چهارشنبه 12 آذر 1393 - 9:58

روش جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای ارتباط آسان با مردم (+تصاویر)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر بازرسی و نظارت استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم «سامد» پاسخگوی مشکلات مردم شد.

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با «سامد» جوابگوی مشکلات مردم شد

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه‌شنبه با حضور در دفتر نظارت و ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم سامد پاسخگوی برخی از مشکلات مردم این استان شد.

در این نشست یک ساعته استاندار مشکلات تعداد 10 نفر از مردم استان را در نقاط مختلف استان هر یک به مدت 6 دقیقه به صورت تلفنی جویا شد.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی برخی از مشکلات از جمله مشکل سرمایه‌گذاران در بخش‌های آبزیان و همچنین کشاورزان بود.

یکی از تماس گیرندگان با سیستم سامد از استاندار تقاضا کرد تا آب منطقه‌ای اجازه برداشت آب از رودخانه در منطقه کرت‌کلزای یاسوج برای برنج‌کاری را صادر کند.

 

فرد دیگری نیز با برقراری تماس با سیستم سامد خود را خانمی معرفی کرد که به دلیل مشکلات کلیوی یکی از کلیه‌های خود را به همسرش اهدا کرده و اکنون هر کدام با یک کلیه زندگی می‌کنند و از نظر شغل و تأمین معاش در مضیقه هستند که استاندار از نهادها دستور رفع مشکل آن‌ها را صادر کرد.

دهیار روستای قیام از توابع شهرستان لنده فرد دیگری بود که در تماس 6 دقیقه‌ای خود خواستار رسیدگی به مشکلات این روستا از جمله ساخت مرکز بهداشت در قیام لنده شد.

یکی دیگر از تماس گیرندگان با سیستم سامد فردی از شهر سی‌سخت از توابع شهرستان دنا بود که از استاندار تقاضای کمک برای ساخت اماکن سکونتی در این شهر را کرد و استاندار نیز دستور پی‌گیری آن را به اداره‌کل گردشگری استان صادر کرد.

طرح زنبورداری و مشکلاتی که یکی دیگر از تولید کنندگان محصول عسل در استان داشت از دیگر محورهای ارتباط مستقیم تلفنی استاندار با مردم استان بود.

سامانه الکترونیکی مردم و دولت 

به گزارش فارس، سامد سامانه ای است که از طریق شماره تلفن 111، درخواست‌ها و شکایات، پیشنهادات اعلام می‌شود.

این اطلاعات توسط اپراتورها در سیستم درج و به ادارات مربوطه توسط سامانه مذکور ارسال می‌شود که بالطبع  باعث کاهش مراجعه حضوری به ادارات و تسریع در رسیدگی به امورات مذکور می‌شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130547
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یایش وخیر گفت:

    سی سخت از توابع شهرستان دنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. دشتروم گفت:

    تنها کار خوبت همین بوده اقای استاندار؟؟؟؟؟ اگه مشکلات این ده نفر به صورت صدرصد رفع بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما محکومیم به محرومیت؟؟؟؟؟

    • بیننده گفت:

      طرح سامد مربوط به دولت احمدی نژاد بود اگر راست می گوید طرحی جدید برای پاسخگویی ارائه نمایند . چرا کارهای دیگران را به نام خودتان افتتاح می کنید.

  3. سلام گفت:

    بویر عزیز شما که قبلا خیلی به وضع دانشگاه یاسوج رسیدگی می کردید چرا از حذف معاونت فرهنگی آن خبری نمی زنید

  4. دنا گفت:

    واقعا استاندار خوش فكريه

  5. سرفاریاب گفت:

    واقعا استاندار یک مدیر خوش فکر و خدوم وبه فکر مردم محروم هستش

  6. درد آشنا گفت:

    احسنت به استاندار خوش فکر ، بروز و مردمی

  7. مرضیه گفت:

    آفرین.کارش تحسین برانگیزه.باید میان مردم بود واز دردهایشان آگاه شد.البته به عمل کاربرآید.

  8. ناشناس گفت:

    چرا نقدهای که به استاندار نوشته می شود زده نمی شود

  9. کپی برداری کردی گفت:

    این سامانه پاسخگویی مال دولت احمدی نژاد بود حتی نمی توانید یک سایت یاسخگویی هم داشته باشی این چه قانونی هست کپی بردای باید اجازه داشته باشد شما که دولت قبل را قبول ندار د سامانه را می خواید چکار پس بسازید دولت تدبر امید تا بسازیم

  10. مسکن مهر گفت:

    جناب استاندار بنده از جانب تمامی مسکن مهر های یاسوج و شهرستان های استان می گویم تا کنون هزار ان نامه و لیست های برای شما و معاونین ارسال شد ولی کسی یا مسولی نیست که پاسخ مثبت داده باشد بنده از شما خواهش می کنم که برسی مجدد شود تا مشکل مسکن نشینان سال 86 تاکنون که پول به حساب دولت واریز کردند ولی چیزی به عنوان مسکن تحویل نگرفتند باید این مردم به کجا داد بزنند این مردم چه گناهی مرتکب شده اند

  11. م گفت:

    کارهای از این دست شگردهایی عوام فریبانه است. وظیفه ی یک مدیر بکار گیری موثر و کارآمد منابع انسانی و مالی در راستای تحقق اهداف سازمانی است و بعبارت ساده تر هنر مدیر انجام کار با و یا به وسیله دیگران است. اینکه فردی در منزلت و جایگاه استاندار بیاید پشت تلفن بنشیند و به چند تلفن پاسخ دهد چیزی جز اتلاف وقت نیست. آقای خادمی بعنوان استاندار با برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی ، هدایت و کنترل درست است که می تواند منشاء توسعه و تعالی این دیار عقب نگهداشته شده شود، نه با گوش دادن به درد دل چند نفر محدود که یا از روی شانس و یا هم برنامه ریزی شده با وی ارتباط بر قرار کرده اند.آقای خادمی خود بومی استان بوده و می داند که مشکلات این مردم و این منطقه چیست ..می داند که پاسخ دادن به چند تلفن صرفا یک کار تبلیغاتی عوام فریبانه است و هیچ دردی از دردهای بی حد و اندازه ی مردم این منطقه وامانده را مداوا نمی کند پس او بعنوان استاندار در این دیار زر خیز ، استانی که ذخایر نفت و گاز ش در دنیا مطرح است و مرکز آن یعنی شهر یاسوج با جاذبه های توریستی خارق العاد ه اش لقب پایتخت طبیعت ایران را از آن خود کرده است باید با ایده و طرح هایی نو به میدان آید و این منطقه را از یوغ نداری و واماندگی نجات دهد در کالبد پژمرده ی چرخ اقتصاد آن روح تازه ای بدمد.با تقویت و ترویج صنعت توریزم یاسوج را از بن بست خارج سازد و چرخ صنعت را در گچساران به چرخش در آورد و کشاورزی را در کهگیلویه رونق بخشد و بعنوان استانداری کارهایی انجام دهد که ماندگار باشد و هرگزو به این گونه مانورهای تبلیغاتی دل خوش نکند .

  12. سیدرضاصادقی نژاد گفت:

    سلام وخسته نباشیدخدمت استاندارمحترم. خواهشا پیگیری کنید تورو خدا مثل نامه های قبلی نکنید وخاهش میکنیم این پیامو بخونید. مادرروستای موردراز بخش سوق هستیم هفت خانوارهستیم ازکلیه امکانات محروم میباشیم فاصله تاشهرسوق هزارمتر میباشد ولی هیچ کس به داد مانمیرسه. اگه واقعا دلسوز مردم هستین به فریادمون برسین ولی مطمعن هستیم پیگیری نمیشه

دیدگاه شما