پنجشنبه 6 آذر 1393 - 12:01

آنچه در دومین جلسه فوق العاده هیات دولت گذشت

رییس جمهوری عصر امروز (چهارشنبه) در دومین جلسه فوق العاده هیات دولت که برای بررسی تبصره های بودجه سال 1394 کل کشور برگزار شد، از خدمات دکتر نجفی در دوران سرپرستی وزارت علوم تشکر کرد.

به گزارش بوير نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در آغاز این جلسه با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم با توجه به سوابق روشن و سالیان طولانی خدمات ارزنده دکتر فرهادی به انقلاب اسلامی، شاهد حضور تاثیرگذار وی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات وزیران باشیم.

براساس این گزارش، در ادامه جلسه تعداد دیگری از تبصره های لایحه بودجه سال آینده پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای دولت رسید.

‘احکام مربوط به صندوق توسعه ملی’، ‘انتشار اوراق مشارکت توسط برخی شرکت های دولتی برای اجرای طرح های عمرانی و طرح های مربوط به توسعه میادین نفتی و گازی و مهار آب های مرزی’، ‘اجازه انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری ها از جمله برای اجرای طرح های قطار شهری و همچنین اجازه انتشار اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی دولت به اشخاص غیردولتی’ از جمله تبصره های تصیوب شده در این جلسه بود.

همچنین تبصره های ‘پذیرش اسناد رسمی اراضی کشاورزی و منازل روستایی به عنوان وثیقه وام های بخش کشاورزی و روستایی توسط بانک ها’، ‘افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران به میزان 15 درصد نسبت به سال 1393’، ‘تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان سال 1394 و نیز پیش بینی مالیات سلامت برای توسعه و فراگیر کردن بهداشت و سلامت کشور’ از دیگر موارد تصویب شده در جلسه هیات دولت بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129875
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما