شنبه 15 آذر 1393 - 1:53

آخرین وضعیت پرونده چاقوکشی و مضروب شدن کارمند بانک ملی یاسوج

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال چاقوکشی و مضروب شدن کارمند بانک ملی در حوالی بانک ملی شعبه یاسوج، مسئولان بانک ملی استان تا به نتیجه رسیدن این پرونده بیکار نخواهند نشست.

خبرگزاری فارس: آخرین وضعیت پرونده چاقوکشی و مضروب شدن کارمند بانک ملی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج چند هفته پیش خبری مبنی بر چاقوکشی در نزدیکی بانک ملی شعبه یاسوج به سرعت در سطح این شهر پیچید و همه نسبت به این اقدام حساس شده و واکنش نشان دادند.

جریان از این قرار بود که یکی از کارمندان بانک ملی شعبه یاسوج توسط فرد و یا افراد ناشناسی مورد تعرض قرار گرفت و با چندین ضربه چاقو مجروح شد. پس از این اقدام بود که رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بانک ملی موضوع را مورد پیگیری قرار دادند؛ هرچند که تاکنون خبری از دستگیری فرد و یا افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند نشده است.

به همین منظور و برای پیگیری آخرین وضعیت این پرونده تماسی با محمدرشید جبا مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کردیم که وی نیز با قدردانی از رسانه‌ها برای پیگیری این موضوع اظهار کرد: اگر این پرونده به سرانجام نرسد از این پس باید شاهد ناامنی بیشتری در سطح ادارات و دستگاه‌ها هستیم.

این مدیر ارشد بانکی با بیان اینکه خوشبختانه دوربین‌های کار گذاشته شده بانک تا حدودی ما را به سرنخ‌ اصلی رسانده‌اند، افزود: ما نیز مستندات خود را به نیروی انتظامی داده‌ایم و منتظر هستیم تا آن‌ها با توجه به مستندات متقن ما، پی‌گیری‌های پلیسی خود را انجام دهند.

جبا با اشاره به اینکه گمانه‌زنی در خصوص عاملان این حادثه کاری قانونی و شرعی نیست، تصریح کرد: ما هم از مردم و رسانه‌ها تقاضا داریم که تا مشخص نشدن عامل و یا عاملان این حادثه حرمت و آبروی افراد را نگه دارند.

وی در پایان مستندات بانک ملی را محکمه‌پسند دانست و گفت: فکر می‌کنم تا حدود زیادی با این مستندات به نتیجه خواهیم رسید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما