چهارشنبه 26 آذر 1393 - 22:46

ادعای عجیب رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد درباره حاضران در جلسه مرعشی

ورود غیردانشجویان به جلسات دانشجویی مد شده است و این عده همان چماق‌داران و قلدران هستند.

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از خویشتنداری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی سخن به میان آورد.

خبرگزاری فارس: خویشتن‌داری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی

به گزارش بویرنیوز، شهرام مهدوی مطلق عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه یاسوج با قدردانی از حمایت‌های سرپرست دانشگاه یاسوج و معاونت فرهنگی این دانشگاه و امور فرهنگی که تشکل‌ها از جمله بسیح دانشجویی را در برگزاری برنامه‌ها یاری می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر حرکتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده تا دانشگاه‌های استان را به باشگاه سیاسی تبدیل کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات به اصطلاح دانشجویی که بیشتر متینگ انتخاباتی احزاب و مشخصاً یک حزب خاص است در دانشگاه‌ها در لوای برنامه‌های دانشجویی برگزار می‌کنند.

مهدوی‌مطلق از حضور عده‌ای قلدر و چماق‌دار در صف‌های دوم و سوم این برنامه‌ها پرده برداشت و گفت: این چماق‌دارها و قلدرها اجازه نمی‌دهند که معترضین به ساختارشکنی‌ها حرف خود را بزنند و هرگونه صدایی را سرکوب می‌کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از اردوکشی سیاسی و خانوادگی در برنامه‌های دانشجویی و به نام تشکل‌های دانشجویی در استان خبر داد و گفت: ورود غیردانشجویان به جلسات دانشجویی مد شده است و این عده همان چماق‌داران و قلدران هستند.

وی از خویشتنداری دانشجویان ارزشی در نشست مرعشی سخن به میان آورد و گفت: سیاسیون بدانند که اگر کسی بخواهد از این طریق برای خود رأی جمع کند و نماینده مجلس شود این راهش نیست و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

مهدوی‌مطلق با اشاره به سخنان چند روز اخیر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس که گفته بود اکنون موقع کوبیدن بر ساز و دهل سیاسی در استان نیست این حرف را درست و به‌جا دانست و تشریح کرد: تشکل‌های دانشجویی حواسشان جمع باشد و پشت سر خودشان را نگاه کنند و ماهیت مستقل دانشجویی خود را حفظ کنند.

وی، آلوده کردن جو و فضای دانشگاه‌ها را هدف سیاسیون قدرت‌طلب عنوان کرد و بیان داشت: ما به نوبه خود در بسیج دانشجویی اجازه نمی‌دهیم دانشگاه تبدیل به باشگاه سیاسی و محلی برای اردوکشی فامیلی و طایفه‌ای در راستای رسیدن به اهداف انتخاباتی افرادی خاص شود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما