چهارشنبه 26 آذر 1393 - 21:36

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد: مرعشی به دنبال تطهیر افرادی است که نجاست آن‌ها همه جا را آلوده کرده

مقدم تأکید کرد: نباید اجازه دهیم کسانی که در لیست سیاه هستند در استان و در دانشگاه‌ها حضور یافته و دانشگاه ما را بدنام کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در لیست سیاه هستند دانشگاه ما را بدنام می‌کنند.

خبرگزاری فارس: کسانی که در لیست سیاه هستند دانشگاه ما را بدنام می‌کنند

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام قاسم مقدم عصر امروز و در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی در دانشگاه یاسوج با بیان اینکه نمی‌خواستم وارد مسائل سیاسی شوم و محفل ما قرآنی بود، اما لازم است که قسمتی از حقایق گفته شود، اظهار کرد: حسین مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا می‌کند و به همه می‌تازد و سخنانی هنجارشکن و ساختارشکن ایراد می‌کند.

وی به قسمتی از اظهارات حسین مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر اینکه در مدت 42 روز در زندان صفای باطن پیدا کرده‌، اشاره کرد و ادامه داد: به نظر من شما باید مدت بیشتری در زندان می‌ماندید تا صفای باطن بیشتری پیدا کنید، چراکه از سخنان شما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صفای باطنی احساس نکردیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسلم شد که حسین مرعشی باید بیش از این تنبیه می‌شد تا صفای باطن پیدا می‌کرد و اکنون قضیه سران فتنه هم شباهتی مانند زندان رفتن حسین مرعشی را دارد و حصر آن‌ها برای این است که مثل این آقا صفای باطن پیدا کنند.

این مسئول متذکر شد: اکنون افرادی مثل حسین مرعشی به دنبال تطهیر افرادی در جامعه هستند که نجاست آن‌ها همه جا را آلوده کرده است.

مقدم در ادامه با ابراز تأسف از اینکه حضور چنین افرادی، دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را بدنام می‌کند، یادآور شد: سران فتنه‌ای که این آقایان به دنبال تطهیر و رفع حصر آن‌ها هستند، اگر رأفت مقام معظم رهبری نبود حکم محارب را داشتند و اوضاع بدون این مرحمت اسلامی برای آن‌ها فرق می‌کرد.

وی با بیان اینکه به خوبی افرادی مثل حسین مرعشی را می‌شناسم و در شهر محل زندگی این فرد مبلغ بوده‌ام، تشریح کرد: ریز زندگی این افراد را می‌دانستیم، اما جای مطرح کردن آن در آن جلسه نبود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور خود در این جلسه و جلساتی از این دست اشاره کرد و با بیان اینکه مراقب فضا و جلوگیری از بروز درگیری بودم، اضافه کرد: اساساً کسانی که آنجا بودند دانشجو نبودند، چراکه به قول خود مرعشی قبل از آن خودشان در یاسوج جلسه داشته‌اند و دعوت آن‌ها به دانشگاه کار کسی دیگر بوده است.

مقدم تأکید کرد: نباید اجازه دهیم کسانی که در لیست سیاه هستند در استان و در دانشگاه‌ها حضور یافته و دانشگاه ما را بدنام کنند.

وی به اهانت‌های مرعشی در این نشست به مجلس و نمایندگان اشاره کرد و عنوان داشت: اما از مشکلات افرادی مثل «م-ه» سخنی به میان نیاورد و فکر می‌کرد که در این نشست کسی از سیاست چیزی نمی‌فهمد و یا اینکه کهگیلویه و بویراحمد ینگه دنیا است و خبر آن منتشر نمی‌شود.

این مسئول بیان داشت: این افراد فکر می‌کنند مخاطب آن‌ها چیزی از سیاست نمی‌داند و خبر فتنه از تهران هنوز به استان ما نرسیده که این‌گونه تحلیل و تفسیر از سران فتنه دارد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه برخی از یاران ائمه هم روزگاری با ائمه در ارتباط بودند و بعدها از حلقه آن‌ها خارج شدند، تصریح کرد: دلیل نمی‌شود که فردی فتنه‌گر که روزگاری نخست‌وزیر امام بوده و امروز فتنه برپا کرده، پس درصدد تطهیر فتنه‌ او باشیم.

 فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132556
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    شیرت کنم شرعلی مردو

  2. دانشجو گفت:

    مثل  اینکه بدجور اتیش گرفتی 

    • بویراحمدی گفت:

      انطور که شما شانه به شانه آقای مرعشی نشسته بودی خیال کردم رفیق گرمابه وگلستان همدیگه اید حاج آقا نکنه ترساندنت که  رنگ عوض کردی

    • قلندر گفت:

      خیانت تو بیشتر از مرعشی است چرا اجازه دادی بیاد ، یه بام و دو هوا

  3. ابوالفضل گفت:

    شما نگران نجاست اون افراد نباشید 
    مردم خودشون انتخاب میکنن 

  4. خودم گفت:

    نجس کسانی هستند 8سال میلیارد میلیارد دزديد ن و آنهایی که ساکت بودند

  5. سلام گفت:

    حاج آقا دم خروس یا قسم حضرت عباس?
    شما قدرت داشتی چرا مانع از حضور ایشون نشدی ? آقای منتجب نیا هم زمان ریاست شما بر دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی دعوت شد ? 

  6. دوست گفت:

    احسنت بر شما. وگفته هایتان

  7. جنترمن گفت:

    حاج اقا خدا به راه راست هدایتت کند

    • ناشناس گفت:

      حاج آقا محبوبیتش را در بین دانشجویان نخواهد داشت متاسفم  نشان دادند که اصلا فراجناحی نیستند 

    • تات گفت:

      بدجور از چشم دانشجوهاافتادی . حاج آقا ما در اجرای برنامه ها امیدمان به شما بود  آنهم که اینطوری خودت رو نشون دادی

  8. مملی گفت:

    حاج آقانترس حتمافکرش کردی اگه واکنش نشون ندی از نهاد برمیدارنت ولی خدابزرگه مطمئن باش

    • علی گفت:

      عزیزم این طرز تفکر جناح چپ وفرصت طلب است که اعتقاد مذهبی کمی دارند حاج آقا انسان شریفی است که به آخرت می اندیشد اینقدر کوته نظر نباشید (الله اکبر)

  9. رضا گفت:

    یستمعون القول و یتبعون احسنهم. چرا می ترسیم دیگران بیان حرف بزنن؟ لابد منطق و توان مقابله منطقی با آنها را ندارید.

    • ناشناس گفت:

      حاج آقا خوب شد چیزی گفتی تا معلوم شود اصلا یکطرفه میروی کلا یک سمت از دانشجویان را طرفداری خواهی کرد شماباید کل دانشجویان راببینی ، 

  10. احمد گفت:

    حاج آقا یکی ازوظایف نماینده ولی فقیه این است که جلوی این هنجار شکنی ها را بگیرد به نظرم شما باید بر رفتار هیئت رئیسه دانشگاه در مسائل سیاسی نظارت ودقت بیشتری داشته باشید تا شاهد اینگونه مسائل که شایسته علوم پزشکی نیست نباشیم دغدغه مسئولین علوم پزشکی باید سلامت مردم باشد نه مسائل سیاسی ودعوت فتنه گران به دانشگاه؟؟

  11. سبز گفت:

    سلام حاج آقا . دستتون درد نکنه . انتظار میره به خاطر لباست حداقل حرفاتون به درستی و قانون نزدیک تر باشه ولی متاسفم که اینجور نیست. من خودم در جلسه حضور داشتم و سخنان شما رو بطور کلی رد می کنم.
    اولا چون من هم کارمند دانشگاه هستم هم دانشجو  و اغلب چهره ها رو می شناختم خدمتتون عرض کنم که حضار یا دانشجو بودن یا اعضای هیئت علمی و یا کارمندان دانشگاه علوم پزشکی (البته نسبت به گروه اول کمتر)
    دوما جلوی درب ورودی حراست از ورود افراد غیر جلوگیری شدیدی می کرد به نحوی که به خود ما هم تا زمانی که کارت کارمندی یا دانشجویی نشون ندادیم اجازه ورود ندادن اما وقتی که همه دانشجویان و اعضای هیئت علمی وارد شدن اجازه دادند که تعداد باقیمانده پشت در که تعدادشون کمتر از یک دهم افراد حاضر در جلسه بود وارد شوند. کهیکی از این افراد مهندس بهرامی و چهار نفر همراه بود.
    سوما شما به نظر میاد وقتی می بینی برای سخنانی غیر از سخنان شما شنونده بیشتره مجبوری قضایا رو وارونه جلوه بدی .
    شما که میفرمایی جهت جلوگیری از درگیری حضور داشتی چرا در زمان درگیری لفظی هیچ دخالتی نکردی ؟؟؟؟
    شما که باید حرف قانونی بزنی چرا از حصر غیر قانونی دفاع می کنی ؟؟؟؟؟؟
    شما اگه شجاعت داری مثل ما آزادانه از تشکیل دادگاه صالح برای محاکمه سران جنبش مردمی سبز و دیگر مسئولین دخیل در اتفاقات 88 سخن بگو نه از جملات کلیشه ای مثل لطف و عطوفت اسلامی که دیگه حناش رنگی نداره

  12. من گفت:

    حاج آقا بنده احتمال می دهم حضرت عالی ایشان را نمی شناختید و الان که موج اعتراض به سمت جنابتان نشانه رفته فهمیدید او چه کسی بوده . لطفا من بعد قبل از آمدن پنین افرادی در دانشگاهها نام آنها را در گوگل سرچ بفرمایید تا شناخت حاصل شود

    • خدایا کمکمان کن گفت:

      حاج آقای مقدم برایتان احترام زیادی قائل بودیم (وهستیم) اما آن دنیایی هم هست نباید جوری حرف زد که حق الناس گردنمان بماند ، میگویید از خانواده شان چیزی میدانید که نگفتنش بهتر است بخدا گناه دارد اینگونه  حرفها 

  13. کمال، دانشجو گفت:

    فکر می کردیم حاج آقا بی طرف است اما ما دانشجویان زیادی خوش خیال بودیم ، جلسه بانظم کامل و امنیت برگزار شد چرااینقدر شلوغش میکنند وبدتر از همه اینکه این نظرات حاج آقا شوکه کننده است 

  14. فرزاد گفت:

    حاج آقا شما از موافقین حضور مرعشی در دانشگاه بودین و رای به حضور ایشون دادین و بعد از اینکه کار خودتو کردی این حرفارو میزنی که چی ؟خیلی جالبه

  15. احمد اورژانسی گفت:

    نترس بویر نیوز عزیز تمام کامنت ها را بارگذاری کنید خلع سایت نمی شوید .

  16. تشکل.... گفت:

    وظیفه نهاد نقش پدری داشتن برای همه تشکل ها هست نه جانبداری شدید از یک جریان. بعدش هم هیات رییسه دانشگاه در همه زمینه ها عالی عمل می کنه و شایسته ترین عملکرد را بین همه دستگاهها و دانشگاهها داشته حضور چهره های مختلف به دعوت تشکل ها هم با حمایت اونها بوده که جای تشکر بسیار دارد. یقینا همه دانشجویان خواهان آزادی عقیده و بیان هستند و کسی نباید با اونها قیم مآبانه رفتار کنه.

  17. ؟ گفت:

    در صدر اسلام اگه عده ای از حلقه اسلام بیرون شدند در مقابل عده ای تازه مسلمان شده داعیه دار اسلام شدند و باعث تفرقه و کینه توزی شدند. نجس در اسلام معلومه چرا به مخالف فکری برچسب نجاست بزنیم برا یک ملت متمدن که آزادگی را از امام حسین آموخته این حرفا بعیده.

  18. آشنا گفت:

    حاج آقا اين بكارگيري نيروها را كه در دفتر نهاد فاميلي كرديد  اصلاح كنيد  تا به حيثيت اين نهاد مقدس كه مزين به نام آقاست لطمه نزنيد ، بهترين خدمت را كرديد ،، آقاي مرعشي پيشكش .  قابل توجه عموم : تمام كساني كه در اين دفتر بكار گرفته شدند يا خواهند شد صرفاً از بستگان مسيولين دفاتر است كه بين خودشون سهميه بندي و تقسيم بندي شده است .

  19. ضد رانت گفت:

    خدا به راه راست هدایتتون کنه / گمون کنم خدا هم از هدایت شما بیخیال شده / آخه حاج آقا اون موقع که میلیارد میلیارد بیت المال دزدیده شد کجا بودید . همتون افتخار میکردید که حامی احمدی نژاد هستید حالا دیگه کی بود کی بود من نبودم راه انداختید به شعور مردم توهین نکنید لطفا 

    • کمان گفت:

      کاری به این جلسات ندارم ، اما  خداییش  اختلاسهای میلیاردی چی شد؟  یکی حقمان را بگیرد

  20. ناشناس گفت:

    بگذار مردم قضاوت کنند.

  21. قیصر گفت:

    درودبرمرعشی

  22. مخلص گفت:

    حاج آقا فقط یک سئوال. شما که داعیه خدمت و تبلیغ اسلام را دارید، جواب سخن ولو مخالف نظر شما باشد با توهین میدی. عجب اخلاق اسلامی دارید شما. این کلمات شایسته چاله میدونی ها هم نیست. شما نماینده ولی فقیه در محیط مقدس دانشگاه هستی. جای علم وادب. تازه من که جلسه نبودم اما شما چرا در همانجا محترمانه و با وقار جواب مرعشی را ندادی؟ مگر غیر از این است که چون جواب محکمه پسند نداری آنوقت پشت سر توهین می کنی.. پیشنهاد می کنم کیهان کمتر بخوانید. اگر به قیامت اعتقاد دارید.

  23. بی غرض گفت:

    درتعجب هستم چراهمه به راحتی به رقیبان توهین میکنند–

  24. م گفت:

    هرکه را مردم قبول دارند از نظر ما پاک است

  25. کر بویراحمد گفت:

    جناب سبز جنبش به اصطلاح سبز جنبش نبود شورش بود وفتنه.تمام مردم هم میدونن که جنبش نبود.شما اگر راست میگفتی جناحی وبا تعصب کورکورانه حرف نمیزدی.همین ادمایی که به اصطلاح شما جنبش سبز رو راه انداختن به عزای امام حسین توهین کردند وجوابش رو هم در9دی دیدند.

دیدگاه شما