دوشنبه 24 آذر 1393 - 9:57

امام جمعه موقت شیراز: اگر هادی غفاری فرار نکرده بود، دانشجویان شیراز دندانهایش را خرد می کردند

فارس نوشت:

حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سيدابوفاضل رضوي اردكاني امام‌ جمعه موقت شيراز گفت:
شيخ هادي غفاري، شيخ هتاكي است كه اصلاح‌طلبان هرجا فحاشي نياز داشته باشند وي را عَلَم مي‌كنند. وي ادامه داد: انعكاس اين هتاكي و حرمت‌شكني هادي غفاري در سخنراني روز ۱۶ آذر شيراز به‌ گونه‌اي بود كه وي مجبور شد با لباس مبدل از شيراز بگريزد.
امام جمعه شيراز خاطرنشان كرد: من اين فرد را از مجلس اول مي‌شناختم و مي‌دانستم كه فردي هتاك، بي‌ادب و بي‌تقوي است كه مثل نقل‌ و نبات فحش‌هاي لمپني مي‌دهد. رضوي‌اردكاني تصريح كرد: برخي به خيال باطل خود گمان كرده بودند به سبب حضور جريان جمل در شيراز، مي‌توانند فتنه‌انگيزي را از اين شهر شروع كنند كه با پاسخ كوبنده مردم و مسئولان استان فارس و شهر شيراز روبه‌رو شدند. وي بيان كرد: مردم هوشيار هستند و ديگر به‌ هيچ‌ عنوان اجازه گسترانده‌شدن بساط فتنه جديد را نمي‌دهند و فردي كه از خطوط قرمز نظام عبور كند با پاسخ دندان‌شكن مردم مواجه مي‌شود.
امام‌ جمعه موقت شيراز در پايان عنوان داشت: اگر هادي غفاري از شيراز فرار نكرده بود، دانشجويان دندانش را در دهان وي خرد مي‌كردند تا درس عبرتي باشد كه افراد بدسابقه و منفور قدم در محيط‌هاي علمي سومين حرم اهل‌بيت(ع) نگذارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=132135
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بابا دندان شكن .يكي دندان مي شكنه يكي چماق برمي داره

  2. ناشناس گفت:

    هادی غفاری همون شخصیه که هویدا را قبل از اعترافاتش و قبل از قرائت حکم اعدام با شلیک دو گلوله کلت در راهرو ی دادگاه کشت , همون شخصیه که در مجلس با سیلی زد تو گوش هاشم صباغیان که مسن تر از ایشان بود در واقع همین شخص از در زمانی دست شعبون بی مخ رو هم از پشت بسته بود ! الانم داره تاوان کاراشو پس میده نوش جونش

  3. دقت گفت:

    بوير سيد عمامه اش مشكي است نه سفيد

دیدگاه شما