پنجشنبه 27 آذر 1393 - 9:28

سید علی محمد بزرگواری به سیم آخر زد

” حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری ” در گفتگو با عصردنا  با بیان اینکه اصولگرایی تعاریف خاص خود را دارد و نمی شود هرکسی را اصولگرا نامید ، اظهارداشت: ابتدا انتخاب نامزد اصولگرایی در هرحوزه انتخابیه نیازمند بررسی ها و موافقت اصولگرایان مرکز نشین که سابقه درخشانی در این جریان دارند است و نمی شود گفت چون فلانی در جریان اصولگرایی بوده ، نامزد این جریان در انتخابات خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مواضع جریان اصولگرایی در تمامی دوران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از قبیل هشت سال دفاع مقدس ، مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی ، انتخابات ها و در شرایط کنونی مواضع در برابر فتنه گران و فتنه 88 کاملا برهمگان مشخص و معلوم است.

بزرگواری ، دفاع بی چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه و مواضع انقلابی ایشان در تمامی برهه های حساس نظام جمهوری اسلامی را از دیگر ویژگی های اصولگرایی عنوان و اظهارداشت: کسی خود را اصولگرا می داند چه نماینده مجلس شورای اسلامی باشد چه نباشد می بایست این خطوط را رعایت و به آنها پایبند باشد.

وی افزود: شنیده ایم عده ای از آقایان که سابقه آنان بر مردم شریف شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده مشخص است با نام اصولگرایی نشستی را در بیستم آذرماه امسال در شیراز برگزار کرده اند که گویا قصد و نیت شان سیاسی و انتخاباتی بوده است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی با طرح این سوال که اگر آقایان دلسوز مردم منطقه شان بوده اند چرا همین نشست را در دیار خورد برگزار نکردند؟ یادآورشد: البته برگزاری این نشست ها آن هم در چنین شرایطی که برگزاری انتخابات آینده یکسال دیگر باقیست اهداف خاصی را دنبال می کرده که در ادامه آنها را متذکر می شوم.

بزرگواری گفت: یکی از این آقایان در دوران فتنه 88 که خط قرمز از سوی رهبری انقلاب اسلامی اعلام شده جزء ساکتین فتنه بود و بعد از انتخابات ریاست جمهوری با ” اعوان و انصار ” خود به پابوسی ” هاشمی بهرمانی ” رفت و همگان دیدند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تشریح برخی از مواضع این فرد ، یادآورشد: وی و یارانش بعد از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به پابوسی هاشمیی رفتند که نامه بدون ” سلام و بسم اله ” به رهبری معظم انقلاب نوشت و آن نماز جمعه مشهور را برگزار کرد.

وی افزود: البته نمی خواهیم برخی مسائل را فعلا بازگو کنیم و آقایان بهتر خودشان می کنند همراهی با سران کارگزارانی که فتنه 88 را به راه انداختند یعنی چه اما این را می گوئیم که اینها با تبعیت از حزب کارگزاران هاشمی بهرمانی بدنبال بازسازی خود در حوزه های انتخابیه هستند.

بزرگواری با ادامه برخی مواضع دیگر از این فرد، خاطرنشان کرد: تشکیلات هاشمی و کارگزاران بدنبال بدست گرفتن مجلس خبرگان و حتی نیم نگاهی به جایگاه رهبری دارند که ما می گوئیم اینها کور خوانده اند که روزی این مسوولیت ها را بدست بگیرند و از سویی این آقای همشهری ما به این افراد و دسته جات هاشمی و کارگزاران وابسته است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: کارگزاران و گروه هاشمی بهرمانی بدنبال تفرقه در بین اصولگرایان واقعی در حوزه های انتخابیه هستند و به این نتیجه رسیده اند که اصلاح طلبان در کهگیلویه نمی توانند در انتخابات آتی مجلس پیروز شوند به همین خاطر بدنبال این هستند ” مترسک هایی ” از جریان اصولگرایی را علم کنند و بعدها این ” مترسک ها ” به دست بوسی و پابوسی آنها بروند.

وی با بیان اینکه عده ای که در کوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، آفتاب جبهه و جنگ به صورت شان نخورد اکنون ادعای اصولگرایی می کنند ، تصریح کرد: به اینها ” راست سنتی ” هم نمی توان گفت چه برسد به اصولگرا.

بزرگواری افزود: البته نامزد اصولگرایان حتما باید شایستگی و لیاقت تائید صلاحیت از شورای نگهبان را داشته باشد که فکر نمی کنم برخی از آقایان نشست 20 آذرماه شیراز این لیاقت و شایستگی را داشته باشند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی ، برگزاری چنین جلساتی از سوی چنین افرادی را به ” خیمه شب بازی سیاسی ” تعبیر و اظهارداشت: آقایان بدنبال خیمه شب بازی در انتخابات هستند اما در زمان دیگری بطور ویژه دلایل خیمه شب بازی های آنان را در زمان کنونی که بیش از یکسال دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت داریم به مردم می گوئیم.

وی گفت: استانی شدن انتخابات در حال بررسی و احتمال تائید آن از سوی شورای نگهبان نیز وجود دارد و برخی از آقایان در آن نشست فکرمی کنند در این صورت می توانند از این شورا تائید صلاحیت بگیرند.

بزرگواری به دیگر ویژگی های اصولگرایی نیز اشاره و ادامه داد: ایستادگی در برابر فتنه و فتنه گران از ویژگی های بارز این جریان بوده اما متاسفانه هم اکنون شاهدیم برخی از این آقایان بطور شفاف از جریان حامی فتنه حمایت می کنند و از سویی حماسه 9 دی را فراموش کرده و با توطئه گران همراه شده اند.

وی افزود: برگزاری چنین نشست هایی سبب تنش در بین مردم و جریان سیاسی اصولگرا در حوزه انتخابیه اینجانب می شود و آنها با برگزاری این نشست بدنبال تفرقه در بین جریان اصولگرایی بوده اگرچه آقایان آزمون پس داده اند و جوانان دیگر اینها را باور ندارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ، ولایت مطلقه فقیه ، قانون اساسی و شهدای انقلاب اسلامی را خطوط اساسی اصولگرایان عنوان و اظهارداشت: امیدواریم آقایان در این نشست به چنین مباحثی اعتقاد داشته و پایبند باشند.

بزرگواری گفت: آقایان با برگزاری چنین نشست هایی بدنبال فرافکنی در کهگیلویه بوده اگرچه نمی دانند پرونده آنها برای مردم روشن شده زیراکه خدمت و یا خدمات عمومی به مردم در دوران مسوولیت شان نکرده اند.

وی ، داشتن مسوولیت کشوری برای نیروهای کهگیلویه را افتخاری برای تمام مردم استان دانست و یادآورشد: فردی که هم اکنون بجای اینکه بفکر سروسامان دادن به بازار و قیمت ها باشد بفکر برگزاری نشست انتخاباتی در شیراز و تصمیم برای مردم عزیز دیار کهگیلویه است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: این آقایان اگر می توانند برای دیار خود کاری بکنند اکنون نیز می توانند کاری انجام دهند و دلیلی ندارد حتما نماینده مردم باشند البته اینها نمی توانند نماینده مردم در مجلس باشند زیراکه آزمون پس داده اند.

بزرگواری با بیان اینکه آقایان نتوانستند یک سوم مردم آرای حوزه انتخابیه کهگیلویه را کسب کنند آن هم زمانی که مسوولیت کشوری داشتند ، ادامه داد: براستی این آقایان برای دیار ما و خودشان از آن زمان تاکنون چه کرده اند که اکنون دوباره سودای انتخابات کرده اند.

وی گفت: گرانی ها و نابسامانی های لحظه ای قیمت ها در بازار داد مردم را به آسمان برده و آقایان بجای نظارت بر بازار و جلوگیری از تورم ، درحالیکه تا انتخابات یکسال دیگر باقیست در شیراز نشست انتخاباتی برگزار می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنظر ما که با خواندن و یا ” نت برداری ” مطالب تاریخی هم نمی شود شهرستان کهگیلویه را از برخی محرومیت ها نجات داد اگرچه خواندن کتاب تاریخ برای عبرت آموزی خوب است.

بزرگواری افزود: مسائل تاریخی نمی تواند برای مردم دیار ما ، آب و نان شود اگرچه گاها برخی از مطالب تاریخی که آقایان ” نت برداری ” کردند هم بی پایه و اساس بوده است.

نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی ، مسوولیت در دانشگاه بعنوان ” مبداء تحولات ” بنابفرمایش امام راحل را مسوولیتی گرانسنگ ذکر و خاطرنشان کرد: برخی آقایان که مسوولیت دانشگاهی دارند باید ابتدا قدردان نظام اسلامی و سپس قدردان این مسوولیت باشند.

وی گفت: اینها بهتر است در دانشگاه بمانند و به شغل شریف معلمی خودشان ادامه دهند زیراکه قبلا در کهگیلویه از مردم عزیز ما یک ” نه ” تاریخی را گرفته و دوباره به دانشگاه شان بازگشتند.

بزرگواری افزود: به تمامی دلسوزان توسعه حوزه انتخابیه همانند گذشته مصرانه می خواهیم بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای بفکر توسعه دیارشان باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132578
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    من رفتار و برخورد آقای بزرگواری را قبول ندارم و دیدگاه تند ایشان را برای استان مضر میدانم اما بزرگواری در مواضع خود واقعا قاطع و بی تعارف است در حالی که موحد بسیار چند پهلو م متناقض حرف میزند

    • طرفدار دو دوره قبل گفت:

      « نامزد اصولگرایی در هرحوزه انتخابیه نیازمند بررسی ها و موافقت اصولگرایان مرکز نشین که سابقه درخشانی در این جریان دارند است» معنای این حرف را باید خود حاج آقا بفرمایند اما باید بگوییم که کسی قیم مردم کهگیلویه نیست اقای بزرگواری! اگر به اونها دل خوش کرده ای و فکر می کنی انها برای ما تصمیم می گیرند اشتباه می کنی . ما که دو دوره باهات بودیم اما دیگه نیستیم تخریبت نمی کنیم اما در جهت تقویت رقیبت تلاش می کنیم .

  2. دهدشتی گفت:

    احسنت حاج آقا

  3. ناشناس گفت:

    بنظرم من بزرگواری از آخرین حربه داره استفاده میکنه،و انشااله دیگه شاهد حضور ایشان نباشیم

  4. ٧٣٢١ گفت:

    آقاي بزرگواري تو خودت فتنه اي … خدايا اين بشر رو چرا تو استان ما آفريدي؟؟؟

  5. چهارشهرستان گفت:

    اگر قرار باشد مردم چهار شهرستان بین بزرگواری و موحد یکی را انتخاب کنند قطع به یقین بزرگواری را انتخاب خواهند کرد. حداقل مزیتش اینکه حرص مردم ار لفت لیس کنها و کاسه لیس های موحد در نمی آید . مردم همه بدبختی های خود را از فساد و بی عدالتی می دانند

    • شهرم دهدشت دیار فراموشی گفت:

      به نظرم کسانی که بخواهند دوباره باکلک بزرگواری و موحد راانتخاب کنند پیش خداوند مسئول هستند و نزدخداو مردم قابل بخشش نیستند

    • ناشناس گفت:

      کاسه لیسی اونا بهتر از تهمت و افتراهای این یکی هست به همه تهمت میزنه همه را فتنه مینامه

  6. علی گفت:

    اگر کلمه فتنه اختراع نمیشد این آقایان چطور میخواستند مطامع سیاسیشون را از طریق غوغا سالاری تامین کنند

    • سید گفت:

      بزرگواری رابتقوا وخدا ترسی دعوت می کنم کاش این اندازه که بزرگواری از نام موحد می ترسید از خدا می ترسیداما جهت تنویر افکار عموم موحد با بوس هیچ کس نبوده ونیست اودست بوس رهبری وفدایی اوست او کار گزارانی نیست او طرفدار فتنه و ساکت ویا کاسب فتنه نیست سوابقش چون برق روشنی میدهد واقعیت وحقیقت با گفتارهای ناصواب تهمت ویا ترر شخصیت قابل کتمان نیست راستی سید به دیگران هم می تازی از تاریخ نویس تا مدیر کشوری تا استاد دانشگاه من بوی دیکتاتوری میبینم راستی به همه میگیید نیایید ایا کارنامه روشن کاری داری یاهمانندت نیست یاواقعا خدای نکرده بد حال شدی اما خوشم از رو داریت میاد

  7. علی گفت:

    در جواب اولا مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه بعد خدایی افراد پایداری تو خلوتشون هم به این ساده لوح میخندند بعد در جواب اقای چهار شهرستان بزرگواری هر چه مدیر نالایقه را دور خودش جمع کرده پیمانکاران فاسد هم اکنون دنبال ایشون هستند چرا حرف مفت میزنی

  8. ناشناس گفت:

    میگن عقرب وقتی روزهای اخر عمرش را احساس کرد خودش به خودش نیش میزنه

  9. تتلی گفت:

    ادرود بر بزرگواری قهرمان . مردی برای همه عصرها و نسلها . مرد انقلاب . مرد جنگ . مرد تهاجم فرهنگی . مرد افشاگر فتنه . خارچشم خانواده هاشمی . اگر شما دید دیگه تا آقای موجد زنده است برای مجلس تایید شد من اسممو عوض میکنم مگر شما را بدبختی گرفته . موحد دیگه تمام شد . موحد در همان دفتر سعادت ابادش بماند آبروش بیشتره . شما هم این سید بیچاره را برای دنیای خودتون شیر نکنید که با آبروش بازی بشه . خدایی کدامیک از شما ها موحد را برای خودش میخواهید تا حالا شده کسی به موحد زنگ بزنه بگه من کاری ندارم فقط خواستم حالتو بپرسم ؟ نه موحد خودش هم شهادت میده که تا حالا کسی حال خودشو نپرسیده هرکس به موحد زنگ زده یرای گرفتاریشش بوده . شما را نصیحت میکنم دست از سر این سید بردارید . حالا یک مشکلاتی بوده شورای نگهبان محترمانه از ایشون خواسته کنارگیری کنه آنها هم موارد را باز نکردند اما شماها هی آتش بیار معرکه بشویه که ایشون کاندید بشه نهایتا شورای نگهبانی مجبوره موارد را گوشزد بکنه هم برای شورای نگهبان خوب نیست هم برای آقای موحد دست از سر این سید بردارید دنیاپرستان طماع بی تدبیر پست پرست . دیگه این موضوع را فراموش کنید . این سید را مضحکه دست این و اون نکنید . البته اقای موحد خودش عاقلتر این حرفهاست که با شعار چهارتا بچه بیکار باد بشه بیاد توی صحنه !!!

  10. دلسوز گفت:

    برادران سادات امامزاده علی مگه نمیشه این برادرتون را راهنمایی کنیید اگه فردا یکی رد صلاحیت شد رو داشته باشی بگی به من رای بده .نفرین بر زبانی که بی موقع باز می شود

  11. ضد رانت گفت:

    ای خدااااااااااااا ای خدااااااااااااا ودس بزرگواری / لطف کن و یه بزرگواری کن فتنه رو تموم کن ای خداااااااااا  ودس بزرگواری

دیدگاه شما