پنجشنبه 6 آذر 1393 - 0:47

وظایف سخت و دشوار استاندار در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخت‌ترین کارها در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد بر عهده استاندار است.

خبرگزاری فارس: وظایف سخت و دشوار استاندار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب یاسوج که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه مردم و به‌خصوص فضای دانشگاهی استان به منابع مورد نیاز کتاب دسترسی داشته باشند با هر مشقتی که شده نمایشگاه کتاب را در استان برگزار کردیم.

وی با بیان سختی‌های کار در استان گفت: وقتی که فضای نمایشگاهی در استان نداشته باشیم و مجبور باشیم که در یک روز برای دو برنامه‌ بزرگ وقت بگذاریم تا هر کدام برگزار شوند کار سختی است.

این مسئول با بیان این‌که در استان‌های دیگر همه چیز از جمله فضا برای کار آماده است اما در این جا حتی برای تأمین فضا استاندار و معاونین باید وقت بگذارند، تصریح کرد: برخی کارهایی که استاندار مجبور است در این استان انجام دهد در استان‌های دیگر چنین وظایفی وجود ندارد.

خادمی یکی از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود را تلاش برای آماده کردن فضای نمایشگاهی در استان عنوان کرد و گفت: از سال 84 کارهایی در این زمینه انجام شده که تا امروز هم ادامه دارد و امیدواریم که با کارهای انجام شده ظرف یک تا دو سال آینده شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

وی با درخواست از همه ادارات برای همکاری با این نمایشگاه به خصوص شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها گفت: اگر همکاری با نمایشگاه وجود داشته باشد در سال‌های آینده شاهد کیفیت بالاتری خواهیم بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129836
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما