شنبه 15 آذر 1393 - 0:28

3 کشته و 39 زخمی در تصادف 2 اتوبوس

جانشین انتظامی استان همدان از زخمی شدن 39 نفر و فوت سه نفر دیگر بر اثر تصادف دو دستگاه اتوبوس در محور کرمانشاه-همدان خبر داد و گفت: دلیل وقوع تصادف در دست بررسی است.

علی‌اصغر خرمروی امروز در گفت‌وگو با فارس از تصادف دو دستگاه اتوبوس در محور همدان ـ کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این تصادف حوالی ساعت چهار صبح امروز رخ داد که منجر به زخمی شدن 39 نفر و مرگ سه نفر شد.

وی ادامه داد: تعدادی از مجروحان این تصادف به بیمارستان قائم(عج) و امیرالمومنین اسدآباد منتقل گشتند که به دلیل نبود مشکل خاصی به صورت سرپایی مداوا شدند.

جانشین انتظامی استان همدان افزود: برخی از مجروحان نیز به خاطر شدت جراحات وارده، به دلیل برخورداری از امکانات بیشتر به بیمارستان بعثت منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

این مسئول، دلیل وقوع این تصادف را در دست بررسی دانست و ادامه داد: از آن جا که جاده لغزنده نبوده و در پلیس راه همدان ـ کرمانشاه نیز در ثبت صور‌ت‌وضعیت اتوبوس، مشکل خاصی را در خصوص سرعت غیر مجاز و… نشان نمی‌دهد، دلیل وقوع حادثه در دست بررسی قرار دارد.

خرمروی در پایان متذکر شد: مسافران اتوبوس دلیل وقوع این تصادف را بریدن ترمز یکی از راننده‌ها عنوان کردند که بررسی صحت و سقم آن در دستور کار است.

منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما