس ارشد
    باسلام

    ، لطفا 4تا از این همه دستاورد را عنوان بفرما بلکه ما هم کمی امیدوار شدیم نماینده داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

  17. خ گفت:

    سید حسن خمینی سه روزه تو یاسوج و سیسخته آقای زارع در جریان نیست

  18. ناشناس گفت:

    سایت بویر نیوز یه جوری تیتر زده انگاره که زارع شق القمر کرده بابا دست بردار از حمایت های یک طرفه از زارع

  19. RR گفت:

    نماینده محترم فقط به همین یک مورد بسنده می کنم وآن اینکه 5/12میلیاردتومان از پول مالیات برارزش افزوده را مدیرکل مالیاتی به شهرداری دوگنبدان داده درحالیکه فقط 2میلیارد تومان به شهرداری یاسوج پرداخت شده.درصورتیکه بیشترین مالیات دریاسوج جمع می شه ودرثانی یاسوج مرکز استانه وباید اعتبارات بیشتری به اون اختصاص داده بشه.این چه عدالتیه که شما عنوان می کنید آقای زارع.مردم همه چیزو می دونن.

  20. حيدر گفت:

    راست ميگه همه بودجه رو پيشت بردن

  21. ییی گفت:

    ما ممنون تاجگردون هستیم که این اعتبارات را پیگیری کرده و برای بویراحمد گذاشته مرد اگاهند

  22. صدای مردم بیگناه روستای تفت گفت:

    روستای تفت روستایی است که دارای ده خانوار که تحصیل کردگان ان 16لیسانس وچها رفوف لیسانیس و 4 دکتر که همه شاغلند محروم مانده بین مرز ممسنی و بویراحمد قرار گرفته جز منطقه بویراحمد میباشد تا حالا هیچ استانداری و نماینده ای و فرمانداری بویراحمدی نتو انسته حتی یکی از مشکلاتش راحل نماید اقای زارعی و تاجگردون و بزگواری برای رضای خدا میتوانید یکی از مشکلات حاد وسخت مثل اب یا برق یا جاده یا گاز یا دکل تلفن همراه را برطرف کنی؟؟

  23. تیرازگون گفت:

    تا پنج کیلومتری جاده اسفالت و برق و اب رفته و زیاد هزینه سگینی نداره

دیدگاه شما