چهارشنبه 26 آذر 1393 - 10:25

واکنش بزرگواری به سخنان مرعشی در یاسوج

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: عده ای در پی تطهیر اقدامات آقا زاده‌ها هستند، آقا زاده‌هایی که عوض طرفداری نظام، ضدانقلاب شده‌اند.
به گزارش بویرنیوز، سیدعلی‌محمد بزرگواری، در گفت و گو با صبح زاگرس در واکنش به صحبت هاي عصر امروز حسين مرعشي در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آقای مرعشی می‌داند که فتنه از خواهرزاده‌هایش شروع شد.

وی ادامه داد: این‌ها می‌خواهند مرزها را بشکنند، همگان شاهد هستند که هم اکنون مهدی هاشمی چطور در دادگاه داد می‌کشد. نظام به این‌ها آزادی بیان داده است تا بتوانند علی رغم اینکه با نظام مخالفت کرده‌اند به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند اما شاهد این هستیم که اینان دارند از این آزادی بیان سوء استفاده می‌کنند.

این نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و وبویراحمد در مجلس با بیان اینکه عده ای در پی تطهیر اقدامات آقا زاده‌ها هستند گفت: آقازاده‌ها همان‌ها هستند که فتنه و آشوب را برپا کردند،‌ فتنه گران همین خواهر زاده‌های آقای مرعشی هستند. آقا زاده‌ها عوض اینکه طرفدار نظام باشند ضدنظام شده‌اند.

بزرگواری با بیان این که آقازاده ها از مهدی هاشمی تا مطهری‌ها آفت نظام شده‌اند، گفت: این ها جنگ نرم را به راه انداخته‌اند، در این جنگ نرم آقا زاده‌ها را جلو انداخته‌اند و این حرکت هماهنگ شدهٔ آن‌ها دارد به سمت خم کردن عمود خیمهٔ ولایت می‌رود، سردمداران این جنبش عمود این خیمه را نشانه رفته‌اند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: سران فتنه حیات خلوت رییس جمهور شده اند و به هر نحوی درحال مداخله در سیاست های دولت هستند. این فتنه گران خیانت‌های بزرگی به کشور و انقلاب کردند،‌ این‌ها همان‌ها بودند که هزینه‌های بزرگی را بر نظام تحمیل دادند.

بزرگواری ادامه داد: یکی از این هزینه‌ها بحث مذاکرات هسته ای است که به درازا کشیده شده است. این قبیل اقدامات آن‌ها نابخشودنی است، موسوی و کروبی به غرب چراغ سبز نشان دادند و کاری کردند تا نیروهای انقلابی وا داده نشان داده شوند.

وی در پاسخ به سخنان مرعشی که میرحسین موسوی و کروبی را افرادی انقلابی، معتبر و مورد اعتماد امام(ره) خواند، گفت: میرحسین موسوی فردی فراماسونری است و اصلاً اعتقادی به نظام اسلامی ندارد، کروبی نیز فردی ساده و فریب خورده است. این خائنین را ما به عنوان سران فتنه نمی‌شناسیم. این‌ها محصور فتنه شده‌اند، سران فتنه، کسی است که بذر فتنه را در نماز جمعه کاشت.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در زمان انقلاب خیلی‌ها نزدیک امام خمینی (ره) بوده‌اند از لاهوتی‌ها بگیر تا بنی صدر، همهٔ این ها از نزدیکان امام بودند. اما آیا این بدین معنی است که آنان همیشه مورد اعتماد امام بوده‌اند؟ این ها به هیچ وجه اصل ولایت فقیه را قبول ندارند. فتنه گران گزافه گویانی هستند که هرچه گزافه بگویند در مردم تاثیری ندارد.

وی در پایان در خصوص مجوز دادن به چنین اشخاصی جهت سخنرانی در دانشگاه‌های استان بیان کرد: گویا در استان ما عده ای دست به کار شده‌اند و دارند جو سالم این استان را به سمت بی اعتمادی و التهاب پیش می‌برند. دستگاه‌های امنیتی و استانداری باید جلوی این یاوه گویان را بگیرند. ما با تمام قوا جلوی این ها می‌ایستیم. هدف این جور برنامه‌ها تنها خراب نمودن جو سالم و آرام حاکم بر استان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محقلی گفت:

    بزرگواری جان شما شده ای مضحکه برات متاسفم

  2. حمید گفت:

    این حرفا رو بیخیال شو. مثل تاجگردون مرد عمل باشید برای مردم شهرتون امکانات فراهم کنید هر روز دنبال خاله زنگ بازی هستید

  3. تات گفت:

    بخدا آبرو برای کهگیلویه نزاشتی تو دنیا.

  4. عبداله گفت:

    اگه تاحالا احمدی نژاد بود برای تو امام زمان شده بود!!!!! اره عزیزم کروبی ساده است ولی شما ماشاءا……بزنم به تخته.دور بعد هم خودتی نگران نباش دلبندم.ریلکس باش.

    • امیدوار گفت:

      خدانکنه نگو .از اینکه دور بعد 3باره بزرگواری بشه منتخب کهگلویه به خود میلرزم خداااااایا این عذاب الهی چی بود فرستادی

  5. همشهری گفت:

    زنده باد بزرگواری ، نابود کن این فتنه گران رسوا را

  6. بویراحمدی گفت:

    اقای بزرگواری بجای این حرفهای مفت بروید واکاوی کنید ببینید دلیل اینکه این آقا زاده ها بقول شما ضدنظام شده اند چیست علتش معلومه خود شماها هستید چطور به خودتون جرات توهین به کروبی وهاشمی رامیدهید وقتی کسانی مثل این آقایون وخیلی های دیگر درزندان های شاه شکنجه میشدند شما ودوستانتان امثال کریمی ورسایی کجا بودید بروید هر لقمه ای که میخورید دعایی هم به جان هاشمی کنید که اگه سیاستهای هاشمی نبود اونوقت معلوم نبود امثال جنابعالی سرنوشتشون به کجا کشیده میشد

  7. حامد گفت:

    حامیان فتنه همان دنیا پرستانی هستند که به دنبال نگه داشتن پست و مقام هستن همان اقایانی که تا دیروز هیچ مسئولتی نداشتن حال برای بقا با فتنه گران یکی شدن .

  8. ساورز گفت:

    فَبَشِّرْ عِبَادِالَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ‏ بندگانی را بشارت ده که همه سخنان را می شنوند و بهترین آن را انتخاب می کنند

  9. هم ولایتی گفت:

    درود بر بزرگواری مرد عمل ، مرد شجاعت ، مرد ساده زیست ، خارچشم دله دزدها ، امید آینده مردم کهگیلویه ، بی رقیب در صحنه سیاست ، نترس ، کر و بو زیاد

  10. ولایی گفت:

    بدترین مردم بد زبانترین آنهاست و مصداق بد زبان آقای بزرگواری است که یک کلمه حرف نیکو و مودبانه نمی تواند بزند . آقا جان با قول احسن هم می شود ادامه داد این همه فحش و ناسزا را از کجای معارف اسلامی آورده ای؟

  11. همشهری گفت:

    سید چماقی- قبل ازانقلاب کروات می زدی- مضحک مجلس شدی – دم از ولایت می زدی – موتور سوار شاهی – کرسی نشین خانی –
    حرفت مثال ریشت -کوجه کباب نهارت – اقازاده کلامت- خبر از کهکیلویه چرام بهمیی لنده داری-دنبال جیر وجیرو جیره خواری-

  12. همشهری گفت:

    درود برسید بزرگوار

  13. ناشناس گفت:

    بزرگواری که به همه چیز واکنش نشون میده. فکر کنم خود واکنشه. اینم یک سال دیگه بذار هرچی میخواد بگه

  14. آریوبرزن بویراحمدی گفت:

    خدایا چه گناهی کرده ایم که این سرنوشت شوم را برای ما رقم زده ای

  15. دوست و همراه خیر خواه حضرت حجه الاسلام بزرگواری گفت:

    مگر شما درحوزه دینی درس نخواندی سیره پیامبر اسلام واما م علی ع را مطالعه نکردی کی به شما اجازه این همه هتاکی را داده کمی از عقل استفاده کن اگر موضوع فتنه نبود برای گفتن چه داشتی سعی کن ادب دینی داشته باشی از قیامت بترس اگر تو اعتقاد نداری به خدای احد ما اعتقاد داریم باید مراقب گفته های خود باشیم دیگر بس است این برای تو آبونان شد ولی سعی کن در گلویت گیر نکند که فرصت توبه را ازدست بدهی ببین سایر نمایندگان فهیم چگونه صحبت می کنند تو هم یاد بگیری گر چه دیر آموزی

    • ناشناس گفت:

      یک دوست نادان بدتر از صد دشمن عاقل
      …. آقای دوست !
      بر دانشت بیافزا ….
      این آقازاده ها گرداننده فتنه علیه همون اسلام و انقلابی بودند که داری ازش دم می زنی دلبندم

  16. محقلی گفت:

    احسن بربزرگواری این فتنه گران وآقازاده های دله دزد باید رسوا کرد درست فرمودی مرحبا

  17. دانشجو گفت:

    سید فقط بزرگواری انسان شریف و با قامتی استوار . اقای بزرگواری هیچ ناراحت نباش هرچی اینها میگن از عقده ای است که به شمبتاز که ما پشت سرت هستیم ا دارن ما جانن طرفدارت هستم .

  18. بهرام گفت:

    چه بگویم خدایکی رامیکشد تابخت کسی دیگر گشاده شود

  19. احمد اس گفت:

    چقد با وقاری بزرگواری

  20. علی گفت:

    حرف های اقای بزرگواری کاملا درستند .تمام نخبگان دانشجوی ما توی جنگ بخاطر شرف و ناموس و خاک این کشور تکه پاره شدند حالا بچه های رفسنجانی شدن میراث خوار انقلاب .امثال اقای مرعشی چه خدمتی به شماها کردن که این قد سنگشون رو به سنه میزنید .میرحسین و کروبی به این مردم خیانت کردن ؛اموال مردم رو اتیش زدند و باعث مرگ جوانان مردم شدند باید محاکمه بشن.

  21. علی گفت:

    مردم عادی ما برای یک ساعت تو انگلیس نمیتونن زندگی کنن ولی مهدی هاشمی پسر جناب اقای هاشمی ۴ سال تو انگلستان با پولای فرزندان شما که تحت عنوان شهریه ی دانشگاه ازاد که گاها خیلی از خانواده ها از سر ناچاری و بدبختی به صورت نا مشروع  از راه ربا انها را پرداخت میکردند  به عیش نوش مشغول بوده حالا شماها دانسته یا ندانسته از هاشمی حمایت میکنید 

  22. سرچنار گفت:

    بابا دست بردار دل مردم را خون کردی گناه مردم چیه که تو بی سوادی

دیدگاه شما