شنبه 8 آذر 1393 - 13:51

جلسه استانداری در لنده برای بررسی پروژه ها/ غیبت معنادار بزرگواری

نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان لنده با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این نشست امام جمعه لنده ضمن خوشامدگویی به استاندار و مهمانان حاضر، با ذکر لطیفه ای از رها شدن برخی از پروژها در سنوات گذشته انتقاد کرد و رسیدگی به وضعیت مصلی این شهر را خواستار شد.

امام جمعه لنده همچنین با برشمردن فوائد استاندار بومی گفت: مدیریت بومی استان باعث آشنایی با عمق مشکلات مردم شده است و این مهم را به فال نیک میگیریم و امیدواریم روند سرکشی از مناطق محروم همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار نیز ضمن خیرمقدم به حاضران به تشریح اهمیت این جلسات پرداخت و اظهار داشت: این نشست ها که هفتمین آنها در شهرستان لنده برگزار می شود از ابتکارات دکتر خادمی است و هدف از آن رفع موانع با حضور مدیران بوده و نتایج آنها در نشست های بعدی قطعا بررسی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری نیز گفت: 10 میلیارد و 546 میللیون تومان اعتبار از ردیف های مختلف به شهرستان لنده اختصاص داده شده است.

نوروزی افزود: بجز 3 پروژه بزرگ، اعتبارات سایر پروژها 38 میلیون تومان است که نشان از کوچک بودن پروژه ها می باشد.

نوروزی در ادامه افزود: اتصال راه لنده به راه اصلی پاتاوه- دهدشت، مجتمع اداری تأمین آب اراضی کشاورزی منطقه آبلش مهمترین پروژه شهرستان لنده می باشد.

جای خالی بزرگواری نماینده چهارشهرستان استان در نشست های چرام و لنده از نکات قابل تأمل بود.

لازم به ذکر است ، در نوبت صبح این نشست پروژه های مربوط به اداره کل نوسازی و سازمان راه و شهرسازی بررسی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130045
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خبرنگار گفت:

    هر چند چنین جلساتی در بررسی طرحها و پروژه ها کار خوبی است اما بی احترامی به خبرنگاران در جلساتی که تاکنون در سفرهای شهرستانی استاندار برگزار شده اهمیت این حرکت را خدشه دار کرده است متأسفانه مسئولان هنوز نقش رسانه و اصحاب خبر در انتقال رویدادها و گزارش عملکرد به مردم تبیین نشده است و اگر بدانند بدون حضور خبرنگار ساعتها جلسه برگزار شود هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت قطعا حضور خبرنگار را ضروری خواهند دید

  2. آوای جنوب گفت:

    واتس آپ ، دلیلی برای عدم تکریم ارباب رجوع در ادارات گچساران

    متاسفانه استفاده از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی واتساپ، وایبر، لاین و … در محیط های کاری و معطل ماندن کار ارباب رجوع به این دلیل، کم کم به
    ozr-reeis-mokhaberat1احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری سالهاست که در دنیا رواج پیدا کرده است. این امر جزء پایه دارترین سیاستهای موسسات و سازمانها است که از آن با عناوین مختلفی چون «مشتری نوازی»، «مشتری محوری» و …. نام می برد.
    آوای جنوب؛

    از زمانی که اولین نسل گوشی های تلفن همراه وارد بازار ایران شد کسی فکرش را هم نمی کرد که گوشی هایی که به اندازه یک کیف دستی کوچک باشند روزی به گوشی های هوشمندی مبدل شوند که علاوه بر رد و بدل کردن صدا و برقراری ارتباط صوتی بتوانند تصویر را هم به نقاط دیگر دنیا منتقل کنند.

    اما حالا گوشی های غول پیکری که روزی حتی نقل و انتقالش به سختی میسر می شد، جای خودش را به گوشی هایی داده است که نه تنها قطرش از ۱۰ میلیمتر تجاوز نمی کند بلکه می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند یا کالری غذای شما را تنظیم کنند.
    در چند سال اخیر پیشرفت شگفت انگیز نرم افزارهای ارتباطی تلفن های هوشمند ،جهان امروز را به دهکده ی کوچکی مبدل کرده است به نحوی که امکان ارتباط برای همگان مسجل شده است.برخی از کارشناسان معتقدند اگرچه پیشرفت های نرم افزاری بسرعت وارد کشورمان می شود اما مشکل اینجاست که برخی از افراد جامعه هنوز فرهنگ صحیح استفاده از نرم افزارهای ارتباطی تلفن های همراه را یاد نگرفته اند.

    امروزه نمی توان نقش تکنولوژی را در سهل و آسان نمودن کارها در دنیا نادیده گرفت ؛ بی شک وجود نرم افزارهای جدید ارتباطی ، نقش بی بدیلی در جامعه دارد .
    اما گاهاً همین تکنولوژی و استفاده بی موقع آن باعث رنجش خاطر بسیاری دیگر می شود .
    یادم هست سال گذشته مطلبی نقدآمیز در مورد کارمندان بانکها در گچساران نوشتم و اینکه استفاده از تلفن همراه کارمندان بانکها باعث رنجش خاطر ارباب رجوع در ادارات می شود تا آنکه فرماندار گچساران عبدالرحیم رحیمی در جلسه ای به آنها تذکر داد ، اما مثل اینکه هر روز با آمدن نرم افزارهای جدید من نیز باید مطالب خود را به روز نمایم .
    اینروزها وقتی به ادارات مراجعه می کنی با کارمندهایی مواجه می شوی که هرکدام گوشی های موبایلشان به اندازه یک کف دست می باشد و بی آنکه بدانند در حال حاضر در اداره هستند و از بیت المال حقوق می گیرند تا پاسخ ارباب رجوع را بدهند ، هرکدام چشمانشان در صفحه گوشی خیره شده است و گویی که چیزی گم کرده اند و به دنبال آن هستند ..
    به آنها که نگاه می کنی در حال تبادل اطلاعات با همدیگر هستند و یکی به دیگری می گوید راستی اینو دیدی؟! و دیگری پاسخ می دهد: خیر …. او نیز مطلب یا عکس را برای او ارسال می کند .
    آنطرفتر کارمند دیگری می گوید این کلیپ را دیشب پسرخاله ام برایم فرستاده است و او نیز همچون دیگر همکاران ، داشته هایش را با دیگران تبادل می کند و دوباره تبادل اطلاعات آنها شروع می شود .

    و اینروزها عده ای حتی حاضر نیستند در جلسات رسمی نیز واتس آپ خو درا خاموش کنند.
    وای اگر علم و دانش می دانست اینجا چگونه ….

    متاسفانه استفاده از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی واتساپ، وایبر، لاین و … در محیط های کاری و معطل ماندن کار ارباب رجوع به این دلیل، کم کم به معضلی در همه ادارات تبدیل شده است و از اینرو می طلبد مسئولین و فرماندار شهرستان گچساران اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.

    چرا که متاسفانه این مشکل اینروزها در ادارات طبیعی شده و به جایی رسیده که حتی معاون استاندار بوشهر برای تکریم ارباب رجوع طی نامه ای از همکاران خود در استانداری خواسته است از نرم افزار های واتساپ، وایبر و لاین در محل کار استفاده نکنند.
    عکس/نامه معاون استاندار بوشهر برای تکریم ارباب رجوع

    ۷۵۷۳۳۶۲۹۳۹۶۰_۳۶۲۵
    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر طی نامه ای از همکاران خود در استانداری خواسته است از نرم افزار های واتساپ، وایبر و لاین در محل کار استفاده نکنند.

    به گزارش آوای جنوب، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر طی نامه ای از همکاران خود در دستگاه های اجرایی خواسته است از نرم افزار های واتساپ، وایبر و لاین در محل کار استفاده نکنند.

    به گزارش آوای جنوب؛ سعید زرین فر در این نامه با اشاره به گلایه های ارباب رجوع مبنی بر اینکه کارمندان دستگاه های اجرایی استان به دلیل استفاده از شبکه های اجتماعی مذکور در محل کار، مراجعین را معطل می کنند، دستور لغو استفاده از اینترنت وای فای (wifi) دستگاه های دولتی برای گوشی های هوشمند و تجهیزات ارتباطی شخصی کارمندان را صادر کرده و گفته است: در صورت مشاهده موارد مطروحه و شکایت مراجعین از کارمندان، در این زمینه، با افراد خاطی برخورد و به آنان تذکر داده خواهد شد.

    گفتنی است این اقدام تحسین برانگیز از سوی معاون استاندار بوشهر برای صدور چنین نامه ای، در صورت عملی شدن، می تواند بسیار مثمر ثمر و مثبت باشد؛ چرا که متاسفانه استفاده از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی واتساپ، وایبر، لاین و … در محیط های کاری و معطل ماندن کار ارباب رجوع به این دلیل، کم کم به معضلی در همه ادارات تبدیل شده است.

  3. سید گفت:

    سیدرفته جیبوتی وحضوردرجلسات درسطح ملی وکسب تجربه برای خدمت رسانی به مردم/

دیدگاه شما