جمعه 7 آذر 1393 - 1:22

پیشنهاد جالب یک غیربومی به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

احمد مازندرانی

گروه اقتصادی – احمد مازندرانی یکی از کاربران بویرنیوز که از هموطنان شمال کشور است و سالها در کهگیلویه و بویراحمد سکونت داشته در مطلبی برای بویرنیوز آورده است:
استان کهگیلویه و بویر احمدبا توجه به شاخصه مهم آن که گردشگری می باشد و همه ساله هزاران نفر از اقضی نقاط کشور به استان سفر میکنند می تواند به یکی از قطبهای گردشگری و اقتصادی در سطح منطقه تبدیل شود.

نزدیکی به آبهای خلیج فارس و سه قطب گردشگری و اقتصادی یعنی اصفهان و شیراز و خوزستان. همه اینها از مزیت های استان است داشتن فرودگاه و غیره. حال نمی دان م که چرا مسئولین ارشد استان و نمایندگان محترم پیگر ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی در یکی از شهرهای استان نمی شوند که سرمایه گذران داخلی و خارجی زیادی را وارد استان می کند که می تواند باعث اشتغال و درآمد اقتصادی برای مردم استان شود.

چطور در سلفچگان که چیزی ندارد داری منطقه ویژه اقتصادی می شود ولی در استان کهگیلیویه و بویر احمد که همه نعمتهای خداوند را دارا می باشد ندارد.

در این استان افراد تحصیل کرده و آموزش دیده بسیار زیاد هستند و می توانیم با ایجاد یک منطقه اقتصادی و ورود افراد سرمایه گذار داخلی و خارجی از این پتانسیل عظیم استفده شود که باعث اشتغال زایی بزرگ خواهد شد.
به امید چنین روزی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129901
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مطلع گفت:

    اگه نمیدونی بدون که تاجگردون منطقه ویژه گچساران را تصویب کرد و فعلا مشغول امکان سنجی مکان و مطالعات است برادر.

  2. هموطن گفت:

    بویر نیوز !  جانِ خودت یا مارو مسخره گیرآوردی یاخودت رو زدی به کوچه چپ، این کیه ماهی یه با واسه استان ما پیشنهاد میده ؟ماکه قبلا گفتیم این فرد یکیه از هم استانیهای خودمون حالا چراجرات نمیکنه بعنوان ی بومی نظر بده نمیدونم ولی درک و فهم خوانندگانت رو پایین نگیر

  3. من گفت:

    اینجا مسئولین استانی ندارد،لطفا بروید به فکر جای دیگه باشید.

  4. ناشناس گفت:

    تاج منطقه ویژه اقتصادی برامون ایجاد کرده

دیدگاه شما