سه شنبه 25 آذر 1393 - 17:48

روحانیون کهگیلویه و بویراحمد هشدار قاطع دادند

روحانیت کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان استانی نسبت به حضور فتنه‌گران در دانشگاه‌ها هشدار داد.

به گزارش بویرنیوز، روحانیت کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 22 بهمن به مسئولان استانی نسبت حضور فتنه‌گران در دانشگاه‌ها هشدار دادند.

حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی در این نشست با انتقاد از معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حضور عناصر فتنه در دانشگاه‌های این استان پذیرفتنی نیست و اینکه معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان روز گذشته از حضور حسین مرعشی در یاسوج باخبر شده، قانع‌کننده نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چرا باید یکی از عناصر فتنه در فضای دانشگاه حضور پیدا کند که این بیانگر قدرت تجزیه و تحلیل پایین برخی از دانشجویان ما است.

وی با انتقاد از سرپرست دانشگاه یاسوج، عنوان کرد: رمضانی به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج، می‌گوید در هیچ برنامه فرهنگی در دانشگاه حضور ندارد و برنامه‌ها به وسیله خود دانشجویان اداره می‌شود که قابل قبول نیست.

این مسئول متذکر شد: رؤسای دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باید با دعوت‌کنندگان از عناصر فتنه برخورد کنند و مانع حضور افرادی در فضای علمی دانشگاه شوند که از عناصر فتنه سال 88 به شمار می‌آیند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در آستانه روز بصیرت شاهد رفت‌‌و‌‌آمد برخی فتنه‌گران‌ در این استان هستیم که شناسنامه‌دار و زندان رفته هستند و هم در ایجاد بحران و هم در شعله‌ور کردن بحران نقش داشتند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این چه توجیهی دارد که حسین مرعشی از عناصر شناسنامه‌دار فتنه سال 88 با بودجه نظام و در دانشگاه‌های نظام مقدس اسلامی حضور پیدا کند و عده‌ای اسم این حضور را کرسی آزاد‌اندیشی بگذارند.

این مسئول اضافه کرد: شورای تأمین و مسئولان این استان چه کاره هستند و چه می‌کنند که این فرد باید در دانشگاه آزاد یاسوج حضور پیدا کند.

پناهی تأکید کرد: کرسی‌های آزاداندیشی موجب بارور شدن اندیشه‌های جوانان ما می‌شود، اما آنچه که امروز در فضای دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود کرسی آزاداندیشی نیست، بلکه یکی از عناصر تابلودار فتنه 88 می‌خواهد در فضای دانشگاه به بهانه کرسی آزاداندیشی سخنرانی کند که فضای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد محل حضور فتنه‌گران نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسی مخالف برگزاری کرسی آزاداندیشی نیست اما این سئوال مطرح است که فتنه‌گران چرا باید در این استان حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز رئیس دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به برکات نظام مقدس اسلامی، اظهار کرد: در بیانات امام(ره) و در وصیت‌نامه ایشان و هم در سخنان مقام معظم رهبری این موضوع وجود دارد که مردم ما مردمی آگاه و بابصیرت هستند و حضور آنان در تمام عرصه‌ها نشانگر قدرشناسی آنان است.

رئیس دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه و حساس انقلاب اسلامی در منطقه و صدور انقلاب اسلامی در سایر کشورهای جهان نیاز است برنامه‌های یوم‌الله دهه فجر با وحدت و انسجام بیشتری برگزار شود.

وی با انتقاد از حضور برخی عناصر فتنه در این استان، گفت: برخی تحرکات با انسجام فاصله دارد و موجب رنجش مردم شده است که باید دوستداران نظام در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول متذکر شد: برخی تحرکاتی که رخ می‌دهد بر افکار عمومی تأثیر می‌گذارد و موجب جریحه‌دار شدن و ایجاد تنش می‌شود که لازم است مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به وحدت، یکپارچگی و آرامش حاکم بر این استان توجه کنند.

 فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگر اقایان بگذارند و خودشان بلوا نکنند خبری نمیشه اینا میان سخنرانیشونو میکنند و میرند اب از اب هم تکان نمی خورد

  2. ناشناس گفت:

    حضرات روحانيون خيال ميكنند يجز خودشان كسى عقل ودرايت ندارد

  3. باران گفت:

    این حضرات و علما هشت سال که هزاران میلیارد را دوستان خودشون در طیف احمدی نژاد از مردم به مقصد کانادا و امریکا و اروپا بردند خواب تشریف داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ناشناس گفت:

    ما مردم از حضور هر کسی رنجشی نمیبینیم. خیالت راحت باشه

  5. ناشناس گفت:

    چرا امامان جمعه حوزه گرمسیر مخالف مدیریت استان هستند ؟! مدیریت استان استان را ….

  6. اصلاحات گفت:

    پس این روحانیون چرا 8سال گذشته خاموش بودند.الان منافعشان در خطر است به حرف امدند.مردم به روحانی رای دادند که به خواسته هایشان برسند.زنده باد دولت دکتر روحانی.زنده باد اصلاحات/دوران افراط گری دیگه بسر رسیده.

  7. ناشناس گفت:

    فتنه اونهایی بودند که کشور را 8سال نابود کردندومردم را گدا.

  8. قیصر گفت:

    اتفاقا مردم خیلی هم راضی هستند.شما نگران مردم نباشید.

  9. ناشناس گفت:

    جمع کنید دانشگاه را با ادم های که به جان و ناموس این مردم بازی کردن به گند کشیدین . این سیاست استاندار هست که فتنه گران را پاک کنن از خون جوانان ما . وای بر استاندار و تیم مدیریتش به ولا چوب این حرکاتشو می خوره . 

  10. ناشناس گفت:

    والا من هم چشم دیدن این آقا رو ندارم. اما آقایون بهتره حداقل یه کم بررسی کنید. دکتر رمضانی که بنده خدا رئیس دانشگاه یاسوجه و جلسه هم در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شده. دانشگاه یاسوج زیر مجموعه وزارت علومه و علوم پزشکی که رئیسش چمن خانه زیر مجموعه وزارت بهداشت!!!! حاج آقای پناهی که گفته دانشگاه آزاد!!!
    دانشگاه آزاد هم که زیر مجموعه جایی نیست. نون دونییه که این آقایون خوب ازش نون گرفتن و مکافاتش مال مردمه !!!!

  11. دانشجو گفت:

    آقای محترم ریس دانشگاه علونم پزشکی چمن است نه رمضانی مرعشی هم در علوم پزشکی بود

  12. شیعه مولا علی گفت:

    روحانیون استان بهتر است وارد بلواهای سیاسی نشوند —- فریب کاسبکاران سیاسی را نخورند —- امثال آیت اله العظمی بهجت را الگوی فکری و دینی خود قرار دهند — به جای بیانیه دادن به میان مردم برووند تا با ّنان باشند — با بی عدالتی و تبعیض و نابرابر یمبارزه کنند نه با سخنرانی این یا آن

  13. حسن گفت:

    افرين بر روحانيت هميشه بيدار اينهادغدغه دارند كه نظام اسيب نبيند .

  14. بویراحمدی گفت:

    اولا روحانیون بروند وبفکر حوزه باشند نه دانشگاه ثانیا این اقایون نونشون تو همین فتنه و حمله به اصلاح طلبانه حالا چون با رمضانی ضدیت دارند جلسه علوم پزشکی را میبرند دانشگاه 

  15. ف ت یاسوج گفت:

    دکان فتنه دیگر رونقی ندارد فتنه گر اختلاس گر است فتنه حیف ومیت بیت المات است جمود وعدم تضارب ارا بد ترین بستر فتنه گری است . فساد و فحشا وفقر را رسد کنید و عملکرد بعضیها خدا عاقبت رهروان یوسف پیامبر را بخیر کند

دیدگاه شما