یکشنبه 9 آذر 1393 - 13:52

برگزاری جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: به منظور استفاده از ظرفيت رسانه ها براي توسعه امنيت اجتماعي و بسط و گسترش تعامل هدفمند نيروي انتظامي و رسانه ها جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي در سطح استان برگزار مي شود.
10911

به گزارش بویر نیوز، سرهنگ علي تاج الديني در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: نخستين جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان با اهداف، تقويت بسترها و زمينه هاي رسانه اي نظم و امنيت عمومي، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقويت سهم رسانه ها در پيشگيري اجتماعي در استان برگزار مي شود.

وي محورهاي اين جشنواره را مواردي از قبيل، ظرايف روان شناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختي تهيه، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي، کنش وري رسانه ها در حيطه ترويج قانون گرايي و نظم پذيري، ساز و کارهاي رسانه اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي و سهم و نقش رسانه در ارتقاي تعامل پليس و مردم عنوان کرد.

سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد ضمن دعوت از اصحاب رسانه استان به ويژه روزنامه نگاران، مديران مسئول، نويسندگان، خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاريها و پايگاه هاي خبري حوزه حوادث، بيان کرد: علاقه مندان مي توانند با ارسال آثار خود به دبيرخانه جشنواره مذکور از جوايز نفيس اين جشنواره بهره مند شوند.

تاج الدینی تصریح کرد: متقاضيان شرکت در جشنواره مي توانند آثار خود را در 3 بخش خبر، گزارش و مصاحبه که طي يک سال از تاريخ 30 دی ماه 92 تا 30 دی ماه 93 در رسانه ها انتشار يافته است را به آدرس پستي دبيرخانه جشنواره واقع در ياسوج- خيابان جمهوري، بالاتر از بانک قوامين- معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان- اداره اطلاع رساني و ارتباطات ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار ارسال شده به طور مجزا و در دو گروه رسانه هاي مکتوب و مجازي مورد بررسي قرار مي گيرد و تنها آثاري در اين جشنواره شرکت داده مي شوند که در تاريخ قيد شده در يکي از نشريات سراسري، محلي، خبرگزاريها و پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي کشور که داراي مجوز و فعاليت هستند چاپ يا درج شده باشند.

سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد اضافه کرد: مراسم اختتاميه جشنواره و تجليل از آثار برگزيده، در اسفندماه سال جاري برگزار و به آثار برتر در هر بخش لوح و جوايز نفيسي اهداء خواهد شد.

پوستر جشنواره رسانه ئ نظم

منبع: پایگاه خبری پلیس////   تلفن های تماس: 2182571-074  و   2182585-074

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130178
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مسعود گفت:

    اگه وقتش بیشتر شه خوب میشه

دیدگاه شما