جمعه 7 آذر 1393 - 18:55

کشفیات گسترده پلیس در بویراحمد و دنا + اقلام

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۶۱۹ ثوب انواع لباس، ۱۶۷۹ عدد انواع ادکلن و ۱۸۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۴ میلیاردو ۳۶۷ میلیون ریال در شهرستان های دنا و بویراحمد خبرداد.

به گزارش بویرنیوز،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلام عباس غلامزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی میمند در حین گشت زنی در محور یاسوج– اصفهان به یک دستگاه کامیونت یخچال دار مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بازرسی های بعمل آمده از این خودرو ۱۶۷۹ عدد ادکلن به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال، ۳۶۱۹ انواع لباس با ارزش ۱ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال و همچنین کشف محموله تلفن همراه قاچا به ارزش ۲ میلیار و ۳۰۰ میلیون ریال خبرداد و افزود: این محموله قاچاق توسط مأموران پایگاه انتظامی تنگ سرخ در ورودی شهر یاسوج کشف شد.

غلام زاده افزود: با انتقال کالاهای قاچاق به گمرک استان، خودروها به پارکینگ منتقل و رانندگان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی اسان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اثرات سوء کالاهای قاچاق بر اقتصاد ملی و توسعه کشور خاطرنشان کرد: کنترل ناوگان حمل و نقل با هدف نا امن کردن فضا برای قاچاقچیان صورت می گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129897
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما