شنبه 22 آذر 1393 - 13:51

اسیدپاشی اصفهان: بازجویی از 191 هزار نفر / رد فرضیه دخالت خارجی

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: برای دستگیری عامل یا عوامل اسیدپاشی اصفهان ما حدود 191 هزار نفر را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا  حسین ذوالفقاری صبح امروز (شنبه)در حاشیه نشست خبری خود در وزارت کشور درباره آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اصفهان، اظهار کرد: ما کسانی که مشکل روانی داشته،‌ در معرض طلاق بوده‌اند یا حتی موتورسواران مشکی‌پوش را مورد بررسی قرار داده‌ایم. اکنون ما 191 هزار نفر را مورد بررسی قرار داده و به تعداد 100 هزار نفری از مظنونان رسیده‌ایم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اقداماتی را که ما در این پرونده انجام داده‌ایم به اندازه صدها پرونده دیگر بوده است. من در حال حاضر نمی‌توانم بگویم این پرونده چه زمانی به نتیجه می‌رسد. یکی از مشکلات ما در این پرونده این است که قربانیان ممکن است یک فردی را شناسایی کنند، اما بعداً نظر خود را عوض کنند.

ذوالفقاری در ادامه با بیان این‌که ما برای به نتیجه رساندن این پرونده جدی بوده و هیچ‌گونه مماشات یا ملاحظه‌ای نداریم، اظهار کرد: وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه با بسیج و نیروی انتظامی هماهنگ هستند. رسیدگی به این پرونده نیز مطالبه روسای سه قوه است. ما به محض این‌که به نتیجه برسیم حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. ما در حال حاضر به صورت هفتگی گزارش‌های خود را به دستگاه‌های مرتبط ارسال می‌کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که در این پرونده تمام فرضیه‌ها بررسی شده است، اظهار کرد: : ما حتی جغرافیای مختلف را بررسی کردیم. البته تاکنون به این نتیجه نرسیدیم که ممکن است این اقدام از خارج از کشور برنامه‌ریزی شده باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131895
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما