سه شنبه 25 آذر 1393 - 18:06

عضو کارگزاران در یاسوج خطاب به افراطیون: چرا خودمان را به نادانی می زنیم/ سوالات تند انتقادی دانشجویان اصولگرا از مرعشی (+حواشی و تصاویر)

دانشگاه آزاد و برخی از مسئولان و دانشجویان انجام گرفت، با تاخیر آغاز شد و بخوبی پیش رفت اما در انتها با حواشی و سوالات تند انتقادی برخی دانشجویان اصولگرا همراه شد که مرعشی هم در مقابل کوتاه نیامد

گروه سیاسی – حسین مرعشی عضو برجسته حزب کارگزاران سازندگی و از بستگان هاشمی رفسنجانی عصر امروز (سه شنبه) در جمع دانشجویان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت و به بررسی و نقد عملکرد دولت دکتر روحانی پرداخت و در انتها نیز به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.

1 (9)

به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، ‌سخنرانی مرعشی که در حضور حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج، بوستانی رئیس

 دانشگاه آزاد و برخی از مسئولان و دانشجویان انجام گرفت، با تاخیر آغاز شد و بخوبی پیش رفت اما در انتها با حواشی و سوالات تند انتقادی برخی دانشجویان اصولگرا همراه شد که مرعشی هم در مقابل کوتاه نیامد

ابتدای جلسه غلام پناه عضو حزب کارگزارن به سوابق و ویژگی های شخصیتی حسین مرعشی اشاره کرد و از دانشجویان خواست تا برای ایجاد فضای تعامل و بحث سازنده همکاری و مشارکت کنند.

1 (7)

مرعشی: روحانی سیاست های کشور را اصلاح کرد و تعامل با دنیا را در پیش گرفت/ خطاب به افراطیون: چرا خودمان را به نادانی می زنیم؛ به وضعیت اقتصادی مردم و بیکاری جوانان نگاه کنید

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در ابتدای سخنان خود به سفر چند سال پیش خود به یاسوج اشاره کرد و به زیبایی های این شهر پرداخت و از حضور خود در جمع دانشجویان این استان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، حسین مرعشی بعنوان کسی که در سطوح مختلف اجرایی دولت کار کرده است و سابقه هشت سال نمایندگی نیز در کارنامه خود دارد در نقد و بررسی عملکرد دولت دکتر روحانی گفت: ارزیابی از عملکرد کلی دولت بسیار مثبت است ضمن انتقاداتی که وارد می دانم.

1 (8)
وی با مثبت ارزیابی کردن خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در طول بیش از یک سال فعالیت آن،گفت: اصلاح سیاست های کشور در ابعاد مختلف راهبردی ترین اقدام حسن روحانی و دولت یازدهم در این مدت بود.

مرعشی افزود: روحانی ملایم، با درک لازم ، عالمانه و با تکیه بر قدرت کارشناسی موجود در کشور بسیاری از از سیاست های غلط گذشته بویژه در حوزه سیاست خارجی را اصلاح و سامان داد.

وی در تبیین نقش سیاست ها و تغییر دکترین سیاسی در یک کشور، افزود: دکتر روحانی با شناخت و تجربه کافی از شرایط موجود در جهان در وهله نخست و با تدبیری هوشمندانه و عالمانه موضوع تعامل با دنیا را در سیاست خارجی دولت خود مطرح و عملیاتی کرد.

مرعشی در تشریح این اقدام مثبت دولت یازدهم و شخص رییس جمهور گفت: روحانی با درکی هوشمندانه و خردمندانه کلید حل بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی را که در نتیجه مراودات و مبادلات سیاسی و اقتصادی تحقق می یابد، در اجرای سیاست تعاملی خود با دنیا پیدا کرد.

وی با ذکر نمونه هایی از برخی کشورهای با اقتصاد بسته و ایزوله ای همچون کره شمالی و کوبا در مقایسه با کشور توسعه یافته همچون چین با اعمال سیاست های جدید خود، افزود: روزگاری و تا قبل از سال 1987 و یک سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چین در حصار یک سیستم اقتصادی و سیاسی بسته بود.

مرعشی تصریح کرد: اما همین کشور فقیر و توسعه نیافته چین از حدود سه دهه پیش با اعمال سیاست های جدید و رویکرد تعاملی با دنیا توانست به یکی از موفق ترین کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه اقتصاد دست یابد.

وی افزود: این در حالی است که تا آن زمان کشور چین اقتدار و شکوه خود را در داشتن قدرت نظامی و حتی سیاسی جستجو می کرد و به دنبال افزایش نیروی نظامی ، کلاهک های هسته ای و سیستم لجستیکی و یا تکیه بر استفاده کردن از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل بود.1 (6)

وی تصریح کرد: کشوری که تا این زمان اساس قدرت نمایی خود را در مسیرقدرت نظامی و تسلیحاتی جستجو کرده بود، با تغییر سیاست و یک استراتژی راهبردی راه حل برون از بحران موجود خود را در مبادلات تجاری و تکیه بر اقتصاد بنا گذاشت.

مرعشی با بیان اینکه کشور چین که در دهه 80 و 90 میلادی یکی از بزرگترین وارد کننده ماشین آلات و تکنولوژی از غرب قرار داشت، در دو دهه اخیر وارد عرصه صادرات تکنولوژی شد و امروزه به لحاظ مالی و دانش اقتصادی به دنبال فتح بازارهای جهانی در این حوزه است.

این عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی آن از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مهمترین و اصولی ترین تعریف این نوع اقتصاد پویا نیز اقتصادی که درون زا و برون گرا باشد یعنی با تکیه بر تولید و توان داخل باید از قطار پرشتاب اقتصادی و بازارهای جهانی نیز نباید عقب افتاد.

وی ابراز داشت: به نظر می رسد اولویت قراردادن تجدید نظر در سیاست خارجی کشور مهمترین راهبرد هوشمندانه از سوی روحانی و دولت تدبیر و امید بود.

1 (12)

مرعشی تصریح کرد: تغییر سیاست خارجی در شرایطی که از یک طرف با سیاست های دوگانه و خصمانه غرب و اعمال تحریم های ظالمانه مواجه بودیم و از سوی دیگر سیاست های غلط دولت نیزدامنه این دشمنی ها را همچنان وسیع تر می کرد، بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم و اقدام محسوب می شد.

مرعشی تاکید کرد: روحانی در همان شعارهای انتخاباتی قبل از دوران ریاست جمهوری خود نیز معتقد بود که اگر سانتریفیوژها باید بچرخد چرخ اقتصاد کشور نیز باید چرخید و آسایش و رفاه اقتصادی مردم را یک اصل می دانست.

وی گفت: روحانی معتقد بود که نباید همه سیاست ها و مشکلات جامعه را تنها به پای یک موضوع به نام دانش هسته ای گذاشت زیر ا این یک رشته و نیاز از چندین نیاز اساسی کشور است.

مرعشی تصریح کرد: رییس دولت یازدهم همچنان که به حق هسته ای ملت احترام می گذاشت و به آن اعتقاد داشت از سایر نیازها و ضرورت های کشور نیز غافل نبود.

وی در تبیین و تکمیل این بخش از سخنان خود در مورد اعمال و اصلاح سیاست خارجی دولت یازدهم، افزود: دولت با این اقدام خردمندانه خود به دنبال سه موضوع اساسی برای رفع بحران های موجود در راه پیشرفت این کشور بود.

وی تکنولوژی، منابع سرمایه ای و حضور در بازارهای بین المللی را سه اصل اساسی و هدف دولت روحانی در اعمال سیاست تعاملی با دنیا دانست و افزود: بسیاری از کشورهای درحال توسعه حتی در بدترین حالت ممکن بیش از 35درصد پس انداز در منابع ملی خود دارند.

وی با بیان اینکه در 9سال گذشته ایران کمترین بهره لازم را از خط اعتباری خارجی ارزان قیمت (فاینانس) داشته است، افزود: اما در دولت خاتمی بانک مرکزی ایران بیش از 400میلیارد دلار خط اعتباری جهت استفاده از منابع ارزان قیمت برای پروژه های اقتصادی اختصاص داد.

وی در تشریح هدف سوم یعنی ورود به عرصه بازرهای جهانی، گفت: امروزه کشور عربستان به عنوان یک رقیب اقتصادی ایران در منطقه بیش از 10 میلیون بشکه نفت تولید می کند و حدود هفت میلیون بشکه نیز می فروشد.

مرعشی افزود: این در حالی است که کشور جمهوری اسلامی ایران با آن همه سابقه درخشان و پر نفوذ خود تنها حدود سه و نیم میلیون بشکه تولید و حدود یک و نیم میلیون بشکه نفت نیز می فروشد.

وی ابراز داشت: کشور عراق امروزه پیش بینی تولید نفت خود را به بیش از 11 میلیون بشکه در روز اعلام کرده است.

این فعال سیاسی عضو حزب کارگزاران تصریح کرد: رییس جمهور با شایستگی و با اعمال یک سیاست تعاملی با دنیا توانست از دامنه وسیع و توسعه روزافزون تحریم ها بکاهد و بستر را برای فعالیت و پی ریزی یک روابط مثبت با تکنولوژی های گسترده فراهم کند.

وی اصلاح و بهبود وضعیت نابسامان و بی نظمی های اقتصادی را از سایر مولفه ها و شاخص مثبت دولت یازدهم و شخص رییس جمهور دانست و در تشریح آن ،گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به توان کارشناسی موجود در کشور تورم بالای 42درصد را به زیر 20 درصد کاهش داد.

وی با ذکر آماری از میزان درآمدهای نفتی ایران در قبل و بعد از انقلاب، گفت: کل میزان درآمدهای نفتی تا قبل از پیروزی انقلاب و در سال 57 حدود 120میلیارد دلار بود.

وی تاکید کرد: در دهه اول انقلاب نیز میزان درآمدهای ناشی از فروش نفت در ایران 110 میلیارد دلار بود.

مرعشی با بیان اینکه کل میزان درآمدهای نفتی در هشت سال دوران سازندگی نیز 110 میلیارد دلار بود، افزود: در هشت سال دولت های نهم و دهم میزان درآمدهای نفتی در ایران به بیش از 650 میلیارد دلار رسید.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: این در حالی است که با سیاست های غلط اقتصادی در این دولت میزان نرخ رشد اقتصادی به منفی شش درصد و تورم نیز به بالای 40درصد رسید.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم با اعمال سیاست های هوشمندانه و عالمانه ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند، موفقیت و فعالیت های دلسوزانه مذاکره کنندگان هسته ای را یاداور شد و افزود: تا قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم کشور دچار بحران های شدید مالی و افزایش تحریم های شدید و فلج کننده بود.

این فعال سیاسی و سخنگوی حزب کارگزاران یادآور شد: اکنون تیم قوی و با تدبیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با حفظ همه ارزش ها و آرمان های ملت و انقلاب در حال ایجاد یک روحیه تعامل دوسویه و برقراری ارتباط منطقی با جهان هستند.

مرعشی با بیان اینکه حیرت آور است که عده ای در داخل کشور نگران به ثمر نشستن تلاش ها و اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای هستند، افزود: از هر زاویه و ابعادی که به موضوع هسته ای کشور نگاه کنیم موفقیت تیم هسته ای و پشتیبانی از آنها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

1 (2)

وی اظهار کرد: به نظر می رسد هر کس که ایرانی باشد، دلسوز واقعی ولایت و این نظام و دغدغه آرمان ها و چالش های موجود در کشور را داشته باشد نباید به خود اجازه ناکامی تیم هسته ای کشورمان را در سر بپروراند.

وی با بیان اینکه اصل نظام و این کشور یک سرمایه مشترک محسوب می شود، افزود: نمی دانم هدف و منظور اصلی این افراد و برخی افراطیون از خوشحالی در ناکامی تیم مذاکره کننده هسته ای چیست!؟ می خواهند دولت را زمین بزنند یا مردم را؟

سخنگوی حزب کارگزارن با بیان پتانسیل های کشور ایران ابراز داشت: به وضعیت اقتصادی مردم و بیکاری جوانان نگاه کنید.

وی ادامه داد: چرا خودمان را به نادانی می زنیم؟ اینها که نمی خواهند مذاکرات به نتیجه برسد هدفشان چیست؟ این دوست داشتن ایران است، یا رهبری یا مردم!؟

مرعشی یاداور شد: شایسته نیست در گوشه ای نظاره گر پیشرفت و شکوفایی کشورهایی همچون عراق و یا عربستان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس باشیم تا تمامی بازهارای جهانی را تسخیر و وارد عرصه مبادلات تجاری شوند.

وی تاکیدکرد: با نگاهی به عظمت و شکوه ایران در منطقه و جهان و با در نظر داشتن زوایای مختلف مذهبی ، ملی و نگاه هوشمندانه به تعبیرها و خواسته های اساسی رهبری تلاش های تنگ نظرانه این افراد در ناکامی و ساقط کردن اهداف تیم هسته ای امری مطرود و بدور از هرگونه نگاه عالمانه و خردورزانه در اندیشه و مشی سیاسی است.

وی تصریح کرد: روحانی با درک و تجربه شرایط موجود ، پایداری نظام جمهوری اسلامی، عزت رهبری و آسایش مردم با یک سیاست راهبردی اقدام به اصلاح ساختار سیاست خارجی به ویژه در راستای مذاکرات هسته ای و شکستن تابوی تحریم های ظالمانه کرد.

مرعشی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پشتوانه عظیم مردمی و شکل گیری یک جبهه جدید در خرداد سال 92، یادآور شد: رییس جمهور باید قدرشناس این جبهه عظیم که هوشمندانه اقدام به انتخاب وی کردند ، باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مخالفان و افراطیون علیه دولت روحانی پایه های محکم حکومتی دارند، افزود: اساس قدرت و امید برای پیشرفت دولت روحانی تنها مردم هستند.

وی مردم و ملت بزرگ ایران را به پشتیبانی و حمایت از سیاست ها و راهبردهای اصولی دولت تدبیر و امید دعوت کرد و افزود: حمایت از دولت ، حمایت از رهبری ، ارزش ها و ارمان های این انقلاب و نظام است.

مرعشی اظهار کرد: این دولت سرمایه اصلی و ملی ملت است.

وی با اشاره به ساماندهی اوضاع سیاسی در کشور و ایجاد حاشیه امن برای مردم به عنوان تصمیم گیران اصلی نظام، یاداور شد: باید میدان و عرصه را بر افراطیون در هر دو جبهه اصولگرایی و اصلاح طلبان تنگ کرد و خردورزان این دو جبهه اجازه جولان دادن های پوچ و بی معنای سیاسی را از این گونه نگاه های افراطی بگیرند و مردم را بیش از این زیر فشار قرار ندهند.

1 (11)

وی با تاکید بر اینکه مردم و ملت ایران حق دارند همپای سایر کشورهای منطقه حرکت کنند و آسایش و آرامش حق این ملت است، افزود: باید جلوی افراد و افراطیونی که بدون مسوولیت و تنها از روی کینه، عقده و حسادت فریاد می زنند، گرفته شود.

پرسش های دانشجویان و پاسخ های مرعشی

 به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، پس از این سخنان، مرعشی به پرسش های دانشجویان پاسخ داد که برخی از این پرسش ها در ادامه آمده است:

دانشجویی درباره توهین مرعشی به نظام جمهوری اسلامی و حبس وی پرسیده بود که این ایام چگونه گذشت و وی در پاسخ گفت: خیلی خوش گذشت… / سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تشریح ماجرا گفت: 40 روز در بازداشت اطلاعات بودم و وقتی با 42 ماه مسئولیتم در دولت مقایسه کردم این 40 روز برایم بسیار شیرین تر بود چرا که دغدغه ای نداشتم و تکلیفی بر گردنم نبود. وی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم و یک بار گفتم شما ما را نتوانستید جایی بفرستید که خدا نباشد یا عشق نباشد چرا که در زندان هم خداوند و هم عشق بود. مرعشی با رد جرم نسبت داده به وی بیان داشت: زندانی برخی تنگ نظری ها بودم نه جمهوری اسلامی…

1 (1)

چرا با احمدی نژاد در موضوع فسادهای گسترده در دولت قبل برخورد نشد، سوال دانشجوی دیگری بود که مرعشی گفت: تا آلان مورد خاصی که مربوط به ایشان باشد، نشنیدم. مرعشی افزود: وقتی افراد اصیل کنار گذاشته شود همین می شود. هویدا نخست وزیر بود و به بهائیان رشد داد و دولت را هم به دست شاه سپرد اما فساد اقتصادی نداشت. بعد از انقلاب نیز هیچ نخست وزیری کوچکترین مورد مالی نداشت اما در دولت قبل که یکی از پرونده های ان مربوط به اختلاس از بیمه ایران بود چه فسادهایی صورت گرفت.

– یکی از دانشجویان درباره موضوع رفع حصر و وعده ی دولت روحانی و همچنین جایگاه ایشان در شورای امنیت ملی از مرعشی سوال کرد که ایشان هم در پاسخ گفت: در تخصص من نیست اما امیدوارم با خرد و تدبیر معضلات باقیمانده فتنه که تعبیرات متفاوتی از آن داریم برطرف شود و با آرامش در کنار هم زندگی کنیم. مرعشی گفت: ادامه حصر نه نیاز است نه صلاح…

 – مرعشی در پاسخ به سوالی درباره توزیع سبد کالا نیز گفت: توزیع سبد کالا را نمی پسندم اما فقر غذایی در اقشار آسیب پذیر جامعه و تبعات آن در آینده ایجاب می کرد اقدامی صورت گیرد اما در مجموع با توزیع سبد کالا به این نحو مخالفم.

– سخنگوی حزب کارگزاران درباره مجلس نهم و ترکیب آینده مجلس نیز گفت: شناختی از مجلس فعلی ندارم. نسبت به گذشته افراد کاردان نمی آیند و باید بفکری مجلس باشیم که نمایندگانش نه بفکر مسائل شخصی بلکه بفکر مسائل ملی باشند. وی افزود: نمی توانم از جانب مردم اظهار نظر کنم اما امیدوارم جای انتخاب باشد و دست مردم را باز بگذارند.

– مرعشی درباره میرحسیت موسوی گفت: وی فردی انقلابی است و معتقدم وی هنوز همان نخست وزیر امام است.

سوالات دیگری روند مذاکرات هسته ای و ابهامات آن؛ درباره قیمت نفت؛ رشد آقازداه ها در دولت کارگزارن، نظارت استصوابی و چند سوال دیگر نیز مطرح شد و مرعشی به آنان پاسخ داد.

حاشیه ها

– درب ورودی سالن حکیم جرجانی ابتدا به شدت کنترل شد تا از ورود کسانی که دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی نیستند جلوگیری شود و حتی نگهبان به مزاح به یکی از اساتید دانشگاه گفت کارت نشان دهید! و این نظارت با پادرمیاتی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و حسن نیت حراست دانشگاه اجازه ورود به برای خبرنگاران فاقد کارت شناسایی صادر شد. گفتنی است این نظارت در حالی صورت گرفت که در جلسات مشابه همچون سخنرانی دکتر سلیمی نمین ورود به سالن جرجانی به راحتی انجام می گرفت!

– وضعیت نامناسب محوطه سالن به دلیل عدم اجرای محوطه سازی و همچنین بارش باران تردد را برای عابران با مشکلاتی مواجهه کرده بود.

1 (1)

– دکتر چمن در پاسخ سوال خبرنگار بویر نیوز مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که شما حق ورود را برای همه افراد مجاز دانسته اید؛ ضمن رد این ادعا گفت: این جلسات فقط برای دانشجویان دانشگاه است اما در بعضی از موارد که سالن ظرفیت داشته باشد به سایرین هم اجازه ورود داده می شود.  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به فضای باز سیاسی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: تشکل های دانشجویی در چارچوب قانون حق هر شخصیتی و با هر گرایش سیاسی را براحتی می توانند دعوت کنند و مسئولان دانشگاه نیز استقبال می کنند.

1 (2)

– تمهیدات ویژه به دستور فرماندار بویراحمد برای این سخنرانی تدارک دیده شد و در بیرون سالن دستگاههای خدمات رسان از جمله اورژانس و تش نشانی مستقر شده بودند.

– حضور فعالان سیاسی از گرایش های متفاوت و غیر دانشجو در سالن کاملا ملموس بود. محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج که داعیه اصلاح طلبی نیز دارد دقایقی بعد از شروع سخنرانی مرعشی در سالن حضور یافت.

1 (3)

– واکنش دانشجویان به برخی از اظهارات مرعشی با سوال های تند آنان نیز همراه بود. این دانشجویان که بنظر می رسید از طسف اصولگرایی باشند وقتی سوال آنان قرائت نشد یکی از آنان از وسط سالن بلند شد و اعتراض کرد که مرعش خواست تا سوال خود را شفاهی بخواند. وی از محرمانه بودن محتوای پرونده هسته ای انتقاد کردد وعلل اطلاع نتانیاهو و بی خبری نمایندگان مجلس از مفاد پرونده هسته ای را از مرعشی جویا شد که مرعشی در پاسخ گفت: من مثل شما سخنگوی نتانیاهو نیستم! و البته مرعشی علت اصلی آن را صلاح دید رهبری عنوان کرد.

– هنگام سوال پرسیدن دانشجویان منتقد فضای سالن کمی متشنج شد.

1 (9)

– اعتراض یکی از دختران دانشجو به گزینش سوالات نیز یکی از حاشیه های این سخنرانی بود.

– دست زدن های مکرر موافقان اظهارت مرعشی نیز قابل تامل بود.

– مرعشی جملات نیش دار زیادی در سخنان خود بکار برد و که یکی از آنها در انتهای جلسه پرسش و پاسخ خطاب به دانشجوی منتقد مطرح شد. وی گفت: هر کاری خواستند کردند؛ اما بازهم مردم طرفدار ما هستند.

تصاویر کامل این سخنرانی و حواشی آن را«اینجا» ببینید (کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132389
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پزشکی گفت:

    بسیار عالی بود از مسولین بی نهایت ممنونیم که همه تشکل های دانشجویی را مورد لطف و حمایت خودشون قرار میدن.

    • رضا گفت:

      میگم یکی نیست به این بهرامی بگه تو که مسئول مالی ستاد هدایتخواه بودی دیگه اینجا چکار میکنی ؟

      • ه گفت:

        الان مسول ستاد اقای عارف در یاسوج هستند جهت اطلاع

        • شاهد گفت:

          الان مسئول هرچی باشند نشان از فرصت طلبی ایشان است .بنده 20 سال است همه این آقایان را می شناسم. لطفا بهرامی را به اصلاح طلبان نچسبانید. اگر جوان دانشجوی 15-20 سال بودند بله. ولی ایشان 35 سال است که فعال سیاسی هستند و بهتر است بر همان سیاق خود باشند .مشکل ما انقلابیون بعد از انقلاب ومسلمین بعد از فتح مثل جناب بهرامی عزیز هست. حالا خیلی ها در این مملکت وبویژه در این استان اهل این بازی ها هستند. اما لطفا پیش قاضی ،معلق بازی نفرمایند.

  2. حسینی گفت:

    جو حاکم بر علوم پزشکی در همه زمینه های مختلف بسیار علمی و خیلی منطقی هست خدا کنه که این شرایط برای همه دانشگاههای دیگر هم بوجود بیاد و همه مسولین باید از این نوع  برنامه ها استقبال کنن تا زمینه شکوفایی دانشجویان فراهم بشه.

  3. حاضر گفت:

    باید بقیه دانشگاهها از علوم پزشکی یاد بگیرن تا جو کلی استان مثل استانهای بزرگ برای کارهای سیاسی و دانشگاهی توسعه پیدا کنه و نشست های بزرگ را بتونیم در استانمون داشته باشیم فراموش نکنیم که توسعه فکری انسانها زیربنای اصلی توسعه هست .

  4. ناشناس گفت:

    برنامه بخوبی و سلامت برگزارشد کاش همیشه همه گروهها به همینگونه جلسات و‌نشستهایشان را تشکیل دهند  تشکلهای دانشجویی همه گروهها و طیفها هم باید هوشمندانه و بدون ایجاد تنش کار های سیاسی فرهنگی کنندمدیریت برنامه خوب انجام شد

  5. ناشناس گفت:

    سریع خبر میذار خیلی خوبه، جلسه خوبی بود تشکلهای دانشجویی خوب فعال شدند 

  6. تشکلی گفت:

    دست بچه های حراست درد نکنه به خاطر برگزاری امن جلسات علمی و دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی

  7. سعید گفت:

    بابا به پیر به پیغمبر دانشگاه علوم پزشکی سیاسی نیست.
    باز هم مثل همیشه ۳۰ درصد افراد حاضر در سالن مسئولان دانشگاه هستند که کاملا تو عکس ها فضا مشخصه!!!
    ۴۰ درصد سالن از دانشجویان غیره علوم پزشکی میان.
    و تنها ۳۰ درصد سالن مربوط به دانشجویان علوم پزشکی هستند.
    و این رویه مربوط به برنامه سیاسی همه تشکل های دانشگاست.
    چون دانشجویان علوم پزشکی خودشون اصلا تمایلی به این بحث ها و کارها ندارنً فقط یه عده معدود هستند که دنبال اهداف خاص خودشون هستند.

    • همنوایی گفت:

      کلا فضای  خوبی بود  برنامه ها هم خوب اجراشد کمی تند شدن افراد هم در این جلسات طبیعی است  تمرینی است برای شنیدن  صداهای گوناگون و تجربه تحمل  همه دگونه شرایط بازهم احسنت وآفرین بر علوم پزشکی پیشتاز

  8. سعید گفت:

    امشب تو دانشگاه علوم پزشکی برنامه شب شعر دانشجویی هست.
    برین ببینین چه جمعیتی و با چه شوقی استقبال کردن.
    و استقبال و جمعیت رو مقایسه کنید با جمعیت حاضر در برنامه امروز یا برنامه سلیمی نمین.

    • توانا گفت:

      ای ول به علوم پزشکی دمشون گرم  کل استان و یک علوم پزشکی ، بقیه ادارات ونهادها بروند یاد بگیرند .  نشستهای فرهنگی شعر و شاعری و سیاسی و درمان و بهداشت و هزار آفرین بر این توان 

      • ناشناس گفت:

        احسنت بر مدیران و دانشجویان و اساتید وکارکنان علوم پزشکی  محیط پویا و فعالی است . معلومه که خوب اهل کاروبرنامه ریزی هستند وقتی اهل کار باشی به همه برنامه های جنبی و فرهنگی هم میرسی اگرنه که دچار خمودی و یکنواختی میشدند 

  9. واقع بین گفت:

    جا دارد از مدیریت عالی مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی اقای دکتر یعقوبیان که با مدیریت درستشان چند سالی است که در دانشگاه به عنوان مدیر درحوزه های مختلف فعالیت میکنند تقدیر و تشکر شود. ایشان فردی با درایت و روشن بین است. ارزوی سلامتی و موفقیت برای اشان داریم. همکار قدیمی درمان

  10. رضا گفت:

    دانشگاه عالی بودسخنران هم عالیتر صحبت کرد

  11. ناشناس گفت:

    خدا لعنت کند فتنه گران را و حامیان فتنه را ..به والا  شما همان شبث زمانه هستید همان قاتلان امام حسین و امام حسن شما همان یزید های زمانه هستید . خدا لعنت کند شما های که با کلمات دنبال بازار گرم کردن خودتان هستید …اقایان فتنه گر کمی نگاه به وضع اقتصادی شما همه متوجه دل سیاه شما می شود .خدا لعنت کنت باعث و بانی این نشست هارو .

    • گل بي منت بارون گفت:

      خدا لعنت كند عوامل و حاميان وضعيت اسف بار اقتصادي امروز مردم و مملكت را .

    • ناشناس گفت:

      چه بی منطق ، بی ادبانه ، مگردراین نشست چه اتفاقی افتاد ؟ ماپیرو دین پیامبری هستیم که وقتی مخالفانش برروی مبارکشان خاکروبه می ریختنداززبان وعظ و خطابه می آمد، ما پیرو امامی بزرگوار چون  علی ،ع،  هستیم کسی که توصیه کرد  قاتلش را فقط بایک ضربه بزنند نه بیشتر . چرااینقدر کوته بین شده ایم . به کجا میرویم ؟ سخنرانی یک فرد اینقدر باعث بهم ریختگی روح و روان مان میشود؟ مگرنمیگویید حرفهایش نادرست است پس چرااینقدر بهم ریخته اید چرانگران هستید !عجیب است  زبان لعن و نفرین برمی آورید براسا س کدام منطق 

      • ناشناس گفت:

        ظاهرا کسی به این اصول اخلاقی دینمان پایبند نیست  و توجهی هم ندارد ، جلسه ای که بااین  متانت برگزار شد  همه دانشجویان از همه طیفهاهم حضور داشتند   معلوم نیست چرا بیخود اینقدر شلوغی و سر صدای بیخودی راه میاندازند

      • همراه گفت:

        احسنت کاملا صحیح و بجا نوشتی لایک صدهزارتا به نوشته ناشناس ۹:۵۰

  12. عادل گفت:

    سلام. ممنونم از آقای مرعشی. باید به دولت روحانی فرصت داد و اعتماد کرد. زمان میبرد اما مشکلات حل می شود. خوشحال شدم از حضور ایشان.

  13. پول گفت:

    بویر نیوز بی تربیت و بی اصالت و بی خانواده بی هویت بی همه چیز بی نزاکت اگه کسی حاضر نشه بهت پول یامفت بده باید هر غلطی که دلت میخواد بکنی؟
    مگه پول علف خر وخرسه که مثل کاه بریزنش تو آخور تو تا حرف مفت نزنی

    • بویرنیوز گفت:

      کاش به جای این همه تهمت مشکل خود را بیان می کردید

    • بویراحمدی گفت:

      بی تربیت وبی اصالت وهرچه گفتی نثار خودت چون تو اگه اصالت وریشه داشتی انتقادت را مثل آدم بیان میکردی

      • ناشناس گفت:

        کامنت کاملا بی ادبانه گذاشته شد اما رسانه نباید ایندسته کامنتها را بگذارد چرا کسی نظارت نمیکند توهین کردن دلیلی ندارد وهیچ توجیهی برای آن نیست باید مودبانه طرح موضوع کرد 

    • عادل گفت:

      چقدر خوب اصالت خودتو نشون دادی. اینقدر بی ادبی که که آدم خجالت میکشه کسی حرفاتو بخونه. البته واژه بی ادب در مقابل الفاظ شما ادعای شرافت میکنه!!!!!!!!!!!!!
      به نظر من برو درست حرف زدن رو یاد بگیر بعد بیا تا دلت میخواد حرف بزن. ماهیت انسان هایی مثل شما کاملا روشن و مشخص است . انسانی که اصالت دارد و مسلمان است به همین راحتی تهمت نمیزند و فحاشی نمی کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      از سایت محترم بویرنیوز خواهشمندم که سخنان چنین افرادی رو منتشر نکنند چرا که فقط بدآموزی دارد و کاملا بی ارزش هستند.
      انتقاد یعنی در عین مخالفت با احترام و ادب و نزاکت از طرف مقابل انتقاد کنی

    • ناشناس گفت:

      موافقم برنامه  بخوبی مدیریت شد تشکلهای دانشجویی باید کارهای تشکیلاتی داشته باشند تا درآینده افرادی کارا و کاربلد باشند  تمرینی است برای شنیدن سخنان گوناگون و ایدههای مختلف

  14. امید گفت:

    آنجا که 8سال تحجر تنگ نظری وارتجاع پایداری از تنفس در هوای آزاد برای اندیشمندان

    فقط آرزویش را در ذهن زنده نگاه داشته بود باز شدن فضا در محیط دانشگاه علوم پزشکی

    از مدیریت با تدبیر دکتر چمن می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد

    • خدايا دبسه گفت:

      خدا وکيلي شماها که اينقدر دم از آزادي و دموکراسي و روشنفکري مي زنيد حوصله شنيدن صداي مخالف را داشته ايد ودر جلسات برگزار شده در استان اين موضوع را ثابت کرده ايد که خيلي آزاديد وروشنفکر يا همه اش ادعاست!؟لطفا به وجران خودتان رجوع کنيد

  15. ناشناس گفت:

    بویر نیوزی های عزیز لطفا کامنت های حاوی توهین چه به خودتان چه به هر کس دیگری را حذف کنید اصلا خوبیت نداره. چون  چند تا کامنت خیلی زشت منتشر شده که دور از شان رسانه شماست. ممنون

  16. آریوبرزن بویراحمدی گفت:

    درود بر اصلاح طلبان و همه آنانی که قلبشان برای ایران و ایرانی می تپد به امید سرافرازی دوباره ایران در جهان

  17. یاس گفت:

    به قول دوستان بهار فرهنگی دکتر چمن ستودنی است، اما مدیریت بر اجرای بهار فرهنگی ضعیف است چراباید باهزینه فرهنگی دانشجویات علوم پزشکی برنامه ای برای مسئولین ادارات دولتی وسایر دانشکاه ها برگزار بشود ،از کل جمعیت حاضر در سالن 50 نفر از دانشجوبان علوم پزشکی حضور نداشتند.

  18. تدبیر گفت:

    فلسه وجودی حضور تشکل های دانشجویی در دانشگاه طرفداری یا پیرو منافع سیاسی خاصی نیست بلکه تقویت روحیه آرمان خواهی دانشجو وحفظ آن است، دانشجو نیازی به صحبت های کلیشه ای سیاسی و یادواری خاطرات آقایان ندارد.

  19. پول گفت:

    بویر من هنوز هم معتقدم همه اونهایی که بهت گفتم حقته میگی نه شمارتو بده بات تماس بگیرم و با مدرک برات ثابت کنم بی هویتی

دیدگاه شما