یکشنبه 23 آذر 1393 - 1:15

داعش 200 عضو خود را اعدام کرد

گروهک تروریستی تکفیری «داعش» 200 نفر از عناصر تکفیری خود را در شهر «رقه»، واقع در شمال سوریه که کانون فعالیت‌ها و استقرار این گروهک تروریستی تکفیری در سوریه به شمار می‌آید، اعدام کرد.

منابع خبری نزدیک به گروهک تروریستی تکفیری داعش با اعلام این خبر تصریح کردند که داعش این عناصر مسلح خود را به دلیل فرار از میدان نبرد اطراف فرودگاه نظامی دیر الزور و عدم رویارویی با نیروهای ارتش سوریه اعدام کرد.

این اعدام‌ها در حالی صورت می‌گیرد که درگیری‌ها اطراف فرودگاه نظامی دیر الزور وارد دوازدهمین روز خود شده و طی 10 روز اول داعش بیش از 200 نفر از عناصر مسلح خود را در جریان رویارویی با نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ «عصام زهر الدین» از دست داد.

این درحالی است که گزارش شده، اجساد صدها تروریست تکفیری بیمارستان میدانی داعش در شهر «المیادین»، ‌واقع در ریف دیر الزور را پُر کرده و این جدای از اجساد تکفیری‌هایی است که در عرصه‌های نبرد به حال خود رها شده‌اند.

نیروهای ارتش سوریه شب گذشته دهمین حمله انتحاری گروهک تروریستی تکفیری داعش به فرودگاه نظامی دیر الزور که از 2 محور شهرک «جفره» و کوی «حویجه المریعیه» در شرق فرودگاه نظامی دیر الزور انجام شده بود، را دفع کرد.

داعش 200 عضو خود را اعدام کرد
ابو فاروق اللیبیایی

این حمله نیمه شب گذشته با حمله انتحاری «ابو فاروق اللیبیایی» که خودرویی حامل 6 تُن مواد منفجره را هدایت می‌کرد، آغاز شد، اما نیروهای ارتش سوریه پیش از انفجار این خودرو در نقطه مورد نظر آن را هدف قرار داده و منفجر کردند.

از سوی دیگر نیروی هوایی ارتش سوریه یک کاروان خودروهای داعش در حویجه المریعیه را هدف قرار داد که 23 دستگاه خودرو حامل تجهیزات نظامی را دربرمی‌گرفت.

منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131943
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما